R0N1N Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Zainspirowany kilkoma podobnymi projektami, postanowiłem również spróbować swoich sił w detailingu w skali 1:18. Pacjentem jest tytułowe Porsche 911 Carrera Cabrio, rocznik 1994. Poniższe zdjęcia obrazują stan zastany: Wszystkie elementy plastikowe zostały umyte APC i zabezpieczone PB Trim Restorer'em. Tak wyglądało podwozie ze złożoną kabiną przed zamontowaniem nadwozia: Nadwozie zostało umyte DJ BTBM. Następnie lakier został wypolerowany za pomocą ScratchX'a, a szyba przednia za pomocą PlastX'a. Kolejnym etapem było przygotowanie lakieru przy użyciu DJ LPL. Na koniec nałożyłem warstwę wosku DJ Supernatural. Tak prezentuje się efekt końcowy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubz Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 hehehe dobra robota chyba czas poszukać w szufladach jakiegoś obiektu do odpicowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzon Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Super robota! A ja mam jeszcze pytanie: pracowałeś ręcznie czy maszyną? Widzę, że niektórzy już się nie mogą doczekać sezonu detailingowego; ja z resztą też Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 30, 2011 Moderator Report Share Posted January 30, 2011 Kurcze widać sporą różnicę A na oponki co poszło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Nie róbcie jaj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 A ja mam jeszcze pytanie: pracowałeś ręcznie czy maszyną? Chodziło mi po głowie użycie "dremel'a" ale tam się obroty chyba od 3.000 zaczynają więc nie miałem wyjścia. Za to aplikatory sobie zrobiłem kustomowe. Widzę, że niektórzy już się nie mogą doczekać sezonu detailingowego Zdecydowanie tak. A na oponki co poszło? PB Trim Restorer. Co by nie mówić zabawę miałem świetną. Tylko żona na mnie dziwnie patrzyła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 30, 2011 Moderator Report Share Posted January 30, 2011 A jeszcze mogłeś zrobić jakieś 50/50.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piciosz Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 zacny furkens, i dobry motyw na trening polerki dla początkujących Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Nie, no bardzo slabo - na masce same swirle i hologramy! PS Jakie pedzelki do wnetrza uzyles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator AreK Posted January 30, 2011 Administrator Report Share Posted January 30, 2011 Korekta kiepska. Masz jeszcze sporo do nauki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 30, 2011 Moderator Report Share Posted January 30, 2011 aro_77, Arekkaz, Czepiacie się, przecież porsche należy do rodziny VAG więc wiadomo że ma twardy lakier i bez polerki mechanicznej ciężko coś zdziałać Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 Hehehehe, nie podejrzewałem, że auto w skali 1:18 wywoła dyskusję burzliwszą niż w przypadku auta w skali 1:1. A jeszcze mogłeś zrobić jakieś 50/50.... W sumie tak ale aparat nie ma aż takiego makro. przecież porsche należy do rodziny VAG więc wiadomo że ma twardy lakier i bez polerki mechanicznej ciężko coś zdziałać O to to tato, to to. Lakier zapuszczony, przez lata nikt o niego nie dbał, to i ciężko wszystkie defekty za pierwszym razem ręcznie usunąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesol Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Gratulacje Chyba odpicuje sobie mini model Grande punto Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 popielniczka/kwadratowy otwor w tunelu w przedziale pasazerskim do poprawki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarek Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 brakuje mi zdjęć z przebiegu prac... skóra już troszkę pomarszczona i chyba popękana, więc skoro robisz na igłę to przemyślałbym malowanie... robiłeś też pod tylnią tablicą? czym robiłeś wydech? planujesz też maszynową korektę? aha... i przykręć przednią rejestrację, bo jak cię złapią sorry, nie mogłem się powstrzymać ogólnie projekt fajny... przynajmniej są jaja :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
firmek Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Nie no super wyszlo, na serio widac roznice, dales klasykowi drugie zycie Chociaz mozna by bylo popracowac jeszcze troche nad lakierem, na masce nadal jest pelno swirli, niemniej jednak uzyskany wet look jest niesamowity Silnik byl myty myjka cisnieniowa, odpalil bez problemu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 he he super robota, też chciałabym mieć takie auto w skali 1:18 (seata toledo II) ale niestety nigdzie nie znalazłam a szkoda bo miałabym co robić zimą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now