barteq161 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Pawelg303 dzieki za info, myslalem ze piane maja o neutralnym ph
Piciosz Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Jak to usunąć ? wygląda jakby rdza osadziła się na lakierze.
LZ Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Którą stroną "germana" czyścicie szyby przy korzystaniu z mleczka AG CGP - miękką czy twardą?
herusek14 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 DJ LP 250ml. Jakie macie doświadczenie z wydajnością? Ok ile aut średniej wielkości? Mowa o robocie na czarnym padzie bo oszczędniej.
Borek Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 herusek14, 10-15ml na jedno średnie auto
dzinkins Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 DJ LP 250ml. Jakie macie doświadczenie z wydajnością? Ok ile aut średniej wielkości?Mowa o robocie na czarnym padzie bo oszczędniej. herusek14, 10-15ml na jedno średnie auto Zgodzę się z kolegą - jest bardzo wydajny mam od dawna i ciągle sporo jest a parę autek już za nim
herusek14 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Dzięki chłopaki ... Pare malutkich kropelek i na obrotach ok 700 wypracować do zaniku..odczekać i spolerować MF.... Dobrze myślę? bo zawsze ręcznie machałem.. więc pytam.
falon Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 cleaner o ile się nie mylę to powinno się po robocie wymyć IPA, ale jak z DJ LP to nie wiem. Więc sam pytam. Może zostawić jesli nie będzie glaza a usunąć przed glazem?
Mnichu Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 cleaner kładzie sie pod wosk można po IPA, a można i sam cleaner i na to wosk
siwy49 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 cleaner o ile się nie mylę to powinno się po robocie wymyć IPA, ale jak z DJ LP to nie wiem. Więc sam pytam. Może zostawić jesli nie będzie glaza a usunąć przed glazem? Moim zdaniem IPA używa się po polerowniu - po użyciu cleanera nakłda się woski lub sylanty.
lukwawa Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Jest tak jak napisał siwy49. Pomiędzy cleanerem a woskiem nie ma już żadnej dodatkowej czynności
falon Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 tp dobrze że ten element został u mnie poprawiony w główce bo gdzieś na forumczytałem że cleaner się powinno usunąć po skończonej dekontaminacji
lukwawa Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 bo gdzieś na forumczytałem Człowiek rózne ciekawe rzeczy czyta, jakąś godzinę temu czytałem o Cifie jako cleanerze do samochodowego lakieru. Wątek był rozwojowy kabaretowo ale porządek musi być, więc trafił do kosza [ Dodano: 8 Marzec 2012, 18:21 ] na co wejść polerując dach ? zależy jakie auto: drabinka, progi (przełóż je czymś, np kocem), koła
Administrator AreK Opublikowano 8 Marca 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Keil, na 3, 4- ro stopniową drabinkę, lub skrzynke od piwa
Moderator rychu Opublikowano 8 Marca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Keil, na skrzynkę po piwie edit: Arek mnie ubiegł
Keil Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 jakaś mała drabinka faktycznie się znajdzie, dzięki już zwariować można prawie wszystko skompletowane aby dobrać się do lakieru a tu pogoda ciągle kapryśna
Arturoo Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Czy pb bh i nattys red beda dobrym połaczeniem?
dzinkins Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 jakaś mała drabinka faktycznie się znajdzie, dzięki ja mam taką drabinkę(stopień) dwa schodki można z niej robić jak i na niej usiąść - jest nie zastąpiona Coś takiego http://allegro.pl/drabina-podest-drabin ... 08128.html
falon Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 no fakt, trza jutro po taki podeścik gdzies podjechać, jak dobrze czytać forum, zawsze ktoś coś podpowie a pierwsza polerka na dniach
Sapek1 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Witam! Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień?
dzinkins Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Witam! Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień? Robisz element po elemencie na gotowo i tyle Następny dzień zaczynasz od nowego bez jakiegoś dokańczania itp Chyba że o jakieś dokładniejsze dane pytasz
Sapek1 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Hmmm. Może, źle zadałem pytanie. Rozumiem, że korekta element po elemencie. Ale czy w takim wypadku od razu odżywka i wosk na dany element? Czy też korekta na całe auto i później dalsza zabawa z odżywkami i woskiem? Jeśli to drugie to po jakim etapie powiedzieć samochodowi "dobranoc" I wróćić nastepnego dnia?
SzaKal Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 Sapek1, Najpierw korekta całego auta, następnie mycie i dopiero wosk
Rekomendowane odpowiedzi