Marco Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Na warsztat trafiła Alfa Romeo Sprotwagon 2,5 v6 rocznik 2000. Stan lakieru jaki ukazał się moim oczom po myciu i glinkowaniu określiłbym mianem dramat... Lakier utleniony,pełno większych, mniejszych,głębszych i płytszych rys. Masa obić parkingowych, wgniotek oraz poważniejszych uszkodzeń.Ślady po kupkach ,małe ogniska korozji. Zadaniem moim było przywrócenie autu jak najlepszego wyglądu, gdyż prawdopodobnie zostanie sprzedane. Wiec nie była to stricte detailingowa praca ale bardziej odnowa. Relacja dość skromna bo jak łatwo się domyślić...szkoda czasu na pierdoły Aczkolwiek widać o co chodzi. Do rzeczy: Czas pracy:ok35h Środki ,narzędzia: Mycie i glinkowanie: - piana aktywna(pierwsze mycie) - szampon: Autoglym BSC - rękawica: Meguairs Wash Mitt - system: 1 wiadro - osuszanie: Fluffer drying towel + Jan niezbędny - glinkowanie: glinka Bilt Hambler soft +woda Koła: - Tenzi EnJee- do mycia felg i nadkoli - szczotka do kół i nadkoli - opony: Meguairs Endurance Tire gel Korekta lakieru i zabezpieczenie: - Sparky PMB 1200CE - pady: ABW(polishing)3M(Finishing), - pasty: Surface Rapide,SSR2,5, Meg's Swirl'x - cleaner/glaze: Autoglym SRP - - wosk: Meguairs #16 - mikrofibry: temachem,poorboys mega plush,eurow Pozostałe elementy: - nafta oświetleniowa(jako tar remover) - APC Autoglym - szyby: Clin, - uszczelki i zewnętrzne plastiki: Meguairs GC Trim Detailer ,Endurance - K2 Polo -nadkola Stan PRZED(tak wyglądało całe auto): Uploaded with ImageShack.us Jak widać ,auto w opłakanym stanie... Prócz prac "polerskich" moim zadaniem było również usuniecie tych dużych obcierek i wgniotki na tylnym pasie. A wiec do dzieła Pierwsze ruchy były obiecujące: Male porównanie: Polerowanie kloszy lamp to standard i nie mam nawet zdjęć. Ale wziąłem się za zupełnie wypłowiałe podszybie.pomocna była opalarka: Tutaj już odżywione. No i co....efekty końcowe: I deserek Kilka slow podsumowania. Z lakierem pracuje się bardzo przyjemnie. Jest miękki ale nie tak bardzo .Super podatny na obróbkę.Nie rysuje się pod fibrą. używałem tylko średnich-żółtych padów ABW z Rapidem i do wykończenia SwirlX wespół z SSR2,5 na pomarańczowej ABW(to taka bardziej miękka niż średnia). Ze względu na fatalny stan powłoki miałem masę roboty "papierkowej". Co do naprawy tych dużych otarć-nie brały w nim udziału osoby trzecie i co ciekawe,wszystko było wykonywane ....spray'ami. Malowane były również listwy na czarno oraz relingi. Roboty sporo ale efekt chyba niezły. Dopiero teraz jest "bella" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubio Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 No po prostu super Zaprawki sprayem, ale na kolor jeszcze dawałeś bezbarwny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Oczywizda. Wszystko zgodnie ze sztuką:podkład ,baza ,klar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Maruś - poezja Ci powiem . Mało kto by się pokapował, jakbyś wstawił tą relację do "Projektów firm detailingowych"... Tą wgniotę z tyłu pod lampą wypukałeś jakoś czy coś? Bo tak się patrzę na końcowe zdjęcia, a jej nie widać... Spray nabity lakierem z kodu czy może był dobierany? Naprawdę pod wrażeniem jestem - to wszystkie obcierki co żeś zlikwidował... Nie mam pytań... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo78 Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 przyznam szczeże, że jestem pod wielkim wrażeniem, jak byn nie widział fotek przed to powiedział bym że auto jest jak nowe Świetna robotka, gratuluje Napewno klient zadowolony w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_gg Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Marek jak porównasz Tenzi EnJee w stosunku do innych stosunkowo droższych produktów ? Ogolnie jak oceniasz Tenzi EnJee? PS: Super sie autko prezentuje po korekcie Twój Fokusik stoi nieraz przy posesji jak sie jedzie na Bełchatów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Wgniotka wyklepana maksymalnie jak się dało i kit ,Panie kit Szpray dobierany z numeru i zaskoczenia mojego nie było żadnego po tym jak zobaczyłem ze idealny odcień to nie jest. Ale w sumie nie jest źle. [ Dodano: 12 Listopad 2010, 20:28 ] Ogólnie jak oceniasz Tenzi EnJee? Bardzo fajnie działa. Wart zakupu na pewno. Choć ja teraz muszę wypróbować Alux'a .Jest mocno kwaśny bo Enjee to typowa zasada. Porównam sobie ich działanie.Twój Fokusik stoi nieraz przy posesji jak sie jedzie na Bełchatów ?Jak u Teściów jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 I tak powinna wygladac wloszka Zderzaki wrocily do oryginalu, to sie chwali. Zreszta 2.5 V6 - bajka, felgi telefony - jedne z najladniejszych. Uwielbiam ten model i zawsze bede go szanowal i podziwial, 7 lat temu to bylo spelnienie moich marzen. Robota jak zwykle 1sza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgus Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 kurde teraz trzeba sprawdzic numery nadwozia bo chyba przełożona buda z innego nowszego bardzo ładnie, właściciel pewnie przeszedł koło auta i mówił ze on ma też taką alfe hehehe - jakich papierów użyłeś do matowania lakieru i likwidacji rys?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 jakich papierów użyłeś do matowania lakieru i likwidacji rys??1500 i 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgus Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 kawał dobrej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu147 Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 marco co zrobileś z listwą tą czarną za zderzaku? tzn czym usunąłeś farbę i co dalej z nią robiłeś. uzywałeś jakiś rozpuszczalników albo cos takiego do cieniowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Oczywiście gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 marco co zrobileś z listwą tą czarną za zderzaku? Malowane były również listwy na czarno oraz relingi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Fantastyczny efekt Twojej pracy Marco! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tomku,czytając komplementy od Ciebie-rosnę Dziękuje nie tylko Tobie ale wszystkim za mile słowa. To największa motywacja do dalszej pracy i rozwijania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal55yh Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Czapki z głów dla ciebie. To co zrobiłeś to na prawdę mistrzostwo, takie auto tak wyprowadzić... Jestem pełen podziwu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinCe Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 kurde nie do poznania to auto. z tymi zaprawkami wszystkimi to respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Szkoda, że szpachla poszła w ruch, bo daje jej 1,5 roku i wyjdzie na wierzch, no ale... liczy się to pierwsze wrażenie klienta Bardzo dobrze odnowione auto. Profesionalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Szkoda, że szpachla poszła w ruch, bo daje jej 1,5 roku i wyjdzie na wierzchNie bardzo rozumiem co przez to rozumiesz... Szpachlówki poszły minimalne ilości aby wyrównać powierzchnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Wspaniały samochód, silnik i Twoja praca zupełnie inny samochód, moje marzenie zresztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 To jest niesamowite co zrobiłeś i nie nazywaj tego odświeżeniem to detailing pełną gębą a do tego jeszcze smart repair jestem pełen podziwu, nie pomyślałbym, że w "przydomowym garażu" można coś takiego zrobić, rozumiem korekta lakieru itp, ale te zaprawki na zdjęciach w ogóle nie widać, że było coś "sprejowane" tak trzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Marco, naooglądałem się trochę autek w życiu i żadnego szpachlu nie da się ukryć. A po 1,5 roku się utlenia i takie cuda-niewidy. A może jednak widy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikw Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 miałem taką bellę..... zanim usłyszałem o detailingu Ale stan wyjściowy to masakra..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Camel-, Ja miałem robione auto(właściwie to sam robiłem),poprzednie ,właściwie to niewielka naprawa ,ale trochę gipsu było potrzebne. Jeździłem nim 3 lata i śladu nie było ze pod spodem jest szpachlówka. się utleniaA gdzie tam dostęp tlenu?? Zresztą nieważne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się