kupusso Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 michal55yh miałem taka sytuacje, że na akrylu robiły sie mazy, była to wina ewidentnie tego, że utleniony lakier się scierał pod wplywem pracy z aplikatorem
michałoś Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Witam, czy Colli 845 brudzi plastiki ??? tak samo dodo juice lime prime Z "nie w kolorze" mam tylko klamki których nie oklejałem przy aplikacji 845 i raczej nic nie zostało. Choć starałem się je omijać.
Xkem Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Czy zbyt blisko przystawiona myjka ciśnieniowa na ehrle może zrobić małe punktowe wgnioty? mam 2 takie wgniotki w odległości około gdzieś 2,5cm, a w jednej lakier odpryśnięty , ale nie kółko, a bardziej kreska. Miejsce to dach, ale jakieś 3cm od boku
Xkem Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Widocznie ktoś bardzo się prosi o złamane rece Nigdy nie można utrzymać auta bez żadnych przygód Postaram się zrobić zdjęcie i pokazać
damian Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 A nie obiłeś w czasie mycia?
Xkem Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Napewno nigdy nie dotknąłem pistoletem, ani wężem dachu, zresztą aż tak mocno na niewielkim obszarze w poniedziałek wrzuce fotke, bo teraz nie mam jak
Dominik Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 odebrałem autko od lakiernika - robiłem całościówkę - ile trzeba poczekać zanim zrobię polerkę na lustro ( w tej chwili jest po prostu po polerce ale takiej do korekty, trochę hologramów)? kiedy kłaść wosk? wyżej już było: teoretycznie nieskażony lakier? Jeśli lakiernik nie wygrzał jej pod promiennikami to niczego nie dotykaj przez najbliższych kilkanaście dni... Jak jest dobrze pomalowany to wystarczy PF2500 i SF4000, jak nie... to jedziesz mocniej. czy można w tym czasie położyć jakiś wosk/sealant?
bobas Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 z tego co Mi wiadomo tylko na bazie wody np. Optimum Car Wax. Ale jeżeli nie był wygrzany to pewnie bym się wstrzymał.
Rogoble Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 POORBOY'S WORLD NATURAL LOOK - na przedniej desce tam gdzie nawiew mam siateczkę czy jak przejadę po niej mleczkiem wchłonie się ?? czy zostanie w dziureczkach ????
Moderator rychu Opublikowano 2 Października 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 Pędzelkiem to rozprowadź
yukon Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 Rogoble, psikasz na bawełnianego pada i przecierasz.
Rogoble Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 czyli się nie martwić że nawłazi ? :> a stary specyfik (Made In Autoland) zmyć APC ?? i czy proporcja do deski 1:40 będzie git ???
Rogoble Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 NIELSEN APC CYCLONE 1 LITR - ALL PURPOSE CLEANER
Wesol Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 Czy jest jakaś wielka różnica trwałości pomiędzy Coli 476 a 915 ?
M4ciek Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 ja w Octavii II FL stosowałem już PB NL na tą siatkę bezproblemowo, jedynie miałem wrażenie że trzeba dać go tam trochę więcej na aplikator (bawełniany właśnie)
kupusso Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 stary specyfik (Made In Autoland) zmyć APC ?? i czy proporcja do deski 1:40 będzie git ??? git
szymon Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2011 mam problem po korekcie zakamarki popsikalem IPA 1;1 z woda i powstaly takie mleczne zacieki czym pozbyc sie tych zaciekow kolor to srebny metalik pomozcie spotkal sie ktos z taka sytuacja
ANB Karol Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2011 nie precyzujesz na czym masz te zacieki umyj auto szamponem jak nie pomorze to zabacz apc
kuchar Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 wlaśnie skończyłem dwu dniową zabawe przy aucie. Na koniec odtłuściłem lakier IPA i położyłem dwie warstwy wosku Collinite 476. W tej chwili auto stoi w garażu po drugiej warstwie. Pytanie to: czy wystawiać go na słońce ? Czy może lepiej niech postoi do jutra w garażu. Chodzi o to by wosk jak najdłużej wytrzymał a wystawiać na słońce średnio mam jak gdyż pewnie zaraz się kurz zainteresuje lakierem. (nie daleko jest budowa i pewnie przyleci z wiatrem)
Borek Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 kuchar, sam sobie odpowiedziałeś . Jak postoi w garażu to możesz sobie go jeszcze dopieścić po całkowitym utwardzeniu, jak wystawisz to już nie dotkniesz
kuchar Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Tak więc stoi juz 4 godziny po spolerowaniu drugiej warstwy #476 i postoi tak do jutra lub nawet do weekendu. Jak myślicie jest sens aplikować 3 warstwe wosku bo wg. mnie raczej nie przedłuży to jego żywota ?
DawPi Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Czym i jak czyścić kierownicę? Bo mi się niemiłosiernie lepi.. O taką:
Rekomendowane odpowiedzi