max103 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 jest niemożliwe żeby ktoś przy ręcznym polerowaniu UC zdarł lakier bezbarwny
sinner Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 Nie wykluczone że UC zdarło tak lakier, ale napewno nie na padzie Germana tylko na papierze 1000. Innej opcji nie widze.
yacek _b Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 oj chłopaki , zerknijcie do tego tematu http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=968 , wszystko będzie jasne .
cinkciarz Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Ktos wkleił jakies zdjecie i twierdzi ze jakis koles zrobil cos takiego na lakierze przy pomocy UC. Przydałby sie opis co gosc robil, ze mu tak wyszlo, pewnie wiele by sie wyjasnilo. Osoba umiejaca przeczytac ulotke od UC ze zrozumieniem, nie jest w stanie dokonac czegos takiego nawet zakladajac aplikator na noge i trac caly dzien jeden element. Predzej padnie ze zmeczenia.
yacek _b Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Ktos wkleił jakies zdjecie i twierdzi ze jakis koles zrobil cos takiego na lakierze przy pomocy UC. Przydałby sie opis co gosc robil, ze mu tak wyszlo, pewnie wiele by sie wyjasnilo. Osoba umiejaca przeczytac ulotke od UC ze zrozumieniem, nie jest w stanie dokonac czegos takiego nawet zakladajac aplikator na noge i trac caly dzien jeden element. Predzej padnie ze zmeczenia. http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... p-my-paint
cinkciarz Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Jest jeszce cos takiego jak prowokacja. Mysle ze to było własnie to. koles napisal 4 posty poczym przepadł. ;-) Chyba ze popelnił po tych postach samobójstwo gdy zorientowal sie ze nie przeczytał ulotki, or zabił go własciciel samochodu. Niejaki Michael Stoops z Megs Inc w tym wątku wysunął 2 teorie: Cyt: 1. What sort of applicator did you use? A terry cloth applicator, worked aggressively against delicate paint (anyone remember the couple of Honda Fits we've dealt with recently???) will leave all sorts of marring behind. As Mike Phillips has pointed out, a foam applicator pad is the #1 choice. 2. It almost looks as though the UC was applied like a wax, allowed to dry, and then removed - sort of. Recall that paint cleaners, cleaner/polishes and pure polishes should not be allowed to dry on the surface, mostly because it can become difficult to remove. In some cases, very difficult. This can lead to a scrubbing of the surface to try and remove the dried product, which again can result in marring of the finish. Does any of the above sound like the process you used? Dalej twierdze ze uzywajac UC zgodnie z zaleceniami producenta nie da sie zrobic czegos takiego.
kojak Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Co będzie lepszym wyjściem jako odświeżenie lakieru po zimie ? Przejechac auto UC na maszynie czy SSR1 byłoby lepszym rozwiązaniem ?? Tak mi się wydaje,że po UC dobrze by było jeszcze przejechac SSR1,bo"coś" by mogło pozostawac... A chodzi mi o "odświeżenie" jedną pastą.
mihnova Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 kojak, zależy w jakim stanie auto było przed zimą ale ja bym poleciał SSR1
kojak Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Przed zimą go robiłem białym korkiem,megsem 105 i wszystko wykańczałem 205,no i efekt jak dla mnie był całkiem zadowalający. A teraz mam w zasobach: megsa 205,ssr1,UC i dlatego pytam co z nich wybrac? Podejżewam,że po SSR1 było by okej,ale wiadomo,ze z grubszymi swirlami sobie już nie poradzi tak jak UC,ale po UC tak jak napisałem wyżej,pasowałoby pewnie wykończyc,bo"może"coś zostawic po sobie,czy na czarnej gąbce byłoby ok ?!...
tfelek Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Przed zimą go robiłem białym korkiem,megsem 105 i wszystko wykańczałem 205,no i efekt jak dla mnie był całkiem zadowalający. A teraz mam w zasobach: megsa 205,ssr1,UC i dlatego pytam co z nich wybrac? Podejżewam,że po SSR1 było by okej,ale wiadomo,ze z grubszymi swirlami sobie już nie poradzi tak jak UC,ale po UC tak jak napisałem wyżej,pasowałoby pewnie wykończyc,bo"może"coś zostawic po sobie,czy na czarnej gąbce byłoby ok ?!... A jakim padem bedziesz robił UC ?
