Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

... brakowało mu ducha ;)

 

A jakiemu dieslowi nie brakuje "ducha" ?

 

[ Dodano: 6 Styczeń 2014, 18:31 ]

Jest git, jezeli ktos lubi francuskie. Chociaz jest duzo bardziej miekki niz 207 czy 508. Kupilem bezwypadka, z pelna faktura, od kobiety, z niskim przebiegiem. Do tego jakies 15k taniej niz cena rynkowa. Ogolnie bezkonkurencyjny jezeli chodzi o relacje cena/jakosc/wyposazenie. No, moze troche platiki trzeszcza ;)

 

Szwagier wziął takie C5 kombi z salonu - 1.6 Turbo 156KM - rewelacyjne zawieszenie i świetna właśnie jakość wykonania - co Ci tam trzeszczy ?

Narzeka tylko teraz na zużycie paliwa bo uwierzył w dane z folderów i "down-sajzing" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artih, 3.0d z bmw nie brakuje ducha. dla mnie od zawsze brzmi o wiele lepiej niż benzynowe r6, które na wysokich obrotach wyje i dźwięk wcale nie jest taki przyjemny. wolę raczej przyjemne bulgotanie dieselka.

w przypadku 407 chodziło mi raczej o to, że auto pozbawione jest tego ''czegoś ''. dobry pojazd do przemieszczania się z punktu a do b, robi to w miarę szybko, tanio i bez przygód, ale nic poza tym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francuzy trzeba lubić, ja akurat po 407 stwierdzam, że auta poza niemieckimi premium dla mnie nie istnieją :dontknow:

Auta z koncernu PSA podobnie jak Alfy trzeba kochać... miałem dwa Citroeny (teraz już jeden) i mam alfinę i złego słowa o tych autach powiedzieć nie mogę. Każde auto ma "coś" co wkur...ia i tak samo jest z tym za co je "kochamy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w latach 90 2.5tds brzmial lepiej niz niejedna benzyna.

Ojciec ma w omedze ten bliźniaczy silnik. Kultura pracy i przede wszystkim dźwięk bije na głowę nie jednego nowoczesnego diesla a w szczególności vagi na CR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Ci tam trzeszczy ?

 

Trzeszcza boczki drzwi (konkretnie rączki) oraz srodkowy tunel w okolicach podlokietnika.

 

Wersja Exclusive?

 

Wersja Dynamique. Pare rzeczy ma, m.in. fabrycznie ciemne szyby, navi, czujniki przod i tyl. Brakuje mi grzanych foteli i xenonow.

 

1.6 Turbo 156KM

 

W 508ce pali jakies 7.5-8.5 litra przy 70/30 trasa/miasto. IMO akceptowalnie, jak na takie auto. W Cytrynie pewnie podobnie. A jedzie troche lepiej niz 2.0 HDi + kosztuje dyszke mniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w latach 90 2.5tds brzmial lepiej niz niejedna benzyna.

Ojciec ma w omedze ten bliźniaczy silnik. Kultura pracy i przede wszystkim dźwięk bije na głowę nie jednego nowoczesnego diesla a w szczególności vagi na CR.

 

tez w omedze mialem ten silnik, mistrozstwo to jego elastycznosc, takich diesli juz nie ma. oczywiscie 6 cylindrowek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje 3gr dot. rozważań nt. Skoda Octavia.

 

Tak się składa, że użytkowałem mk.2 2.0 TDI combi, użytkuję mk.3 2.0 TDI combi.

 

Oba egz. w cenie znacznie wyższej niż podstawowa. Zasadniczo All Inclusive. Subiektywnie:

- mk2 - ładniejsza, gorsze materiały, cichsza (!), szersza (!), bagażnik zauważalnie bardziej ustawny (czyt. szerszy)

- mk3 - nowocześniejsza (kto zatwierdził origami na klapie bagaznika?), dłuższa w środku/bagażniku, węższa (w tym relingi - to ma znaczenie, gdy znaczną część roku wozi się box na dachu), znacznie poprawiony COLUMBUS (nareszcie trudniejszy do szybkiego wyjęcia przez popaprańców - nie można było wcześniej?), lepsze materiały tapicerskie (nie można było wcześniej obić "skórą" podłokietnika w przypadku jasnej tapicerki?)

 

Silnik - niby 140KM vs. 150KM, a odczucia zupełnie inne. 150KM znacznie bardziej zrywne (co nie znaczy, że szybkie). Zauważalnie bardziej głośne. Spalanie? Każdy ma inne, więc o wartościach bezwzględnych "to nie ze mną". Ale 150KM podobnie jak Furby - "chce jeść". Sporo więcej niż 140KM. A propos jedzenia - zupełnie nie wiem, o czym myśleli konstruktorzy z Mladá Boleslav (czy gdzie tam opracowano amejzinga) zmniejszając zbiornik paliwa. 50l w szumnie deklarowanej "klasie średniej" to nie jest żart. To kpina.

 

Oświetlenie. LED nie lubię (nie potrafię znaleźć dla siebie odpowiedniej barwy). Więc noc w mk2 była przyjemniejsza niż w mk3. Choć sprytny ten inteligent od zarządzania światłami drogowymi w mk3.

 

Zawieszenie. Tutaj wszyscy chórem - wiadomo - belka. Krok wstecz. Kastracja, itp. itd... Szału nie robi. Ale o co takie halo? Na trasie jednej z eliminacji GSMP daje sobie radę. Na Pętlę się nią nie wybiorę, ale pewnie by ją pokonała. Dla 99,99% docelowych użytkowników 2.0 TDI spełni wymagania w 101%. 0,01% zawsze będzie niezadowolone, z czego 0,001% kupi 1.8TSI, kolejne 0,0001% RS, a reszta otworzy krucjatę w sieci.

 

Podsumowując. Nie - nie podsumuję. Opinie są jak dziury w ...

 

i40? Odpada - konstruktorzy zapomnieli zamontować wystarczająco duże serce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykłe 1.6 w benzynie.

Do jazdy starczy,poza tym i tak Rodzyn,z góry obstawiałem 3 litery,zaczyna się na T kończy na I :mrgreen:

znacznie bardziej zrywne

A to nie jest tak,że ją odchudzili trochę?

 

Co do bólu na temat belki to mam wrażenie,że część tak pisze,bo przeczytali w AŚ :mrgreen:

Jakby zrobić ślepy test,to ciekawe ile ludzia by wychwyciło co jest belką,a co wielowahaczem?Przynajmniej opony całe 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, statystyczna odpowiedź statystycznego "słyszałem że.... " ...... BO TAK :-]

 

Tak samo z markowymi oponami/klockami itd w samochodach o miernych osiągach. Som fajne bo som fajne, kij że jeżdżę na nich tylko z rodziną albo do kościoła 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.