Skocz do zawartości

naprawa wgniecionych progów


Gość kri100s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Ma ktos moze namiar na jakiegos fachowca z okolic Katowic ktory mogłby sie podjac naprawy moich progów-jest to opel astra H z 2005 roku - progi oprocz wgniecen (jedno jest dosc konkretne i długie) nie maja innych wad (dziury,rdza).

Jakie proponujecie sposoby bo wiele juz czytałem na te tematy (spawania,łatania,szpachlowania,wymiany na nowe)-da sie to moze metoda Paintless Dent Repair? czy moze jakas inna?

A moze ktos orientuje sie (juz niekoniecznie ze slaska) jaki bedzie koszt takiej naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spory ten wgniot, do tego to jest próg czyli twardy fragment o kształcie utrudniającym naprawy przez "wysysanie". Blacharze jednak radzą sobie z takimi akcjami poprzez punktowe przyspawanie pręta i wyciąganie, potem troche tynku i lakierowanie (w tym wypadku miejscowe pewno wystarczy). Ja bym bronił się przed wycinaniem i wstawianiem nowego, to zawsze jest potencjalne źródło przyspieszonej korozji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kri100s, spróbuj podgrzac to wgniecenie opalarką i popryskac sprezonym powietrzem w aerozolu takim do czyszczenia klawiatury co mozna kupic w komputerowym ,ja wyciągnełem tak wgniotke na drzwiach u brata i prawie nic niebyło widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Może nie aż takie wgniecenia ale podobne pewien gość wyciągał w moim aucie.nie pozwolił patrzeć jak to robi ale cała operacja trwała nie całe dwie godziny.bez lakierowania oczywiście.śladu nie ma!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,

 

W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,

 

W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie.

 

co do tych korkow to mam je na 100% bo widziałem jak robiłem fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.