Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

DJ LP 250ml. Jakie macie doświadczenie z wydajnością? Ok ile aut średniej wielkości?

Mowa o robocie na czarnym padzie bo oszczędniej. :o

 

herusek14, 10-15ml na jedno średnie auto

 

Zgodzę się z kolegą - jest bardzo wydajny mam od dawna i ciągle sporo jest a parę autek już za nim ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cleaner o ile się nie mylę to powinno się po robocie wymyć IPA, ale jak z DJ LP to nie wiem. Więc sam pytam. Może zostawić jesli nie będzie glaza a usunąć przed glazem?

Moim zdaniem IPA używa się po polerowniu - po użyciu cleanera nakłda się woski lub sylanty. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo gdzieś na forumczytałem

Człowiek rózne ciekawe rzeczy czyta, jakąś godzinę temu czytałem o Cifie jako cleanerze do samochodowego lakieru. Wątek był rozwojowy kabaretowo ale porządek musi być, więc trafił do kosza :shock::mrgreen:

 

[ Dodano: 8 Marzec 2012, 18:21 ]

na co wejść polerując dach ?

 

zależy jakie auto: drabinka, progi (przełóż je czymś, np kocem), koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień?

 

Robisz element po elemencie na gotowo i tyle :dontknow: Następny dzień zaczynasz od nowego bez jakiegoś dokańczania itp

 

Chyba że o jakieś dokładniejsze dane pytasz :dontknow::o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Może, źle zadałem pytanie.

Rozumiem, że korekta element po elemencie. Ale czy w takim wypadku od razu odżywka i wosk na dany element? Czy też korekta na całe auto i później dalsza zabawa z odżywkami i woskiem? Jeśli to drugie to po jakim etapie powiedzieć samochodowi "dobranoc" I wróćić nastepnego dnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.