maly_marcin Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 dla SwirlX nie znalazlem zadnego zastosowania Aby na pewno sprawdziłeś każde, możliwe zastosowanie? ale jest za słaba żeby coś usunąć. Jest słaba, ale da rade nią 'odświeżeżyć' lakier
dzierzaGST Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 czy ktoś może testował pasty RUBBING COMPOUND I POLISHING COMPOUND z Megsa, warte to cokolwiek?
Lukas G Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Aby na pewno sprawdziłeś każde, możliwe zastosowanie? Napisale tylko ze nie znalazlem zadnego zastosowania Ale jak widac na zegarach, daje rade. Nie przyszlo mi to do glowy bo na polce stoi PlastX. Swoja droga, moze warto zalozyc temat... Zastosowanie srodkow niezgodnie z ich przeznaczeniem Mysle ze mozna by zaobserwowac fajne rzeczy. Np slyszalem ze fajny efekt daje woska zolwia ICE (ten calkiem sztuczny w plynie) na siodle motocyklowym. Balbym sie sprobowac ale podobno efekt in plus
Administrator Evo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Np slyszalem ze fajny efekt daje woska zolwia ICE (ten calkiem sztuczny w plynie) na siodle motocyklowym. Marne mam pojęcie o motorach, ale w życiu bym nie użył tego na siodle w motocyklu. Jest to chyba najbardziej lepki i tłusty płyn jaki znam,,może poza olejem silnikowym Za to nieźle się sprawdza na nielakierowanych plastikach, lepiej niż niejeden dressing.
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Za to nieźle się sprawdza na nielakierowanych plastikach, lepiej niż niejeden dressing.I nawet chyba tak szybko nie splynie
lakikwap Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 I nawet chyba tak szybko nie splynie niestety spłynie , ale bardzo fajnie wyglądają po nim plastiki, to prawda.
cash Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 A jak jest z usuwaniem hologramów na twardym lakierze (BMW )? bo niestety nie miałem IPA i pasta ładnie mi wszystko zamaskowała po kilku miesiacach wyszedł pasek hologramów zaraz pod szybami na szerokości 10 cm i długości 2m I teraz, czy bawić się ręcznie na takim małym (wąskim) obszarze z np. UC czy odpalać rotacje z małym padem i pastą UF? Posiadam komplet systemu 3M, ale UC chyba też kupię bo wygląda na to, że warto go mieć... I jeszcze jedno pytanko czy jest sen pracować jedną pastą np UC, a zmieniać tylko grubość padów??
Lukas G Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Np slyszalem ze fajny efekt daje woska zolwia ICE (ten calkiem sztuczny w plynie) na siodle motocyklowym. Jest to chyba najbardziej lepki i tłusty płyn jaki znam,,może poza olejem silnikowym Za to nieźle się sprawdza na nielakierowanych plastikach, lepiej niż niejeden dressing. Identyczne odnioslem wrazenia. Ale podobno na skorze moto spisal sie calkiem niezle, nie jest sliska. Sam na oczy nie widzialem tak wiec duzo na ten temat nie moge powiedziec
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 cash, jest sens odpalac polerke. Czas,efekt. Jesli jestes w posiadaniu calego systemu 3M to UC juz Ci do niczego potrzebne nie jest. Tych mocniej sciernych past jak najbardziej mozna uzywac na padach o roznych agresywnosciach. Natomiast slabe pasty na agresywnych padach -to raczej bezsensowne polaczenie.
damian19851 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Odkopie temat... Przeprowadzalem korekte lakieru w golfie 5 (kolor czarny) pastami 3M. Wszystko bylo pieknie ladnie dopoki nie umylem samochodu i nie wyjechalem na slonce Probowalem usunac hologramy niebieskim korkiem na czarnym padzie i ni cholery nie chca zniknac Polerke mam Makite,przejazdy robilem max na 2 biegu. Po kazdym przejezdzie element oczyszczalem IPA.Ktos mi moze poradzi jak je zlikwidowac ?
