Jump to content

naprawa wgniecionych progów


Guest kri100s
 Share

Recommended Posts

Witam.Ma ktos moze namiar na jakiegos fachowca z okolic Katowic ktory mogłby sie podjac naprawy moich progów-jest to opel astra H z 2005 roku - progi oprocz wgniecen (jedno jest dosc konkretne i długie) nie maja innych wad (dziury,rdza).

Jakie proponujecie sposoby bo wiele juz czytałem na te tematy (spawania,łatania,szpachlowania,wymiany na nowe)-da sie to moze metoda Paintless Dent Repair? czy moze jakas inna?

A moze ktos orientuje sie (juz niekoniecznie ze slaska) jaki bedzie koszt takiej naprawy?

Link to comment
Share on other sites

Spory ten wgniot, do tego to jest próg czyli twardy fragment o kształcie utrudniającym naprawy przez "wysysanie". Blacharze jednak radzą sobie z takimi akcjami poprzez punktowe przyspawanie pręta i wyciąganie, potem troche tynku i lakierowanie (w tym wypadku miejscowe pewno wystarczy). Ja bym bronił się przed wycinaniem i wstawianiem nowego, to zawsze jest potencjalne źródło przyspieszonej korozji

Link to comment
Share on other sites

nakładki to ostatecznosc - jak nikogo nie znajde to wowczas nad tym pomysle.

Gdybym rozjechał tego psa pewnie nie byłoby tyle kłopotów,bo tak to nie dosc ze opona poszła to i próg

Link to comment
Share on other sites

kri100s, spróbuj podgrzac to wgniecenie opalarką i popryskac sprezonym powietrzem w aerozolu takim do czyszczenia klawiatury co mozna kupic w komputerowym ,ja wyciągnełem tak wgniotke na drzwiach u brata i prawie nic niebyło widac

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Może nie aż takie wgniecenia ale podobne pewien gość wyciągał w moim aucie.nie pozwolił patrzeć jak to robi ale cała operacja trwała nie całe dwie godziny.bez lakierowania oczywiście.śladu nie ma!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Lewy prog i dolna krawędź drzwi.Miałem auto u mechanika a ten opuścił samochód na jakiś "ajzol", naprawił na własny koszt a raczej jego znajomy magik:-)

Link to comment
Share on other sites

No to naprawde musiał byc magik :) ,problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,ale widziałem ze są takie przyssawki i specjalny sprzet ze mozna wszystko od zewnatrz wyciągnac

Link to comment
Share on other sites

problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,

 

W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie.

Link to comment
Share on other sites

problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,

 

W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie.

 

co do tych korkow to mam je na 100% bo widziałem jak robiłem fotki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.