SZyBA Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2011 158 dni licząc te godziny na forum spędził kawałek czasu
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 To normalne, że codziennie wącham swojego Shielda?
maestro00 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 To normalne, że codziennie wącham swojego Shielda? Odpowiem pytaniem. A czy na tym forum są jacyś normalni ,zwyczajni ludzie ? Otóż nie, my jesteśmy nadzwyczajni
cubstone Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Nurtuje mnie cały czas jeden temat. ZAWSZE po korekcie zostają mi delikatne ryski, widać że jeszcze świeże. Przy pierwszej czy drugiej pracy olałem to- brak doświadczenia, za mocno tarłem fibrą, itp. Czasem tłumaczyłem sobie, że lakier jest tak miękki (chociaż trafiali się praktycznie sami Niemcy:P) Ale po ostatniej korekcie Fiata Stilo już nie wiem o co chodzi. Korektę na wszystkich drzwiach oceniłbym na 90%, na masce i dachu ani śladu świeżych rys, takich charakterystycznych dla np. spolerowania zakurzonego elementu. Wosk nakładałem praktycznie bez nacisku, leciutko przesuwając słoneczko po lakierze. Polerowanie Eurowem ruchami przód-tył. I co? Wczoraj wyjeżdżam na słońce, a tak prawie cały dach, maska i miejscami drzwi w takich ewidentnie świeżych rysach. O co chodzi? Do IPY oraz spolerowania past używam bodajże takich ręczników: http://showcarshine.pl/142-showcarshine ... zenia.html Do wosku wspomniany wyżej Eurow, nakładanie czystym słoneczkiem Megsa Heeelp...
maestro00 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 A czy po korekcie robisz inspekcję i przecierasz IPA ?
Moderator rychu Opublikowano 28 Października 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 DawPi, To zależy przez ile godzin cubstone, Ale to pod halogenem nie widzisz rys a dopiero po wyjeździe na słońce?
cubstone Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 maestro00, Tak, IPA przecieram po FG500, po FF3000 przed myciem, po FF3000 po myciu przed glaze'em, przed woskiem już nie rychu, Ciężko mi stwierdzić. Teraz tak sobie wszystko przypominam i stwierdzam, że zawsze po Ipie pod halogenem wydaje mi się, że są te ryski. Tylko one jeszcze nieźle się kamuflują w tych smugach narobionych przez alkohol i tłumaczę sobie "to tylko smugi, po myciu będzie git", ale nie miałem odwagi sprawdzić, czy rzeczywiście "tylko" smugi, bo nie miałbym siły już tego poprawiać...
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Nie mogę namierzyć w żadnym wysyłkowym sklepie tego cuda, potrzebuję do wyczyszczenia i wypolerowania wydechów: Ma to jakiś sklep w swojej ofercie (oprócz SV, gdzie jest to tylko w zestawie za 7 stówek)?
maestro00 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Jak substytut idealnie nada się szczotka do gumy strzykowej stożkowa - cena ok 6zł lub filc walcowo-stożkowy na trzpieniu - ok 20zł
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Ja Cię rozumiem, że nie poszukuję akurat tych szczotek od SV, tylko po prostu coś w tym stylu - może ktoś się przypadkiem spotkał z tym w ofercie jakiegoś sklepu internetowego. Ja i tak szukam dalej i jak znajdę, to dam znać, bo jestem pewny, że gdzieś to jeszcze widziałem. Za opinię dziękuję tak czy inaczej.
SJake Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 DawPi, a jak duże są te Twoje wydechy?
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Nawet ich dobrze nie widać Teraz i tak jest o wiele lepiej, ale szmatką i pastą ręcznie to można się zaje*ać.
Administrator Evo Opublikowano 28 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 http://www.fix40.com Dzisiaj akurat czyściłem całym zestawem swój wydech
SJake Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 DawPi, wełna stalowa. pasta, szmatka i jedziesz... Szkoda kasy na te szczoty, jeszcze przy okazji przyhaczysz i problem murowany. patrz: http://www.detailedimage.com/Ask-a-Pro/ ... detailing/
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Evo, o, dzięki, ale kurde nie szprecham ani trochę. SJake, zapomniałem o wełnie! Może faktycznie na początek spróbuję tą wełną, ale te szczotki tak czy siak by się do felunek przydały.
Administrator AreK Opublikowano 28 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 DawPi, nawet taką wełną stalową któryś z partnerów forum ma na stanie. Nie pamiętam kto ale gdzieś widziałem.
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Tak tak, ma taki jeden.. Pisał wyżej..
Pavlik Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Coś tam ta wełna potrafi to z lewej strony wydechu to pozostałości po oryginalnej powłoce, która wyfruwa z każdym przejechanym kilometrem.
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 No i wszystko jasne! Pora zamawiać!
SzaKal Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Wiecie może jakie zabezpieczenie lakieru używa producent na nowych samochodach porsche ??
Administrator AreK Opublikowano 28 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 SzaKal, pogadaj z zajonc'em
faraon3021 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Wie ktos ?? Czy zmywacz silikonowy zastapi na szybach IPA przed aplikacja wycieraczki ???
DawPi Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Skąd taki wysyp sprzedaży wosków 'z wyższej półki'? Szybciej tracą właściwości czy co?
tilf Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Pytanie mam coli 476 i jestem zadowolony, ale ostatnio kusi mnie wydać parę PLN-ów na zestaw Duragloss #601 + #111/#105. No i moje pytanie czy różnica będzie na tyle zadowalająca aby odstawić to co mam na rzecz tego czego jeszcze nie mam?
Rekomendowane odpowiedzi