Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Którą stroną "germana" czyścicie szyby przy korzystaniu z mleczka AG CGP - miękką czy twardą?

Opublikowano

DJ LP 250ml. Jakie macie doświadczenie z wydajnością? Ok ile aut średniej wielkości?

Mowa o robocie na czarnym padzie bo oszczędniej. :o

Opublikowano
DJ LP 250ml. Jakie macie doświadczenie z wydajnością? Ok ile aut średniej wielkości?

Mowa o robocie na czarnym padzie bo oszczędniej. :o

 

herusek14, 10-15ml na jedno średnie auto

 

Zgodzę się z kolegą - jest bardzo wydajny mam od dawna i ciągle sporo jest a parę autek już za nim ;)

Opublikowano

Dzięki chłopaki ... Pare malutkich kropelek i na obrotach ok 700 wypracować do zaniku..odczekać i spolerować MF....

Dobrze myślę? bo zawsze ręcznie machałem.. więc pytam. ;)

Opublikowano

cleaner o ile się nie mylę to powinno się po robocie wymyć IPA, ale jak z DJ LP to nie wiem. Więc sam pytam. Może zostawić jesli nie będzie glaza a usunąć przed glazem?

Opublikowano
cleaner o ile się nie mylę to powinno się po robocie wymyć IPA, ale jak z DJ LP to nie wiem. Więc sam pytam. Może zostawić jesli nie będzie glaza a usunąć przed glazem?

Moim zdaniem IPA używa się po polerowniu - po użyciu cleanera nakłda się woski lub sylanty. :roll:

Opublikowano

Jest tak jak napisał siwy49. Pomiędzy cleanerem a woskiem nie ma już żadnej dodatkowej czynności

Opublikowano

tp dobrze że ten element został u mnie poprawiony w główce bo gdzieś na forumczytałem że cleaner się powinno usunąć po skończonej dekontaminacji

Opublikowano
bo gdzieś na forumczytałem

Człowiek rózne ciekawe rzeczy czyta, jakąś godzinę temu czytałem o Cifie jako cleanerze do samochodowego lakieru. Wątek był rozwojowy kabaretowo ale porządek musi być, więc trafił do kosza :shock::mrgreen:

 

[ Dodano: 8 Marzec 2012, 18:21 ]

na co wejść polerując dach ?

 

zależy jakie auto: drabinka, progi (przełóż je czymś, np kocem), koła

Opublikowano

jakaś mała drabinka faktycznie się znajdzie, dzięki :ad:

 

już zwariować można prawie wszystko skompletowane aby dobrać się do lakieru a tu pogoda ciągle kapryśna

Opublikowano

no fakt, trza jutro po taki podeścik gdzies podjechać, jak dobrze czytać forum, zawsze ktoś coś podpowie :-] a pierwsza polerka na dniach

Opublikowano

Witam!

 

Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień?

Opublikowano
Witam!

 

Mam pytanie. Jak najlepiej podzielić etapy pracy przy pełnej korekcie auta. Wnioskuję, że nia da się tego zrobić w jeden dzień. Na którym etapie najlepiej zakończyć pracę aby bezproblemowo zacząc zabawę na drugi dzień?

 

Robisz element po elemencie na gotowo i tyle :dontknow: Następny dzień zaczynasz od nowego bez jakiegoś dokańczania itp

 

Chyba że o jakieś dokładniejsze dane pytasz :dontknow::o

Opublikowano

Hmmm. Może, źle zadałem pytanie.

Rozumiem, że korekta element po elemencie. Ale czy w takim wypadku od razu odżywka i wosk na dany element? Czy też korekta na całe auto i później dalsza zabawa z odżywkami i woskiem? Jeśli to drugie to po jakim etapie powiedzieć samochodowi "dobranoc" I wróćić nastepnego dnia?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.