Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

I ja dodam swoje 3 grosze

Jak szukałem auta dla siebie też odwiedziłem nie jeden salon

nawet miałem zarezerwowaną skodę yeti ale zdecydowałem się na cee'da bo jest po prostu dla mnie lepszym autem

a co do lojalności europejskiego rynku

skoda montowana w oryginale na częściach made i china (filtry i kilka innych elementów) gdyż vw pcha się do chin i musi tam mieć swoje fabryki również części które montują,

kia/hyundai robione w czechach i słowacji również na europejskich częściach bo takie są wymogi rynku europejskiego

 

czyli patrząc tymi kategoriami w grupie vw jest więcej wschodu niż u koreańczyków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A co takiego w prowadzeniu VAG'ów niesamowitego ?.

Octavią zrobiłęm ok 10 tys km, a i40 zrobiłem 200, żeby zauważyć różnicę w jakości prowadzenia ;) W Octavii nie jest nic niesamowitego, ale prowadzi się lepiej. Dostatecznie dobrze. Nie mogę tego powiedzieć o Kia/H-i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież każdy kupuje takie auto, jakie mu odpowiada. Przekonywanie, że jedno jest lepsze od drugiego mija się z celem. Przecież nikt nie wybrał sobie auta, którego nie chciał. Dokonał selekcji pod kątem swoich potrzeb ...

Ja kupiłem kolejnego VW bo poprzednie mnie nie zawiodły. Miałem przed b6 2.0 TDi 170hp, który ponoć jest największą pomyłką w dziejach motoryzacji i co? No nic. Nic się nie popsuło, auto miałem od nowości i o nie dbałem. Może mam szczęście? Nie wiem.

Pewnie gdyby Kia do Optimy wkładała jakiś rozsądny mocny, benzynowy silnik to bym się nad nią zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polską Skode

 

to tylko 20 letnia favorit spod Poznania :o;)

 

Artih napisał/a:

A co takiego w prowadzeniu VAG'ów niesamowitego ?.

 

Wg. mnie golf 6 z wielowahaczem prowadził się wyraźnie precyzyjniej niż giulietta, a przede wszystkim nie musiał się podpierać lusterkami na zakrętach, co 'miękkszej' alfie się zdarza :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem, to tylne zawieszenie w nowej octavii, leonie itp. zależy też od samej wersji auta (wyposażenie/silnik).

w tych słabszych(tańszych) jest belka, a w lepszych(droższych) wahacze. Bo chyba o to wam chodzi, tak?

Dokładnie....

Nowa Skoda Octavia będzie sprzedawana z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia. Oś z belką skrętną będzie montowana w przypadku aut z silnikami benzynowumi o mocy do 103 kW (140 KM) i silników wysokoprężnych o mocy do 110 kW (150 KM). W przypadku większych mocy oraz przyszłego napędu na cztery koła (Combi) i zasilania gazem ziemnym CNG, będzie stosowana nowo opracowana oś wielowahaczowa.

Źródło: http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... zenie.html

 

I biorąc pod uwagę wybór samego lepszego zawiasu, cena tego modelu świdruje drastycznie do góry co mija się z celem przynajmniej w moim przypadku.

Zostaje Rapid bez "męskich" silników i z topornym wyglądem lub Leon z ceną bliską absurdu.

Ceed na wypasie z 1.6 GDI to coś co zupełnie wystarczy. Za mniejszą kasę mamy zdecydowanie mniej wysiloną benzynę, co tez jest bez znaczenia. A i samochód tak jakoś ładniej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najlepsze w tym wszystkim jest to, że te dobre niemieckie auto skończyły się już dobry czas temu :)

True :good:

 

G.pajak Jak Ci się jeździ hyundaiem, ale w aspekcie silnika. Bo to jest ten 1.7 crdi 136km? Jak wrażeni w trasie, wyprzedzanie w zakresie 80-120, czy ten silnik nie męczy się?

Czy w porównaniu do laguny jest słabiej czy może lepiej :?:

Laguna miała 180KM i prawie 400Nm, także była sporo mocniejsza.

Z silnikiem w i40 to trochę dłuższa historia ;) ale aktualnie ma dokładnie (mierzone na hamowni) 140KM i 320 Nm. Także silnik jest wystarczający dla bezpiecznego przemieszczania się w trasie. Ponad 200km/h (wg GPS) też pójdzie, także jazda po niemieckich autostradach też nie będzie męcząca ;)

Wiadomo, że zawsze mogło by być więcej, ale budżet nie jest z gumy :dontknow: , a wolałem pójść w wyposażenie i wziąłem i40 wersję Syle z jasnym wnętrzem.

 

Co do dyskusji, że niemieckie lepsze, a wschodnie to g... to powiem, ze może w przeciwieństwie do wielu jakimś super pasjonatem nie jestem, ja po prostu jeżdżę autami spore przebiegi i tyle. "Niemieckimi" cudami też się jeździło. Nie znam się za dużo bo przejechałem dopiero jakieś 1 200 000km odkąd zrobiłem prawko :dontknow: Ale dlatego, że auto mam do jeżdżenia, nie dorabiam ideologii do konkretnych aut, tylko porównuję jak się jeździ. Dlatego nigdy, jeśli chodzi o auta nie przejmuje się opiniami ludzi, którzy nie robią podobnej liczby kilometrów. Po prostu zwraca się uwagę na inne rzeczy niż "normalny" kierowca ;)

 

Do i40 oprócz wyglądu, przekonałem się dostając go na tydzień. Zrobiłem nim wtedy ponad 2000k. A zakochałem się w nim w momencie kiedy po tysiącu kilometrów jazdy non-stop z Niemiec wysiadłem z niego jak bym zrobił 50-cio kilometrową przejażdżkę. :song: Teraz zrobiłem nim dopiero 600km (bo święta), ale za miesiąc, dwa będę mógł już więcej powiedzieć :idea:

 

PS> zastanawiałem się też nad Alfą 159 :kox: ale rata wynajmu strasznie duża :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto poświęcić trochę czasu i powzdychać do tej 166.

Pytanie tylko po co kołpaki są na trytki i razi trochę końcówka wydechu.

 

sa trytki bo kolpaki maja pourywane zaczepy i nawet jak auto stoi to niektore dobrze nie leza, a ze to sa ori kolpaki i nowe sa troche drogie dlatego jest tak a nie inaczej, za rok beda juz alu na zime wiec po klopocie. na wiosne albo wejdzie nowa dwururka albo caly tylny nowy tlumik, ale fakt mi ten wydech tez strasznie razi po oczach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak obiecałem, pobiegłem na podwórko strzelić fotki telefonem nowego nabytku, przy okazji rozszyfrowałem vin ;)

hsuq.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

lepsze fotki będą, jak już umyję i :ad: z folii się proszę nie śmiać, o szóstej rano wyjeżdżam codziennie i nie mam czasu na bieganie ze skrobaczką ;)

 

7fds.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

czego bardzo mi brakuje, to ksenonów, a podobno też relingi by go zdobiły :o dźwięk silnika identyczny jak w f01, zbiera się bardzo ładnie, po przesiadce z 407 czuję się, jakbym prowadził czołg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest git, jezeli ktos lubi francuskie. Chociaz jest duzo bardziej miekki niz 207 czy 508. Kupilem bezwypadka, z pelna faktura, od kobiety, z niskim przebiegiem. Do tego jakies 15k taniej niz cena rynkowa. Ogolnie bezkonkurencyjny jezeli chodzi o relacje cena/jakosc/wyposazenie. No, moze troche platiki trzeszcza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.