Skocz do zawartości

porada dla początkującego


Rekomendowane odpowiedzi

nie prościej kupić cały sytem 3m, obejrzeć lakier, zmierzyć grubość lakieru. Do ruchu żółty korek, ipa, zeszło wszystko to itak szybko wykończyć niebieskim żeby być pewnym braku hologramów. Jak po zółtym nie zejdą to albo kombinacja z inną gąbką, obrotami, naciskiem; albo zielony korek(jak grubość lakieru na to pozwoli) (plus niebieski porządnie). ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno mam pytanie

Jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego,

przeczytałem poradnik detailer.pl i tam jest opisane jak sprawdzić grubość lakieru bezbarwnego czyli sprawdzić np. od wewnątrz drzwi ile jest lakieru potem na zewnątrz i ta różnica to jest lakier bezbarwny , ale to się odnośi tylko do oryginalnych lakierów

A co przy lakierowanych już elementach albo naprawianych jak pod spodem jest dużo szpahtli , to jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SJake, Mam do ciebie dwa pytanie, pierwsze czy pochwalisz się o jakich pastach piszesz "Troszkę takiej suchej, troszkę takiej tłustej"? i drugie pytanie czy jeżeli żółty korek jest za słaby i trzeba użyć zielony to czy po zielonym można odrazu polerować ultrafina i niebieskim padem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
czy pochwalisz się o jakich pastach piszesz "Troszkę takiej suchej, troszkę takiej tłustej"?

 

Ja nie SJake ;) , ale taką kombinacja może być np. Fast Cut + z odrobiną Ultrafiny. Daje to ciągle sporą siłę pasty, ale dośc mocno ogranicza pylenie i wydłuża czas pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielonym można odrazu polerować ultrafina i niebieskim padem ?

wg. detailer.pl tak właśnie powinno to wyglądać, choć pewnie uzależnione jest to od kilku czynników. A może dobrze prześwietlic jakimś sun-ganem lakier po polerce i zobaczyć jak wygląda kwestia hologramów/malutkich rysek

 

[ Dodano: 29 Styczeń 2011, 23:55 ]

przyłączam sie do pyt. krzysztof'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Master
A co przy lakierowanych już elementach albo naprawianych jak pod spodem jest dużo szpahtli , to jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego

Wg. mnie - nie da sie tego ocenić, chyba, że ma się odpowiedni miernik, który jest w stanie pokazać grubość wszystkich warstw. Ale taki miernik jest raczej poza zasięgiem cenowym przecietnego amatora detailingu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam na detailerze chyba pisało jak to pomierzyć. Chyba jakoś że to 30-40% z całości.

Albo właśnie zmierzyć od wewnątrz drzwi, ale w którym miejscu to niewiem, bo chodzi albo oto że tam jest brak bezbarwnego (odejmuje od tej na zewnątrz i zostaje ilość samego bezbarwnego) albo że jest tam włąśnie pewna 100% warstwa i można porównać z tym na zewnątrz.

 

[ Dodano: 1 Luty 2011, 19:07 ]

krzysztof, jaki miernik kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Master
tam na detailerze chyba pisało jak to pomierzyć

Fajnie, tylko, że odpowiedź nie na temat. kszysztof chciał się dowiedzieć, jak zmierzyć grubość klaru na elemencie ze szpachlą i powtórnie malowanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.