Marco Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 czarny korekpochodzi ze starego systemu .Jego następcą jest żółty.
lakikwap Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 nie prościej kupić cały sytem 3m, obejrzeć lakier, zmierzyć grubość lakieru. Do ruchu żółty korek, ipa, zeszło wszystko to itak szybko wykończyć niebieskim żeby być pewnym braku hologramów. Jak po zółtym nie zejdą to albo kombinacja z inną gąbką, obrotami, naciskiem; albo zielony korek(jak grubość lakieru na to pozwoli) (plus niebieski porządnie). ???
krzysztof Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 jeszcze jedno mam pytanie Jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego, przeczytałem poradnik detailer.pl i tam jest opisane jak sprawdzić grubość lakieru bezbarwnego czyli sprawdzić np. od wewnątrz drzwi ile jest lakieru potem na zewnątrz i ta różnica to jest lakier bezbarwny , ale to się odnośi tylko do oryginalnych lakierów A co przy lakierowanych już elementach albo naprawianych jak pod spodem jest dużo szpahtli , to jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego
SzaKal Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 SJake, Mam do ciebie dwa pytanie, pierwsze czy pochwalisz się o jakich pastach piszesz "Troszkę takiej suchej, troszkę takiej tłustej"? i drugie pytanie czy jeżeli żółty korek jest za słaby i trzeba użyć zielony to czy po zielonym można odrazu polerować ultrafina i niebieskim padem ?
Administrator Evo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 czy pochwalisz się o jakich pastach piszesz "Troszkę takiej suchej, troszkę takiej tłustej"? Ja nie SJake , ale taką kombinacja może być np. Fast Cut + z odrobiną Ultrafiny. Daje to ciągle sporą siłę pasty, ale dośc mocno ogranicza pylenie i wydłuża czas pracy.
lakikwap Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 zielonym można odrazu polerować ultrafina i niebieskim padem ? wg. detailer.pl tak właśnie powinno to wyglądać, choć pewnie uzależnione jest to od kilku czynników. A może dobrze prześwietlic jakimś sun-ganem lakier po polerce i zobaczyć jak wygląda kwestia hologramów/malutkich rysek [ Dodano: 29 Styczeń 2011, 23:55 ] przyłączam sie do pyt. krzysztof'a
krzysztof Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 czy ktoś jest wstanie odpowiedzieć na moje pytanie??
Master kecav Opublikowano 1 Lutego 2011 Master Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 A co przy lakierowanych już elementach albo naprawianych jak pod spodem jest dużo szpahtli , to jak ocenić grubość lakieru bezbarwnego Wg. mnie - nie da sie tego ocenić, chyba, że ma się odpowiedni miernik, który jest w stanie pokazać grubość wszystkich warstw. Ale taki miernik jest raczej poza zasięgiem cenowym przecietnego amatora detailingu.
krzysztof Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 na pewno jest jakiś sposób, przecież profesjonaliści w auto detalingu kiedyś też zaczynali i pewnie nie mieli takiego drogiego miernika
Master kecav Opublikowano 1 Lutego 2011 Master Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 na pewno jest jakiś sposób Skoro tak jednoznacznie twierdzisz, to widocznie wg. Ciebie tak jest. Ja jakoś nie widzę innego sposobu, no ale ja to ja, za "krótki Bolek" ze mnie.
lakikwap Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 tam na detailerze chyba pisało jak to pomierzyć. Chyba jakoś że to 30-40% z całości. Albo właśnie zmierzyć od wewnątrz drzwi, ale w którym miejscu to niewiem, bo chodzi albo oto że tam jest brak bezbarwnego (odejmuje od tej na zewnątrz i zostaje ilość samego bezbarwnego) albo że jest tam włąśnie pewna 100% warstwa i można porównać z tym na zewnątrz. [ Dodano: 1 Luty 2011, 19:07 ] krzysztof, jaki miernik kupiłeś?
Master kecav Opublikowano 1 Lutego 2011 Master Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 tam na detailerze chyba pisało jak to pomierzyć Fajnie, tylko, że odpowiedź nie na temat. kszysztof chciał się dowiedzieć, jak zmierzyć grubość klaru na elemencie ze szpachlą i powtórnie malowanym.
krzysztof Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2011 jeszcze nie kupiłem miernika, nie wiem czy wogóle kupie skoro i tak się nie przyda , oczywiście mówie o tanich miernikach co nie mierzą warstw lakieru ,muszę się popytać lakierników jak oni to badają
lakikwap Opublikowano 2 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 krzysztof, kurcze wydaje mi sie że miernik to na 100 musi być, nawet jak będzie +-10um . ale faktycznie też mam z tym zagwostkę
Master kecav Opublikowano 2 Lutego 2011 Master Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 muszę się popytać lakierników jak oni to badają Mam nadzieję, że jak już się dowiesz od nich coś w tym temacie, to podzielisz się z nami tą wiedzą?
krzysztof Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 znalazłem na allegro taki wartswomierz http://allegro.pl/warstwomierz-miernik- ... 26357.html czy on by mi pokazał grubość lakieru bezbarwnego??
Master kecav Opublikowano 2 Lutego 2011 Master Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 znalazłem na allegro taki wartswomierz To najzwyklejszy miernik grubości całej warstwy (wszystkiego) na blasze.
lakikwap Opublikowano 2 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 To najzwyklejszy miernik grubości całej warstwy (wszystkiego) na blasze. czuli zwykły miernik grubości lakieru?? widze krzysztof, że masz taki sam problem jak ja daj znać jak coś znajdziesz.
krzysztof Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2011 nie ma sprawy [ Dodano: 3 Luty 2011, 01:16 ] aha widziałem właśnie że firma diamentowa ochrona lakieru używa tego miernika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się