Liptonosz Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Ja też nie mam placu/garazu ani warunkow zeby myc auto wiec jezdze na BP i w godzinach porannych albo mocno wieczornych plukam auto, po tym wyjmuje arsenal i ogien:) Juz pol roku tak myje na jednej ze stacji i nikt do tej pory nie wrocil mi uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axwell Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 hehee ja raz miałem zajście ale całkiem humorystyczne.. siedze w godzinach wieczornych na bezdotyku i pucuje asterkę, spłukanie, nałożenie chemii na koła, osuszanie, spłukanie kół no i powolne dopieszczanie... po jakiś 2h i zakończeniu prac ide do gościa powiedzieć Dobranoc i Dziękuję a chłopisko widząc moje bieganie wokoło samochodu mówi... " takie pucowanie to na dyskotekę " a ja Padłem wewnątrz, w czesiu i , mówię grzecznie, nieeee, autko ma zawsze błyszczeć, wsiadłem i pojechałem co do tematu to zastanawiam się czy na lakier który ma na sobie colli i QD po każdym myciu, można położyć warstwę colli czy trzeba jakoś przygotować powierzchnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 " takie pucowanie to na dyskotekę " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theOne Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 gostek z myjni wygrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Co z tym zrobić? W tamtym roku kupiłem nówki i przez zime tak się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Oczyścić z rdzy i polakierować. Ale nie warto ponieważ takie śruby to koszty zerowe to lepiej kupić nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 4 Września 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 damianTDCi, jeśli rdza Ci przeszkadza to nówki ocynkowane będą najlepszym rozwiązaniem. Jeśli chcesz uratować te to jeden z klientów serwisu w którym pracowałem przywiózł nakrętki jak nowe i zapytałem co z nimi zrobił. Jego przepis nie sprawdzony przeze mnie. Najpierw oczyścić czyli odrdzewić następnie wygotować w przepracowanym oleju silnikowym. Brzmi dla mnie kosmicznie ale efekt mi się podobał. Swoją drogą gówniane fordowskie nakrętki i niekończący się problem z gwintami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Axwell gdzie u nas w czewie taka myjka?? Jak będziesz kiedyś śmigał na takie pucowanie to daj znać, podjadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Kiedyś chyba na tym forum czytałem, że ktoś cynkował takie śruby czy coś w specjalnej maszynie i koszt był niewielki Jednak teraz nie mogę tego znaleź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Kiedyś chyba na tym forum czytałem, że ktoś cynkował takie śruby czy coś w specjalnej maszynie i koszt był niewielki Jednak teraz nie mogę tego znaleź 3zł za kilogram takie cuda tyle nie każda firma robi takie małe zamówienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axwell Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Axwell gdzie u nas w czewie taka myjka?? Jak będziesz kiedyś śmigał na takie pucowanie to daj znać, podjadęWłasnie wróciłem, od samego rana obrobiłem Asterixa a teraz wróciłem z Rubinem... Myjnia to ta po prawej za schell na JP, ta przy stacji benzynowej. Jeszcze z chłopem pogadałem sobie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Jak usunąć starą naklejkę z szyby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clhseba Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Jak usunąć starą naklejkę z szyby? czymś takim LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Mam od VP coś do smoły to spróbuję jeśli działa taka chemia na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Jaki przyzwoity wosk mozna nakladac w nizszych temperaturach? Niedlugo zacznie sie robic chlodniej i DJ, ktorych probek mam juz 5 , juz beda sie ciezko polerowac. Wosk w płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voldi22 Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Czy wszystkie woski i sealanty powinny być przechowywane w lodówce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 voldi22, nie, nie wszystkie - tylko naturalne o wyższej niż przeciętna zawartość carnauby. Mając pojemną lodówkę możesz jednak trzymac wszystko w temp około 7-10 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 mam problem z usunięciem cementu z dachu auta, jakieś pomysły? kleks 3x3cm. folię 3M da radę podgrzać suszarką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 co do cementu to proponuję przysłowiową ścierę z octem i zostawić na tej plamie do namoczenia (ocet rozpuszcza cement); a jeśli chodzi o folie i suszarkę to słyszałem że niektórzy tak oklejali elementy wewnątrz auta, ale że to jest tak jakbyś chciał posłodzić herbatę używając pałeczek do sushi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
celinskip Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Da rade podgrzac suszarka. Jednak najtansza opalarka w markecie budowalnym to jakies 30 pln, które ułatwia prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Checio Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Suszarką jak najbardziej rozgrzejesz folię, opalarką zrobisz to dużo szybciej ale ryzyko przypalenia dużo większe. A co cementu to tenzi ma coś do usuwania betonu ale to raczej silna chemia do urządzeń przemysłowych i nie wiadomo jaki by to miało wpływ na lakier, ew można próbować słabym roztworem ale efekty też mogą być różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 czyli zakupię opalarkę z octem spróbuje [ Dodano: 5 Wrzesień 2011, 19:16 ] M4ciek ocet i szpachelka załatwiły sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Szybki pytanie, jaki jest kod rabatowy do sklepu ALL4AUTO ? Nie mogę doczytać się tego w dzielę handlowym tego partnera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Istnieje chyba jakaś grupa rabatowa, do której musisz być dopisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Moi drodzy, jak ma się glinka do utlenionego lakieru? Jestem w trakcie mojej pierwszej korekty i właśnie skończyłem glinkować, jednak nie pracowało mi się w 100% komfortowo. Użyłem wody z szamponem, poślizg niby był ale: 1. Nie zbierało za dużo syfu (może to dzięki decabitowi, którego sporo użyłem przed glinką). 2. Zostawało na niej sporo czerwonego, czyli tak jakby ten utleniony lakier się ścierał czy coś. Po tym etapie i umyciu szamponem widać na lakierze ruchy gliny, wyszły takie "pobazgrane" fragmenty jakby małe dziecko stawiało pierwsze kroki w rysowaniu. Jeśli chodzi o gładkość lakieru, nie mam zastrzeżeń. Wyszło fajnie, lakier jest miły w dotyku. Chropowaty jedynie w miejscach zaprawek, ognisk rdzy, itp. Czy to normalka z utlenionym lakierem czy ja gdzieś popełniłem błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi