Gość Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam.Ma ktos moze namiar na jakiegos fachowca z okolic Katowic ktory mogłby sie podjac naprawy moich progów-jest to opel astra H z 2005 roku - progi oprocz wgniecen (jedno jest dosc konkretne i długie) nie maja innych wad (dziury,rdza). Jakie proponujecie sposoby bo wiele juz czytałem na te tematy (spawania,łatania,szpachlowania,wymiany na nowe)-da sie to moze metoda Paintless Dent Repair? czy moze jakas inna? A moze ktos orientuje sie (juz niekoniecznie ze slaska) jaki bedzie koszt takiej naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Wrzuć jakieś fotki bo tak to można wróżyć z fusów. Wszystko zależy od stopnia zniszczeń. Tak czy owa chyba bez spawania i łatania się obędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Bez fotek trudno powiedziec ,ale dobry blacharz potrafi wyprostowac duze wgniecenia bez spawania i łatania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 W Katowicach na Kolejowej na przeciwko Toyoty jest Dufal - podjedz, sprawdzi i powie czy da sie robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha-ł Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 kri100s, tu masz temat http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1617 ....może coś Ci pomoże. Użytkownik miki jest z częstochowy (też Śląsk). Szczerze mówiąc to sam chciałem do niego podjechać, ale jakoś nie mogę się zebrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 W Katowicach na Kolejowej na przeciwko Toyoty jest Dufal - podjedz, sprawdzi i powie czy da sie robic. Polecam firme, korzystalem kiedys i wyszlo bez sladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ok. Postaram sie jak przestanie padac snieg zrobic jakies fotki i sprobuje je tutaj powklejac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Tak jak obiecałem zamieszczam zdjecia , moze nie sa najlepszej jakosci ale pora roku jaka jest kazdy wie http://img684.imageshack.us/gal.php?g=zdjcie0138l.jpg P.S. Niestety Dufal nie zajmuje sie progami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Spory ten wgniot, do tego to jest próg czyli twardy fragment o kształcie utrudniającym naprawy przez "wysysanie". Blacharze jednak radzą sobie z takimi akcjami poprzez punktowe przyspawanie pręta i wyciąganie, potem troche tynku i lakierowanie (w tym wypadku miejscowe pewno wystarczy). Ja bym bronił się przed wycinaniem i wstawianiem nowego, to zawsze jest potencjalne źródło przyspieszonej korozji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 A myślałeś może nad jakimiś delikatnymi nakładkami na progi? Bo bez wyciągania poprzez przyspawanie łap i następnie szpachlowanie się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 O tym samym pomyslalem, jakies delikatne nakladki i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 nakładki to ostatecznosc - jak nikogo nie znajde to wowczas nad tym pomysle. Gdybym rozjechał tego psa pewnie nie byłoby tyle kłopotów,bo tak to nie dosc ze opona poszła to i próg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 kri100s, spróbuj podgrzac to wgniecenie opalarką i popryskac sprezonym powietrzem w aerozolu takim do czyszczenia klawiatury co mozna kupic w komputerowym ,ja wyciągnełem tak wgniotke na drzwiach u brata i prawie nic niebyło widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Nie ma szans zeby zadzialalo na progu, za gruba blacha. A tak ogolnie to nic sie nie dzieje z lakierem po tym rozgrzaniu i naglym zmrozeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 spons, wyciagnełem tą wgniotke bratu jakis rok czasu temu i ani odprysku nie było ani nic sie do tej pory nie dzieje wiec niesadze zeby to lakierowi zaszkodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Może nie aż takie wgniecenia ale podobne pewien gość wyciągał w moim aucie.nie pozwolił patrzeć jak to robi ale cała operacja trwała nie całe dwie godziny.bez lakierowania oczywiście.śladu nie ma! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Arekkaz, a w którym miejscu miałes te wgniecenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Lewy prog i dolna krawędź drzwi.Miałem auto u mechanika a ten opuścił samochód na jakiś "ajzol", naprawił na własny koszt a raczej jego znajomy magik:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 No to naprawde musiał byc magik ,problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka ,ale widziałem ze są takie przyssawki i specjalny sprzet ze mozna wszystko od zewnatrz wyciągnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Również byłem w szoku jak to zobaczyłem.Podobno gość pracuje dla VW w Antoninku k.Poznania i tam robi takie rzeczy w nowych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Mozna zobaczyc jak to specjalisci robia pod hasłem Paintless Dent Removal na youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 ja miałem podobnie i nałożyłem oryginalne progi.. zrobili mi to jak ukradli felgi jakimś gównianym podnośnikiem na środku go podnosili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka , W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 problem tkwi w tym ze do progu nie mozna nic wsadzic zeby wypchnac blache od srodka , W większości samochodów od spodu progów są otwory zaślepione gumowymi korkami. Ale w tym przypadku próg jest dość mocno zagnieciony i metodą PDR można to tylko zniwelować ale nie usunąć. Najlepiej spoter i lakierowanie. co do tych korkow to mam je na 100% bo widziałem jak robiłem fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 naprawde nikt nie zna zadnego warsztatu w okolicach katowic co mogłby sie tym zajac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się