Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wykluczone że UC zdarło tak lakier, ale napewno nie na padzie Germana tylko na papierze 1000. Innej opcji nie widze.

Opublikowano

Ktos wkleił jakies zdjecie i twierdzi ze jakis koles zrobil cos takiego na lakierze przy pomocy UC.

Przydałby sie opis co gosc robil, ze mu tak wyszlo, pewnie wiele by sie wyjasnilo. Osoba umiejaca przeczytac ulotke od UC ze zrozumieniem, nie jest w stanie dokonac czegos takiego nawet zakladajac aplikator na noge i trac caly dzien jeden element. Predzej padnie ze zmeczenia.

Opublikowano
Ktos wkleił jakies zdjecie i twierdzi ze jakis koles zrobil cos takiego na lakierze przy pomocy UC.

Przydałby sie opis co gosc robil, ze mu tak wyszlo, pewnie wiele by sie wyjasnilo. Osoba umiejaca przeczytac ulotke od UC ze zrozumieniem, nie jest w stanie dokonac czegos takiego nawet zakladajac aplikator na noge i trac caly dzien jeden element. Predzej padnie ze zmeczenia.

 

http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... p-my-paint

Opublikowano

Jest jeszce cos takiego jak prowokacja. Mysle ze to było własnie to.

koles napisal 4 posty poczym przepadł. ;-) Chyba ze popelnił po tych postach samobójstwo gdy zorientowal sie ze nie przeczytał ulotki, or zabił go własciciel samochodu.

 

Niejaki Michael Stoops z Megs Inc w tym wątku wysunął 2 teorie:

 

Cyt:

1. What sort of applicator did you use? A terry cloth applicator, worked aggressively against delicate paint (anyone remember the couple of Honda Fits we've dealt with recently???) will leave all sorts of marring behind. As Mike Phillips has pointed out, a foam applicator pad is the #1 choice.

 

2. It almost looks as though the UC was applied like a wax, allowed to dry, and then removed - sort of. Recall that paint cleaners, cleaner/polishes and pure polishes should not be allowed to dry on the surface, mostly because it can become difficult to remove. In some cases, very difficult. This can lead to a scrubbing of the surface to try and remove the dried product, which again can result in marring of the finish.

 

Does any of the above sound like the process you used?

 

Dalej twierdze ze uzywajac UC zgodnie z zaleceniami producenta nie da sie zrobic czegos takiego.

Opublikowano

Co będzie lepszym wyjściem jako odświeżenie lakieru po zimie ? Przejechac auto UC na maszynie czy SSR1 byłoby lepszym rozwiązaniem ?? :o Tak mi się wydaje,że po UC dobrze by było jeszcze przejechac SSR1,bo"coś" by mogło pozostawac... A chodzi mi o "odświeżenie" jedną pastą.

Opublikowano

Przed zimą go robiłem białym korkiem,megsem 105 i wszystko wykańczałem 205,no i efekt jak dla mnie był całkiem zadowalający. A teraz mam w zasobach: megsa 205,ssr1,UC i dlatego pytam co z nich wybrac? :song: Podejżewam,że po SSR1 było by okej,ale wiadomo,ze z grubszymi swirlami sobie już nie poradzi tak jak UC,ale po UC tak jak napisałem wyżej,pasowałoby pewnie wykończyc,bo"może"coś zostawic po sobie,czy na czarnej gąbce byłoby ok ?!... :o

Opublikowano
Przed zimą go robiłem białym korkiem,megsem 105 i wszystko wykańczałem 205,no i efekt jak dla mnie był całkiem zadowalający. A teraz mam w zasobach: megsa 205,ssr1,UC i dlatego pytam co z nich wybrac? :song: Podejżewam,że po SSR1 było by okej,ale wiadomo,ze z grubszymi swirlami sobie już nie poradzi tak jak UC,ale po UC tak jak napisałem wyżej,pasowałoby pewnie wykończyc,bo"może"coś zostawic po sobie,czy na czarnej gąbce byłoby ok ?!... :o

 

A jakim padem bedziesz robił UC ?