kojak Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Narazie nie będę robił,tylko pytam,chcę się dowiedziec,może ktoś przerabiał podobny temat itd.
tfelek Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Narazie nie będę robił,tylko pytam,chcę się dowiedziec,może ktoś przerabiał podobny temat itd. Kojak pytam jakim padem będziesz robić, bo jak średnim to dużo biedy nie powinieneś narobić wiec w sumie samo UC starczy .. chyba że twardym padem no to hologramów pewnie narobisz.
kojak Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Nie nie,twardym padem z UC bym nie działał,myślałem o czarnym miękkim,tylko z drugiej strony czy to nie będzie za"słaba"kombinacja ?! Najlepiej będzie jak sobie chyba sam wypróbuje. Na miękkim,lub średnim padzie UC tak jak mówisz chyba za bardzo nie powinno narozrabiac ??
Borek Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 kojak, UC na czarnym pewno nie da rady nawet małym swirlom, proponowałbym na jakimś zółtym-średnim i bardzo przyłożyć się do wypracowania czyli jechać metodą zenitu i skończyć na małych obrotach z małym dociskiem, jest szansa, że nie bedzie potrzebne już wykończenie. Zrobiłem kiedyś takie szybkie odświeżenie na czerwonej Ibizie 05r, wyszło ok choć na czarnym może być coś widac
head67 Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 panowie jaki padzik polecacie pod UC maszynka taka jak ta
danielek. Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 head67, szkoda że nie chciało ci się przeczytać poprzedniej strony tam jest odpowiedź na twoje pytanie.
Gilotyn@ Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Będę miał parę dni wolnych i tak wpadł mi do głowy pomysł żeby przeznaczyć je dla czarnulki. Warto podchodzić z UC do hondowskiego czarnego lakieru (B92P-Nighthawk Black Pearl) Accord VII gen 2004r Cudów się nie spodziewam (na cudy liczę po korekcie maszynowej która planuję na wakacje ) Chciałbym trochę zlikwidować tych rysek. Z tego co widzę jest to bardzo miękki lakier czuły na wszystko. Auto glinkowane parę razy i ogólnie nie jest zapuszczone teraz nawoskowane jest Dodo PURPLE HAZE, ale przed kolejnym nałożenie dodo może warto pomęczyć się ręcznie z UC ?
sinner Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Gilotyn@, Wrzuć UC na polishinga i przejedź się rotacją po niej. To chyba najlepsza opcja.
fisher1981 Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Witam Czy możecie mi powiedzieć czy UC da rady zniwelować efekty myjni automatycznej na czarnym lakierze T0yoty Avensis T25
sinner Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 fisher1981, bez najmniejszych problemów jeżeli podejdziesz z mechaniczną polerką.
PitBull89 Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Panowie kupilem UC i chciałbym nim potraktowac laguna II kolor nv903 oraz corse b kolor perlowa sliwka i zastanawiam się jak z glową zabrac się za to plastiki zamaskuje,calosc robiona będzie polerka mechaniczna jedynie blizej listw dla bezpieczenstwa zrobie recznie ,bedzie widac roznice przy listwach?? Jakiego pada do maszyny uzywać? Moze byc pad farecla miekki czy pol twardy? Przy jakis obrotach najlepiej polero wac tak by bylo bezpiecznie ?? Dziekuje za pomoc
sinner Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 PitBull89, Jeśli chodzi o pady to jakiś polishing czyli półtwardy, obroty do 1700, Przy listwach różnice będzie widać, ale tylko od ciebie zależy w jakim stopniu. Ja użyłbym 75mm bp z 80mm padem przy listwach i rantach. Powodzenia
PitBull89 Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 A jak z dociskiem ? Na poltwardym padzie? Slyszalem tez o czarnym z 3m ? I teraz sie zastanawiem jaki lepiej......
marjano82 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Potrzebuję najlepszej kombinacji padów do użycia maszynowo UC oraz ew. żółtego korka na dość sfatygowanym lakierze Fiata Stilo (raczej miękki). Zamówiłem polerkę Euroteca z Allegro (lepsze to niż nic chyba) i nie chciałbym narobić jakiś większych szkód na lakierze. Jedyne co jest w zestawie z polerką to futro, więc raczej lipa. Jakiego rozmiaru talerze dobrze byłoby kupić, bo tam jest tylko 180mm. Myślałem nad 150 lub 125 i jakimś mniejszym np. 75 ew 50.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się