miHoo79 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Odkopie temat... Przeprowadzalem korekte lakieru w golfie 5 (kolor czarny) pastami 3M. Wszystko bylo pieknie ladnie dopoki nie umylem samochodu i nie wyjechalem na slonce Probowalem usunac hologramy niebieskim korkiem na czarnym padzie i ni cholery nie chca zniknac Polerke mam Makite,przejazdy robilem max na 2 biegu. Po kazdym przejezdzie element oczyszczalem IPA.Ktos mi moze poradzi jak je zlikwidowac ? Moze nie wypracowales pasty, może zabrudzony pad, może dostał sie kurz.... powodow moze byc 500...
yesfan Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 damian19851, spróbuj żółtym korkiem na żółtym padzie lub niebieskim korkiem na twardszym, wykończeniowym padzie innej firmy, najlepiej płaskim (np. czerwony lake country).
marasec Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Też już próbowałem UC z 3colorem na swoim aucie (passat '97) i niestety u mnie nie zdaje takie połączenie egzaminu. Albo jestem zbyt niecierpliwy albo robię nie tak, bo nic nie działa, wiem, ze lakiery VW są twarde Pomyślałem sobie, żeby spróbować P1 Gtechniq, tylko nie wiem czy to znów będzie niepotrzebny wydatek. Może koledze rzezin też by to pomogło.
Dystrybutor Michas Opublikowano 11 Maja 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Yesfan dobrze prawi. Zielonym korkiem poleciałeś pewnie mocno a kolejne etapy za delikatnie. Hologram to różnica w głębokości lakieru mikron i wykończanie(żółty, niebieski) po zielonym są bardzo ważne. Jeżeli nie masz drobnych rys;co wskazuje na niewypracowana pastę tylko same hologramy cofnij na małym fragmencie do niebieskiego korka. Jeżeli efekt nie będzie zadowalający cofasz do żółtego a po żółtym niebieski. Jak zmienisz system teraz to będziesz musiał się go nauczyć od nowa a myślę, że jak zrobisz jak napisałem będzie ok. Z czasem wszystko "pohytasz" powodzenia
damian19851 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Michas- porobily sie mikro ryski i na sloncu tragicznie to wyglada pod jakim katem nie spojrzysz jest ich od cholery musze kupic jeszcze jakies pady. czarny plaski bedzie dobry do niebieskiego korka? polerke trzeba dociskac przy usuwaniu hologramow? jestem poczatkujacy....z gory dziekuje za pomoc.
SzaKal Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 damian19851, Hologramy masz od nie wypracowanej do końca pasty FC+, popracuj żółtym korkiem z żółtym padem aż do usunięcia hologramów, niebieski korek to już takie końcowe lizanie lakieru, on hologramów raczej nie usunie.
marcinsk Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam, przepraszam że odkopuje stary temat ale jako początkujący wolę w tej sprawie dopytać kogoś z większym stażem.... A więc wziąłem się za poprawę lakieru po lakierniku (bardzo dużo, dużych hologramów, nawet już miałem rezygnować ale podjąłem się walki aby Teściowi się odwdzięczyć za użyczenie garażu przy grzebaniu) do pracy maszyna DA eurotec wpcp116 + poorboys ssr 2.5 na żółtym Royal'u i Koch Antihologram na czerwonym NAT, ładnie schodziło (po wypracowaniu pasty przetarcie pasty później IPA latarka pod różnym kątem) ale gdzieś popełniłem błąd gdyż po późniejszym już nałożeniu wosku na drzwiach gdy sobie jeszcze raz sprawdzałem wszystko pod latarką pod kątem ukazały się nie dotarte holo, i pytanie czy teraz cleaner na tym elemencie i przejechać jeszcze Kochem na miękkim? I gdzie mogłem walnąć byka że nie widoczne było holo po polerowaniu a po wosku wyszło? Z góry dziękuję za podpowiedź i radę.
Eidos71 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2017 @marcinsk - Czy porządnie wypracowywałeś pastę ? Wymywałeś dokładnie pastę po polerowaniu ? Jaki wosk położyłeś ?
marcinsk Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jeżeli chodzi o wypracowanie pasty starałem się zostawić delikatną tylko smuge... Pozostałość wycierałem i przemywałem IPĄ, wosk to Deep crystal carnabua od megsa pod to poszedł jeszcze Deep crystal polish od megsa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się