voldi22 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Każdy pad waflowy jest miększy od swojego gładkiego odpowiednika? To prawda, że na waflu lepiej rozprowadza się pasta na gąbce i przez to nie gromadzi się w centrum jak przy gładkich?
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 voldi22, Już Ci tłumaczyłem chyba że wafle/karby są lepsze Swoją drogą to chciałbym zobaczyć coś z tą Corsą nawywijał bo widzę że ostro walczysz
dzinkins Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mazder, źle mnie zrozumiałeś T&G mam, Iron-X też pytałem czy taki zestaw: APC, T&G, Iron-X, Glinka doczyści te felgi w 100% Chyba i tak dokupie chociaż troche Bliberry na przetestowanie. Dzieki wszystkim za pomoc. Powinno dać radę nie są mocno zapuszczone A bilberry jest delikatny i fajnie pachnie do bieżącego dbania(zawsze jest u mnie w kolekcji ) , ale jak zabezpieczysz woskiem to szampon powinien wystarczyć
raceboarder Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 szybkie pytanie - jak nakładać RAin-X tj. niewidzialną wycieraczkę? nałożona krople pięknie spływają, działa. ale jak wytre szybę wycieraczkami - to pojawają mi się ślady odzwierciedlające to jak ją nakładałem ? Za dużo/za mało użyłem środka ? jakieś pomysły ?!
dzinkins Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 szybkie pytanie - jak nakładać RAin-X tj. niewidzialną wycieraczkę? nałożona krople pięknie spływają, działa. ale jak wytre szybę wycieraczkami - to pojawają mi się ślady odzwierciedlające to jak ją nakładałem ? Za dużo/za mało użyłem środka ? jakieś pomysły ?! Może niedokładnie to zrobiłeś i widać miejsca gdzie nie przejechałeś - ciężko to sobie wyobrazić
Administrator AreK Opublikowano 20 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Obstawiam to samo.niedokładna aplikacja.Pewnie pominąłeś jakieś fragmenty szyby.
raceboarder Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 ile środka aplikować ? Nakładałem zgodnie z przepisem na odwrocie opakowania. Co ciekawe po spsikaniu szyby płynem - ClinAntiFog - ustało, szyba zrobiła się krystalicznie czysta, ale nie trwało to długo na drugi dzień znowu ślady powstały. ps: wycieraczki prawie nowki, wiec odpada.
dzinkins Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czym nakładałeś?? Napisz co i jak po kolei robiłeś - moze coś wyłapiemy
ENERGY_NET Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 a dobrze wyczyściłeś szybę przed Rain-xem?
raceboarder Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 wycieraczki z szybą przed nałożeniem RAinX'a współpracowały b. dobrze - zero smug itd. suchą szybę wyczyściłem Clin'em do mycia szyb, wytarłem do sucha. odczekałem chwilę i zgodnie z instrukcją miałem 2 szmatki - jedną kolistymi ruchami nałożyłem środek i po wyschnięciu (może za krótko czekałem?! ok 8 minut) wytarłem do sucha drugą szmatką. PS: : może przyczyną była wilgoć w powietrzu i stad te smugi/ślady pozostają lub mała/duża ilość środka.... pytanie teraz czym tą powłokę ściągnąć (ipa?) i spróbuje jeszcze raz dopuki się nie nauczę
Administrator AreK Opublikowano 20 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja nałożyłbym jeszcze raz tylko ważne jest żeby po aplikacji szyba nie miała styczności z woda\wilgocią
ENERGY_NET Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 szybę spryskaj wodą i wypoleruj ją jeszcze raz, powinno pomóc.
dw4463757 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 A sam fakt nakładania w okolicy zera stopni i tej wilgotności nie ma tu znaczenia?
JM63 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Wilgoć raczej nie, bo w instrukcji mówią ' pozostałości wytrzyj suchą szmatką lub zmocz wodą i zetrzyj', więc analogicznie wilgoć nie powinna być problemem Miałem podobnie- lewa część szyby (czołowej) łanie pięknie, a prawa miejscami miała takie jakby świńskie ogonki. Albo jakaś kropla dostała się pod aplikator, albo za mało środka. Spróbuj przejechać jeszcze raz, dokladnie- u mnie pomogło. Odnośnie pozbywania się powłoki (osobiście tego nie robiłem) na jakimś forum ktoś napisał, że oliwką, czy czymś w tym stylu ze względu na odmienne napięcie powierzchniowe IPA, może zmywacz silikonowy (jak masz) na początek, może akurat się uda
vhs Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czym i w jaki sposób uprać pasy w foteliku dziecięcym/nosidełku ?
ENERGY_NET Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 w pralce + zwykły proszek
Checio Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Kojarzy ktoś relację z prac nad niebieską A-clasą ? Widziałem ale nie pamiętam gdzie
vhs Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 w pralce + zwykły proszek Nie mam jak wymontować pasów z fotelika
adii Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jest w Warszawie lub na trasie z Gdyni jakiś sklep stacjonarny gdzie można sobie zakupić zapachy california scents ?
vhs Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 hsv jaki masz fotelik? Maxi Cosi Pebble
ENERGY_NET Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 HSV bez problemu zdejmujesz pasy i do pralki, ja tak robiłem w Maxi Cosi, Ramatti i wiele innych.
S3ci0r Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 który T&G Remover lepszy: ValetPRO Citrus 500ml czy Nielsen 1l?
dzinkins Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 który T&G Remover lepszy: ValetPRO Citrus 500ml czy Nielsen 1l? mam porównanie ValetPro do Renoflesh : mocniejszy z dużą przewagą dla reno
Rekomendowane odpowiedzi