piotres Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Czesc Jak w tytule . 126p 93r. Samochod przejety od dziadka. Uzywam go 4 razy w tygodniu by dojechac 4km do stacji PKP. Spisuje sie dzielnie ...wiec w miare staram sie o niego dbac. Moze nie calkiem Zymoled bo w sumie tylko Titanium poszlo ...no ale jest . -mycie Poorboys super slick&suds -glinka meguiars -1 miesiac wczesniej byla drobna korekta lakieru Menzerna RD 3.02 jednak byla ona naprawde "drobna" i raczej tylko czesciowo zamaskowala rysy -Lusso Revitalizing Cream czesciowo + czesciowo AG SRP, nakladane rotacja Flex'a, gabka czarna ABW wafel -Zymol Titanium nalozony dlonmi -dywaniki w kabinie Chemical Guys silk shine dressing + opony takze (na zdjeciach jeszcze nie). Sorry za slabe zdjecia, wogole nie oddaja efektu ;/. Niestety na dworze bylo juz zupelnie ciemno jak skonczylem . pozdro Piotrek
Administrator AreK Opublikowano 21 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Piękne auto i super robota.widać serce i uczucie jakim darzysz tą maszynę.Super projekt!
Administrator CleanerFreak Opublikowano 21 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Gratuluję super pomysłu FERRARI.pl jest napewno wdzięczny i teraz 2 km/h szybszy
SZyBA Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Gratulacje krwista czerwień i te BLachy WIP
Administrator Evo Opublikowano 21 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Gratki,przez nałożenie wosku podwoiłeś jego wartość A pamiętam że kiedyś był tutaj temat czy 126p się nadaje do detailingu, jak widać tak
Przemko Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Piękna maszyna. Sam kiedyś miałem taką - też w krwistej czerwieni No i robota też świetnie wykonana. Jednak co sentyment - to sentyment.
AutoDetailing Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Aj, wyprzedziłeś mnie, to ja chciałem być pierwszy z projektem Fiata 126p
piotres Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 A pamiętam że kiedyś był tutaj temat czy 126p się nadaje do detailingu, jak widać tak Jednak jego lakier jest zupelnie inny jak lakier wspolczesnych samochodow. Jest bardzo twardy, kiedys chcialem z maski usunac 100% rys i mi sie nie udalo, jechalem pol maski chyba z 30minut FC+ na twardym padzie i mimo to mnostwo rys zostalo.
Michal200 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Jaka ffajna rejestracja hehe Dobry malacz nie jest zly
GUCIO-59 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 i ja gratuluję efekt wyśmienity... brawo! Nie istotne jakie auto efekt się liczy!
jmajka Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 A pamiętam że kiedyś był tutaj temat czy 126p się nadaje do detailingu, jak widać tak Jednak jego lakier jest zupelnie inny jak lakier wspolczesnych samochodow. Jest bardzo twardy, kiedys chcialem z maski usunac 100% rys i mi sie nie udalo, jechalem pol maski chyba z 30minut FC+ na twardym padzie i mimo to mnostwo rys zostalo. Znam ten temat co do lakieru w 126p
Tomasz KRK Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Boskie Maluch + zymol = R e s p e c t . Choć popełniłeś pewne faux pas...obecnie wosków zymola nie nakłada się już dłońmi. Stosuje się pupy niemowlaków, są dużo bardziej delikatne od szorstkich dłoni. Zastosowanie niemowlęcego pośladka znacznie zmniejsza niebezpieczeństwo zarysowań, co w przypadku powyższej ferrarki ma znaczenie fundamentalne. Efekt pierwsza klasa
Kamil Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja to sie zastnawiam jak Wy to robicie ze nakladacie woski dlonmi. Przy moich dloniach poprostu tego nie widze bo po nalozeniu wosku musialbym robic korekte lakieru bo ten bylby juz porysowany
Camel- Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Ale widać np. na tylnej klapie skórkę. Może papierkiem go i dopiero FC+? Ciekawe jak dużo jest tego lakieru. Bo rozumiem, że jest dwuwarstwowy? Rdzewieje Ci on w ogóle? Swoją drogą Zymol i Maluch - śmiałe połączenie
Danio Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 ... No to Tomek pojechałeś, wielu ludzi faktycznie "smarowało lakier niemowlakami" ale chyba nikt nie miał odwagi powiedzieć o tym publicznie (na DW pojawiało się enigmatyczne Z*+B*B*) w czasach, gdy trzeba zawiązywać sobie oczy opaską podczas mycia własnego dziecka co by nie zostać oskarżonym o molestowanie, pedofilie itd. piotres Gratulacje
Marcin GDA Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Oczywiście piękne auto, które już powoli staje się oldtimerem, w takim stanie jak ty je masz ...jednak na zdjęciach, wydaje mi się, ze jest dość sporo swirlsow, jeśli masz rotacje to przydała by się korekcja, efekt na zdjęciu całego auta bardzo ładny, ale wierze, ze mógłby być lepszy gdyby usunąć te swirlsy życzę utrzymywania tego autka w takim stanie jak na zdjęciach, niewiele już takich jeździ, pozdrawiam
jmajka Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 życzę powodzenie w usunięciu swirlsy z tego lakieru a taka mała uwaga nie oldtimerem tylko youngtimer i tu masz rację robi się rodzynkiem
Administrator Evo Opublikowano 22 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 życzę powodzenie w usunięciu swirlsy z tego lakieru Dlaczego ?
witol Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Ze względu na twardy lakier. Przystosowany do mycia szczotkami do zamiatania. Trzeba sięgnąć po środki z wypełniaczami... Aż się łza w oku kręci. Ja jeździłem szerszeniem z '76 r! Ten Twój to wypas. Pięknie zadbany! BMK'a patrzy z zazdrością
Administrator Evo Opublikowano 22 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 A o papierze i wełniaku to koledzy słyszeli ?
jmajka Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Ponieważ miałem ten sam problem i nic nie dawało rady g3 3m i inne wynalazki nic nie dały, papier wody coś tam ruszył ale potem i tak był problem z wyprowadzeniem tych zmatowień nie mówię że nie jest to możliwe ale przy oryginalnym lakierze jest to na prawdę trudne ale połysku nabrał a tak na marginesie dzisiejsza wiedza + tamta technologia = idealna bez hologramów i swirlsów powłoka lakiernicza (taki sceniczny joke)
piotres Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Ponieważ miałem ten sam problem i nic nie dawało rady g3 3m i inne wynalazki nic nie dały, papier wody coś tam ruszył ale potem i tak był problem z wyprowadzeniem tych zmatowień nie mówię że nie jest to możliwe ale przy oryginalnym lakierze jest to na prawdę trudne Swiete slowa kolego, zgadzam sie w 100% (tez mam ori lakier na malcu) ! Robilem na masce probe papierem 2500 jakims japonskim (to Megs niby) i rysy zeszly ale potem tych sladow po papierze znowu nie szlo wogole usunac ...ten lakier jest POTWORNIE TWARDY ! Takze juz wole efekt po samym FC+ i Menzie. Takze ...malec jako "szkola" przed polerowaniem wspolczesnych aut sie zdecydowanie NIE NADAJE . [ Dodano: 22 Listopad 2010, 20:19 ] co do nakladania dlonmi to Kamil masz racje - na miekkim lakierze bym sie bal (tez nie mam zbyt miekkiej skory). i na miekkim lakierze bede uzywal aplikatora do zymola. ale na maluchu moglem sie pobawic . [ Dodano: 22 Listopad 2010, 20:50 ] A jak kropelkuje to Titanium ...szok ... Colli 476 czy Lusso Oro nie dorastaja mu w tej kategorii do piet.
przemo78 Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 z tego co kojarzę to u Piotra każde autko jest takie wypieszczone Fajna sprawa taki malec no i jeszcze jeśli tak wygląda to już w ogóle rarytas ps. pozdrawiam fana bmw
Administrator Evo Opublikowano 24 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Colli 476 czy Lusso Oro nie dorastaja mu w tej kategorii do piet. Swieże 476s kropelkuje conajmniej tak samo dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się