Opublikowano

Narazie nie będę robił,tylko pytam,chcę się dowiedziec,może ktoś przerabiał podobny temat itd. :)

Opublikowano
Narazie nie będę robił,tylko pytam,chcę się dowiedziec,może ktoś przerabiał podobny temat itd. :)

Kojak pytam jakim padem będziesz robić, bo jak średnim to dużo biedy nie powinieneś narobić wiec w sumie samo UC starczy .. chyba że twardym padem no to hologramów pewnie narobisz. ;)

Opublikowano

Nie nie,twardym padem z UC bym nie działał,myślałem o czarnym miękkim,tylko z drugiej strony czy to nie będzie za"słaba"kombinacja ?! Najlepiej będzie jak sobie chyba sam wypróbuje. ;) Na miękkim,lub średnim padzie UC tak jak mówisz chyba za bardzo nie powinno narozrabiac ?? :roll:

Opublikowano

kojak, UC na czarnym pewno nie da rady nawet małym swirlom, proponowałbym na jakimś zółtym-średnim i bardzo przyłożyć się do wypracowania czyli jechać metodą zenitu i skończyć na małych obrotach z małym dociskiem, jest szansa, że nie bedzie potrzebne już wykończenie. Zrobiłem kiedyś takie szybkie odświeżenie na czerwonej Ibizie 05r, wyszło ok choć na czarnym może być coś widac :o

Opublikowano

Będę miał parę dni wolnych i tak wpadł mi do głowy pomysł żeby przeznaczyć je dla czarnulki.

 

Warto podchodzić z UC do hondowskiego czarnego lakieru (B92P-Nighthawk Black Pearl) Accord VII gen 2004r

Cudów się nie spodziewam (na cudy liczę po korekcie maszynowej która planuję na wakacje :-] )

 

Chciałbym trochę zlikwidować tych rysek. Z tego co widzę jest to bardzo miękki lakier czuły na wszystko.

 

Auto glinkowane parę razy i ogólnie nie jest zapuszczone teraz nawoskowane jest Dodo PURPLE HAZE, ale przed kolejnym nałożenie dodo może warto pomęczyć się ręcznie z UC ?

Opublikowano

Gilotyn@, Wrzuć UC na polishinga i przejedź się rotacją po niej. To chyba najlepsza opcja.

Opublikowano

fisher1981, bez najmniejszych problemów jeżeli podejdziesz z mechaniczną polerką.

Opublikowano

Panowie kupilem UC i chciałbym nim potraktowac laguna II kolor nv903 oraz corse b kolor perlowa sliwka i zastanawiam się jak z glową zabrac się za to :) plastiki zamaskuje,calosc robiona będzie polerka mechaniczna jedynie blizej listw dla bezpieczenstwa zrobie recznie ,bedzie widac roznice przy listwach?? Jakiego pada do maszyny uzywać? Moze byc pad farecla miekki czy pol twardy? Przy jakis obrotach najlepiej polero :ad: wac tak by bylo bezpiecznie ?? Dziekuje za pomoc

Opublikowano

PitBull89, Jeśli chodzi o pady to jakiś polishing czyli półtwardy, obroty do 1700, Przy listwach różnice będzie widać, ale tylko od ciebie zależy w jakim stopniu. Ja użyłbym 75mm bp z 80mm padem przy listwach i rantach.

Powodzenia ;)

Opublikowano

A jak z dociskiem ? Na poltwardym padzie? Slyszalem tez o czarnym z 3m ? I teraz sie zastanawiem jaki lepiej......

Opublikowano

Potrzebuję najlepszej kombinacji padów do użycia maszynowo UC oraz ew. żółtego korka na dość sfatygowanym lakierze Fiata Stilo (raczej miękki). Zamówiłem polerkę Euroteca z Allegro (lepsze to niż nic chyba) i nie chciałbym narobić jakiś większych szkód na lakierze. Jedyne co jest w zestawie z polerką to futro, więc raczej lipa. Jakiego rozmiaru talerze dobrze byłoby kupić, bo tam jest tylko 180mm. Myślałem nad 150 lub 125 i jakimś mniejszym np. 75 ew 50.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.