Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jutro jadę na komunię, już wcześniej miałem zaplanowane porządne mycie i woskowanie w sobotę i tak też było - pół dnia walczyłem

 

przed myciem był Prickbort + Citrus Pre Wash ( chyba wykończył Coliego 476)

 

później DG 652 tricolorem, na to DG 601 + 105

 

efekt super ale już się z lekka przykurzyło :/ do jutra będzie pewnie gorzej ... i tu moje pytanie:

 

może rano przelecieć całe auto mikrofibrą i jakimś QD?

 

mam DG Aquawax i Fast Clean & Shine, PB Quick Detailer +, CG Pro detailer, Cquartz Reload

 

którego najlepiej użyć na przykurzone auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak z tą metką na fibrach: odcinamy czy odrywamy? Bo ja poodrywałem i strasznie się ściereczki snują od tego :o

 

Zdecydowanie odcinamy.

 

Hmm... :o A ten fragment co zostanie w ściereczce nie będzie rysował? :evil:

Cholera, bo ja poczytałem forum, wszędzie "oderwij" "oderwij" to poodrywałem i teraz mikrofibry się snują i jest niefajnie :/:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dopiero zaczynam i powoli kompletuję...

Chciał bym kupić clener zastanawiam się nad Dodo Juice Lime Prime Lite, który jest raczej chyba "tylko" clenerem i na to ewentualnie POORBOY’S WORLD White Diamond Show Glaze. Rozważam też użycie jednego środka CHEMICAL GUYS WET MIRROR FINISH ULTRA SLICK, który jest clenerem i politurą w jednym. Co lepiej wybrać? Czy pierwszy wymieniony zestaw? Czy może tylko sam DJLPL? Czy CG?

 

Samochód to Mondeo srebrny metalik 2007

 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zaczynam pierwszy raz zabawę z polerką. Czy dzieląc np. przedni błotnik na części, kwadrat który będę robił pierwszy robić od razu FG500 i 2500 lub 3000 ? czy najpierw całe auto FG500 i dopiero później od nowa dzielić auto i lecieć 2500 lub 3000 ?

 

 

I jeszcze jedno pytanie, również na przykładzie błotnika. Dzieląc element na kwadraty taśmą, i wypolerowaniu jednego kwadrata mam zerwać taśmę i brać się za drugi kwadrat czy wypolerować drugi kwadrat i dopiero zrywać taśmę i wypolerować lakier na który była przyklejona taśma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dzieląc np. przedni błotnik na części, kwadrat który będę robił pierwszy robić od razu FG500 i 2500 lub 3000 ? czy najpierw całe auto FG500

Różne szkoły różnie mówią ... ja robię po kolei tzn. jeden element od cuting do finishing.

Dzieląc element na kwadraty taśmą, i wypolerowaniu jednego kwadrata mam zerwać taśmę i brać się za drugi kwadrat czy wypolerować drugi kwadrat i dopiero zrywać taśmę i wypolerować lakier na który była przyklejona taśma?

Nie dziel elementu taśmą na kwadraty, po co ? niektórzy przyklejają na środek elementu żeby zrobić ładne zdjęcie przed i po.

Taśma jest potrzebna jedynie do zabezpieczenia elementów narażonych na uszkodzenie lub zabrudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam, czy ktoś mógłby powiedzieć mi jakimi obrotami podchodzić do pasty SF4000? Bo mam pewien dylemat, kupiłem FF3000 i SF4000 po tej pierwszej paście zostaje super połysk po 8 przejazdach na obrotach 1000 - 2000. Jednak kończy juz mi się ta pasta i ostatnio polerowałem klapę SF4000 na podobnych obrotach, ale naprawdę połysk jakby mniejszy. Albo mi się tak wydaje albo może pastę mam jakąś trefną :dontknow::dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety mam pecha i wstając rano zobaczyłem ,że ptak mi zostawił niespodziankę o średnicy chyba z 8cm (MIAZGA)

schlapałem to APC i jakoś zeszło, aczkolwiek to było ciężko bo było takie suche gówno od niego, i po APC woda + znów apc + wytarcie do sucha + detailer wszystko zeszło ale kurde zostały takie jakby ślady na lakierze po tym, coś jak zarysowania, czy to przez to że wosk był nałożony i te odchody jakoś z nim się zżyły?

Niestety stoję pod samym blokiem za bramą i raz na jakiś czas mam takie niespodzianki i przed woskowaniem nigdy takie ślady po ptakach nie zostawały.

Próbowałem też pastą tempo coś wskurać ale nic nie pomogło dalej takie ślady po rozbryzgu są

Co można zrobić?

Tak sobie myślałem może o glince w tym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meguiar's Deep Crystal Step 1 Paint Cleaner

ValetPRO Achilles Prep

 

Nada się któryś z tych

 

niestety już mój budżet w tym miesiącu jest słaby i to są tańsze z cleanerów jakie są dostępne u nas w sklepie , da rade?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde to kupsko nawet 5 min nie było na lakierze.... ehh

jako korekta może być np:

AutoGlym Paint Renovator

lub megsa scratchX

 

 

Jestem załamany bo niestety spłukałem się już grubo i ciężko z kolejną kasą na kosmetyki, wiec chciałbym znaleźć coś taniego.Auto ma już 13 lat więc nie oczekuję cudów chciałbym zrobić co się da najbardziej.

 

ps. o co chodzi z tym papierem

:wallbash::wallbash::wallbash:

 

dzięki wam za pomoc i wyrozumiałość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

kilka dni temu, pierwszy raz od 2 lat od zakupu fabrycznie nowego auta, udało mi się doczyścić lakier.

Już po roku od zakupu auta lakier był szorstki w dotyku - spowodowane było to osadami przemysłowymi widocznymi nawet gołym okiem.

Z braku możliwości normalnego mycia auto odwiedza myjnie bezdotykowe. Ze 2 razy skorzystałem jednak z myjni mechanicznej :(

 

Kilka dni temu korzystając z okazji umyłem auto ręcznie, wcześniej zmywając brud na myjni bezdotykowej.

Do mycia użyłem dwóch wiader. W jednym miałem wodę z szamponem w drugim samą wodę do płukania gąbki.

Użyłem szamponu SURF CITY GARAGE Pacific Blue Wash & Wax oraz gąbki Microfiber Washing Sponge (http://www.detailer.pl/sklep/137-surf-city-garage-nano-detail-washing-sponge-.html).

Po myciu cały lakier potraktowałem glinką BILT-HAMBER Auto Clay Regular.

Po dokładnym spłukaniu czystą wodą oraz osuszeniu, nałożyłem wosk Poorboy's Natty's Blue Paste Wax.

Z efektu jestem zadowolony. Jednak następnym razem będzie lepiej.

A teraz pytanie: czy w sytuacji braku możliwości "normalnego" mycia mogę odwiedzać myjnie bezdotykowe i stosować mycie mikroproszkiem bez obawy o przedwczesne usunięcie wosku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.