Patgor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy pod Zymol Glasur mogę jako cleanera używać Lusso Revitalizing creme, czy lepszy będzie Lime Prime? Chciałbym znaleźć tańszy zamiennik HD-cleanse... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Lime Prime moim zdaniem fajniejszy, ale Lusso też się z powodzeniem nada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patgor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dzięki Evo, w takim razie najpierw wyzeruję Lusso i dopiero potem kupię coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy zamiast IPA można użyć płyny do naczyń ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W zasadzie tak, ale po co dodawać sobie roboty z myciem auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy zamiast IPA można użyć płyny do naczyń ? a czy ewentualnie można IPA zostąpic benzyną ekstrakcyjną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czym zmyć środek do konserwacji nadwozia? Upierdzielone mam profile drzwi i progi, benzyna ekstrakcyjna nie daje rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Decabit moze pomóc. Ja rok temu zmywałem ten łój za pomocą specjalnego środka do tego celu - Concept coś tam. zapytaj w all4auto bo tam kupowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W zasadzie tak, ale po co dodawać sobie roboty z myciem auta ? hmm nie rozumiem za bardzo odp. chodzi mi czy przy korekcie lakieru IPA można by było zastąpić płynem do naczyń ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 hmm nie rozumiem za bardzo odp. chodzi mi czy przy korekcie lakieru IPA można by było zastąpić płynem do naczyń ... wydaje mi się, że chodzi o to że płyn będzie się pienił i będą zostawały po tym slady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 rogo, IPA jest tak tanie i tak skuteczne w działaniu ,że bezsensem jest je czymkolwiek zastępować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 SzaKal, jak to sobie wyobrażasz ? Zaletą IPA jest schludność i estetyka pracy bo odparowuje z lakieru, jak płyn do mycia naczyń miałby to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Nie mam IPA więc ratuje się zawsze płynem do mycia i nie przeszkadza mi to, że trzeba spłukać itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak sie ma czas i sily to czemu nie, mi po korekcie nie chcialby sie dodatkowo jeszcze raz myc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 rogo, IPA jest tak tanie i tak skuteczne w działaniu ,że bezsensem jest je czymkolwiek zastępować szukam czegoś co jest łatwo dostępne, IPA nie zawsze da się szybko kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam. Kupiłem polerkę z Castoramy i gąbki w sklepie z lakiernictwem samochodowym. Nie wiem co jest przyczyną ale gdy chcę wypolerować Fareclą G3 autko białą gąbką to nie mogę ujechać maszynką - strasznie wibruje i nie idzie jej opanować. W przypadku czarnej nie ma tego problemu. Dlaczego więc biała gąbka może wibrować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mawi, Przyczyną wibracji jest talerz oporowy (pewnie też kupiony w castoramie, te tanie nie są wyważane) wibracje masz pewnie tylko na twardej gąbce ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak tylko na twardej gąbce, ale gąbkę przykręcam na gwint m14 bezpośrednio do maszynki - winna więc jest gąbka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac56 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgadzam się z przedmówcą-dobry talerz oporowy (backing plate) z miękką gąbką + ew. gąbka waflowa powinny poprawić sytaucję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 No tak, ale jeśli nie używam talerza, a samej gąbki zamontowanej bezpośrednio na maszynce to czy zmiana gąbki na inną - lepszą poprawi sytuacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac56 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Niech wypowiedzą się mądrzejsi-ja nie wiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Staraj sie prostowac gabke i nie prowadzic jej na sile, najpierw z lekkim dociskiem staraj sie prowadzic polerke na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mawi,najważniejsze to nie walczyć z maszyna. Spróbuj bez docisku na wolnych obrotach i zwilż pad jakimś QD . Powinno to poprawić sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 jeżeli nadal bije opuść uchwyt (tam gdzie wychodzi kabel) w stronę lakieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A może to jednka wina gąbki? Zintegrowana z gwintem to straszna padaka jak dla mnie:) Raz oglądałem jakąś w Casto to była jajowata wręcz, musi bić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi