Administrator Evo Opublikowano 20 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Bo w praktyce róznice między nim a 476s są minimalne, natomiast różnica w cene już nie jest minimalna.
firmek Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Nie wiem jak w praktyce bo z coli wybralem FK 1000p ale na zdjeciach 476 nigdy mnie nie powalil, natomiast 915 potrafi wygladac na prawde swietnie. Chociaz wiadomo, ze na koncowy efekt i tak wplywa kondycja lakieru jak i to jak zrobione bylo zdjecie. Jasny, srebrny lakier, ale glebia i cytujac z innej relacji "efekt oblania szklem" super Takie zdjecia potrafia na prawde rozochocic, nastepny wosk ktory wpadl na liste zakupow a w koncu trzeba sie na cos zdecydowac
Patgor Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 natomiast 915 potrafi wygladac na prawde swietnie Colli wydał mi się dobrym rozwiązaniem na zimę, ale już powoli rozglądam się za jakimś naturalnym woskiem, który wydobędzie pełną głębię z mojego lakieru. Fakt, że na szarej perle za bardzo brudu nie widać, ale wydaje mi się, że przez to trzeba się też nieźle namachać, by wycisnąć naprawdę lśniący i "mokry" kolor.
pLaYmAn Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Pierwsza praca ? Wyszło genialnie ! Piękne auto, piękne wnętrze
Administrator Evo Opublikowano 20 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 ale na zdjeciach 476 nigdy mnie nie powalil, natomiast 915 potrafi wygladac na prawde swietnie. Można auto wysmarować olejem Kujawskim i zrobić takie zdjecie że SV Divine i Zymol Vintage razem wzięte będe wyglądały biednie, ale nie o to przecież chodzi
Patgor Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 Za kilka dni Colli przejdzie prawdziwy test na trasie LU-PL-LU więc zobaczymy czy rzeczywiście tak dobrze się trzyma lakieru jak wszędzie piszą...
SZyBA Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 Normlanie aż każde foto z dokładnością oglądałem i pełen podziwu za pracę. Aż pewnie się nie chce jechać do PL w takim stanie auta chodzi o czystość. Tutaj zima mróz sól na drogac, śnieg, błoto pośniegowe. Gratulacje tak zrobienia autka, teraz Kociak prezentuje się jeszcze bardziej drapieżnie. Czekamy na foty auta po podróży LU-PL-LU i dalszych etapów pracy przy takim aucie.
Patgor Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 Z doświadczenia wiem, że auto po takiej podróży w zimie wygląda jak siedem nieszczęść więc zacząłem już szukać jakiegoś punktu, żeby doprowadzić go do stanu używalności. Już znalazłem dwa kontakty na tym forum więc mam nadzieję, że po dwóch godzinach autko znowu będzie błyszczeć
DOC Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2011 Patgor, Colli na 100% wytrzyma taka trase. Po przyjezdzie do PL umyj auto a bedzie wygladac jak swiezo po woskowaniu - sprawdzone
Patgor Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2011 Patgor, Colli na 100% wytrzyma taka trase. Po przyjezdzie do PL umyj auto a bedzie wygladac jak swiezo po woskowaniu - sprawdzone To, że wytrzyma to ja wiem, jestem po prostu ciekawy jak się będzie autko myło po takim dystansie, gdy wcześniej zostało dobrze zabezpieczone. Właśnie umówiłem się z jedną myjnią ręczną, że udostępnią mi jedno stanowisko, żebym sam mógł sobie kota wypucować. Zgodzili się w sumie bez problemu, tylko nie wiedzieć czemu strasznie się ze mnie śmiali...
Moderator rychu Opublikowano 22 Lutego 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2011 tylko nie wiedzieć czemu strasznie się ze mnie śmiali... Ja to sobie wyobraziłem tak: "Dzień dobry, dzwonię z Luxembourga, za tydzień przyjeżdżam do Polski i chciałbym osobiście umyć na Waszej myjni mojego Jaguara metodą na 2 wiadra - jest taka możliwość?" Nasze hobby naraża nas na wyśmianie przez ludzi nie będących w temacie ale kogo to obchodzi - byle było czysto!
Camel- Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 "Dzień dobry, dzwonię z Luxembourga, za tydzień przyjeżdżam do Polski i chciałbym osobiście umyć na Waszej myjni mojego Jaguara metodą na 2 wiadra - jest taka możliwość?"
Patgor Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Nasze hobby naraża nas na wyśmianie przez ludzi nie będących w temacie ale kogo to obchodzi - byle było czysto! Dokładnie, ale muszę przyznać, że facet był bardzo wyrozumiały i powiedział, że od czasu do czasu odbiera właśnie telefony z takim pytaniem wiec widocznie już kilku maniaków z Lubelszczyzny wcześniej się do niego zgłaszało Postaram się zrobić kilka fotek po samej podróży - zobaczymy czy mój kot dalej będzie przypominał samochód
Beny.rac Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 tylko nie wiedzieć czemu strasznie się ze mnie śmiali... Ja to sobie wyobraziłem tak: "Dzień dobry, dzwonię z Luxembourga, za tydzień przyjeżdżam do Polski i chciałbym osobiście umyć na Waszej myjni mojego Jaguara metodą na 2 wiadra - jest taka możliwość?" Nasze hobby naraża nas na wyśmianie przez ludzi nie będących w temacie ale kogo to obchodzi - byle było czysto! Hehehe dobre ...
Patgor Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Z racji tego, że u mnie już od miesiąca wiosna, postanowiłem zmienić opony na letnie. Jako, że miałem pod ręką tylko Hot Shine Tire Gel od Megsa, opony świecą się jak psu.... W związku z tym chciałem się Was poradzić, jaki preparat wydobyłby ładną czerń opony bez tak drażniącego połysku (może AG Instant Tyre Dressing??) Przymierzam się również do kupna jakiegoś wosku na lato, by wycisnąć ostatnie poty z lakieru i nadać mu możliwie największy wet look przy równie dobrej trwałości (dobrze by było, by wosk wytrzymał miesiąc ). Do tej pory główne obiekty zainteresowania to: Swissvax SAPHIR Zymöl Glasur DJ SN PB Natty's Red Co myślicie?
Administrator Evo Opublikowano 28 Marca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Ja tam jestem nieobiektywny, ale brałbym Mirage ( Saphira )
Patgor Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Patgor, ależ on się prezentuje... Dzięki Mam nadzieję, że przy odpowiednim wosku jeszcze trochę go "podkręcę"... Evo, zdradzisz ile ten Mirage się mi utrzyma?
uri90 Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 (może AG Instant Tyre Dressing??) zostawi ładne satynowe wykończenie
kempus Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Zgadzam się z kolegą Uri - AG ITD jest bardzo dobry, na Firestone' ach wyglądał super. Nie to co teraz Nielsen
yacek _b Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Zgadzam się z kolegą Uri - AG ITD jest bardzo dobry, na Firestone' ach wyglądał super. Nie to co teraz Nielsen A co jest nie tak z Nielsenem ? Generalnie daje półmat na oponie , ale i tak zależy wszytko od gumy .
Sucre Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Przepiękny samochód, naprawdę Nie mogę się napatrzeć... Przed aplikacją megsa czyściłeś opony jakimś APC??
kempus Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Zgadzam się z kolegą Uri - AG ITD jest bardzo dobry, na Firestone' ach wyglądał super. Nie to co teraz Nielsen A co jest nie tak z Nielsenem ? Generalnie daje półmat na oponie , ale i tak zależy wszytko od gumy . No właśnie - zależy od opony i na tej oponie na której AG dawał super efekt, tak Nielsen już nie bardzo. Jest dla mnie za "suchy", za mało satyny. Ale co tam, zużyje go i kupię co innego
Patgor Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Przepiękny samochód, naprawdę Nie mogę się napatrzeć...Przed aplikacją megsa czyściłeś opony jakimś APC?? Thx , opony mają dwa tygodnie więc przeleciałem tylko Bilberry od ValetPro jak myłem felgi Dzięki koledzy za opinie nt. AG, właśnie o taki efekt mi chodzi . A powiecie mi ile mniej więcej ten preparat utrzymuje się na oponie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się