Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A mówio, że tylko Reno się psujo :lol: Chociaż dwukrotną wymianę skrzyni też można podciągnąć do napraw bieżących :mrgreen:

Mając AKL miałem lawetę 3 razy:

 

1. Uszkodzenie poduszki skrzyni biegów i szuranie silnikiem po ziemi.

2. Pęknięta półośka i absolutny brak napędu (a mama mówiła - kup tył napęd i zaspawaj dyfer, a nie taczką jeździsz)

3. Rozrząd, który postanowił się przerwać, poluzować i przeskoczyć o 3 ząbki. :kox:

 

Dodatkowo hol w wykonaniu znajomych. :D

 

1. Skrzynia biegów + sprzęgło

2. CPU

 

Życie bez awarii byłoby nudne. :D

 

http://s3.ifotos.pl/img/IMG8835jp_wpewpwp.jpg (+18)

 

Ale żeby nie było za dużego OT - francuski pieszczoch mojej drugiej połówki. :mrgreen:

 

115 000km oryginalnego przebiegu, kupiony w salonie PL. Holowanie: 2x pęknięta chłodnica, padnięty wtryskiwacz na 3 cylindrze. Laweta: padnięty przekaźnik, który zintegrowany był z CPU.

 

107548729_wpewpax.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek305, tak, przebieg pewien & sprawdzony.

Ogólnie na auto nie narzekałem, do feralnego wyjazdu. Z tego co szukałem i czytałem w internetach to mój przypadek raczej odosobniony był - bo głowice bardzo rzadko pękają w tych silnikach. Ci co znają historię, to wiedzą, że nawet mocno bym nie był wkurzony, gdyby to wszystko wydarzyło się w Polsce.

Minęło już od wymiany sporo czasu, auto znów jeździ, a ja powoli obracam wszystko w żart :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e38 3.5 V8 m62b35 Individual :D przerobiony wydech ale beda jeszcze male poprawki estetyczne chociazby koncowki bo poprzedniemu wlascicielowi nie pyklo wg mnie :D drze sie jak na V8 przystalo :-] dokladka Alpiny, obnizona jest troche, zaciski 4 tloczkowe brembo. Trzeba porobic pare detali jak zmiana kloszy lamp i halogenow bo wypiaskowane i mnie to denerwuje, nerki bo pare zaczepow polamane, shadow pomalowac bo wyblakl. Narazie wpadnie na czarny mat na wiosne wpadnie czarny polysk i pare innych detali wpadnie na nowy sezon :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, felgi zalozone na czas malowania zimowek wiec nie patrzylem zbytnio na stan opon :D 3.5 V8 odpowiednie do takiej bryly :D ale wiadomo ze lepsze by bylo 4.4 :D patrzylem sie na stan blacharki i lakieru to bylo najwazniejsze no i mechanika ;) taka zabawka do modzenia :D e39 zostaje w serii :D no a koncowki to wymysl poprzedniego wlasciciela niestety... teraz nie bede zmienial zderzaka specjalnie to przerobie to na 4 rury ladne pasujace na wzor eisenmanna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.