Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

SCS ma takie nalepki afair... 1,5zł sztuka

Dobra. Pytanie z mojej strony:

Czy jest sens w ogóle brać się za bary z lakierem na VW Bora przy użyciu UC i twardszej strony tricolora (w sensie, czy w godzinkę-dwie oblecę auto, żeby chociaż odświeżyć lakier i może usunąć lekką oksydację?), czy lepiej sobie darować i zrobić dwa przejazdy przy użyciu SRP?

Na to pójdzie pewnie 1000P

:dontknow:

Opublikowano
w sensie, czy w godzinkę-dwie oblecę auto, żeby chociaż odświeżyć lakier i może usunąć lekką oksydację?

Chodzi o całość pytania ;) ale domyślam się, ze odpowiedź podobna.

Czyli raczej wrzucić SRP i myśleć nad korektą po zimie?

Opublikowano
żeby to miało ręce i nogi to czasu mało, 4-5h na sam UC trzeba liczyć

Hmm może być ciężko. Więc teraz w drugą stronę...czy nie lepiej poświęcić te godziny na SRP? Na tym poziomie nie zależy mi na super korekcie a odświeżeniu i uzyskaniu jakiejś podstawki pod wosk ;)

AFAIK to SRP jest ok, bo zakryje mi ryski, ew lekko przeczyści i dorzuci podstawę wosku (AIO w końcu)

Opublikowano
Mam komplet sonus sfx-1, sfx-3 + german. Czy jest sens kupowania UC czy raczej efektów lepszych nie uzyskam (póki co praca tylko ręczna) i szkoda kasy?

Rób tym co masz ;)

Opublikowano

Kiedy najlepiej kłaść sealant na zimę ? Myślicie, że już czy jeszcze za wcześnie. Najbardziej zależy mi na trwałości więc im później tym lepiej ale z racji tej, że garażuję furkę pod chmurką muszę mieć w miarę optymalną temperaturę. Dzisiaj oglądałem prognozę długoterminową i do końca wrześnie temperatura rzadko kiedy będzie przekraczała 20 st. Więc już czy jeszcze się wstrzymujecie ? Jeśli tak to do kiedy ? Sealant to FK 1000p wspomagany QD FK Final Slick Body Shine po myciach.

Opublikowano

Narazie dopiero zaczynam przygode z polerowaniem. Uzywalem makity kolegi przy swoim samochodzie ale nie bede przeciez uzywal jego sprzetu caly czas. I zamierzam wlasnie sobie cos takiego narazie zakupic.

SJake, to mowisz ze kestrel lepszy jest?

Opublikowano

Mam pytanko czy AG SRP mogę nakładać polerką rotacyjną? Jeśli tak to jaki pad do SRP z firmy flexipads żółty czy pomarańczowy?

Opublikowano

SIL, pad najlepiej wykończeniowy - czarny, SRP to AIO więc nakładanie jak w przypadku cleanerów- wolne jednostajne przejazdy z niską prędkością obrotową

Opublikowano

Czy ktoś miał do czynienia z woskami i sealantami z Insta Finish :?:

Chodziło by mi zwłaszcza o opinie na temat Insta Finish Cherry Wet Wax bo szukam i nic nie widzę no chyba że ślepy jestem :P

ewentualnie jaki inny środek w podobnej cenie możecie polecić na teraz... :idea:

Opublikowano

Rafał88, Insta Finish to dobra jakość za dobra kasę. Uzywałem Insta Finish Cherry Wet Wax - całkiem ok... będziesz zadowolony.

Opublikowano
Kiedy najlepiej kłaść Sealant na zimę ? Myślicie, że już czy jeszcze za wcześnie. Najbardziej zależy mi na trwałości więc im później tym lepiej ale z racji tej, że garażuję furkę pod chmurką muszę mieć w miarę optymalną temperaturę. Dzisiaj oglądałem prognozę długoterminową i do końca wrześnie temperatura rzadko kiedy będzie przekraczała 20 st. Więc już czy jeszcze się wstrzymujecie ? Jeśli tak to do kiedy ? Sealant to FK 1000p wspomagany QD FK Final Slick Body Shine po myciach.

 

UP

Opublikowano

cocolino, najlepiej w listopadzie... ale... połóż teraz, w listopadzie powtórz. Polecam równiez wykonac ten sam zabieg w styczniu.

 

"Używając" samochodu FK1000 wytrzymuje zimą, w dobrej kondycji 2 miechy. Zależne od używania...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.