Jump to content

Pytanko o Ultimate Compound


Recommended Posts

Czesc Koledzy.Zakupilem dzis Ultimate Compound i troche obawiam sie pracy z tym srodkiem na autku.Prubowalem wczesniej posciagac ryski z auta przy pomocy swirlxa ale prawie nic to nie dalo.Slyszalem ze jest to bardziej agresywny srodek niz swirlx dlatego stad moje obawy.Czy istnieje jakies prawdopodobienstwo ze moge zniszczyc lakier za pomoca tego srodka,czy moze przy zachowaniu nalezytej ostroznosci powinno byc wszystko oki??Moze ktos z Was ma jakies dobre rady jak pracowac z UC,jakies magiczne tajniki:)Bylbym bardzo wdzieczy za kazda porade.Na koniec wspomnie ze po wyczyszczeniu autka UC chcialbym nalozyc na UC wosk Collinite 476.Czy to jest dobry pomysl??Czy przed woskiem lepiej umys autko i pozniej dopiero wosk.Z gory dziekuje za wszyskie rady i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

DZieki koledzy za cenne rady,ale moj plan pracy z Ultimate Compound narazie nie jest do zrealizownia poniewaz kupilem wadliwy produkt.Okazalo sie ze moj UC jest jak woda, nie jest wogule gesty a pozatym po wylaniu ma jakies grudki.Nie sciaga nawet swirlsow z lakieru co dzialalo przy uzyciu slabszego swirlxaa.Wyczytalem na forum megsa ze prawdopodobnie mam uszkodzona serie dlatego postanowilem reklamowac a aktualnie czekam na odpowiedz od dystrybutora na polske, bo gdy stwierdza ze produkt jest wadliwy to wymieniaja na nowy.Mial ktos z was taka przypadlosc jak ja??POzdrawiam

Link to comment
Share on other sites

KOledzy moj nie dziala jak nalezy.Slabszy swirlx lepiej dziala bo mam i sprawdzalem a nie powinno tak byc:(.Czytalem wlasnie te fora ktore kolega Kabul podeslal.Opis podany przez forumowiczow z megsa odpowiada wadą mojego produktu wiec podjolem dzialania reklanacyjne napisalem maila porobilem zdjecia i w dodoatku jeszcze filmiek nakrecilem:)full opcja:)Zakupilem go w sklepie w Rzeszowie,a teraz czekam na odpowiedz na mojego reklamacyjnego maila bo na polskim forum megsa pisalo zeby wysylac maila jezeli ktos ma zastrzezenia i podac nr serii,wiec wyslalem .Zobaczymy co z tego wyjdzie ,pewnie jutro bedzie cos wiadome.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Też mam taki wodnisty UC...

Ale jakos dziala...

Czyli, ze jakby nie byl wodnisty, to by lepiej dzialal... :?::!::roll:

 

Była wypuszczona wadliwa seria - butelka była strasznie nabuzowana jakby i po otwarciu zasyczało jakby się otwierało szampana - produkt zważony jak śmietana.

 

Jeżeli ktoś kupił to produkt nadaje się do reklamacji i sprzedawcy zwracają pieniądze lub wysyłają nowy, wolny od wad produkt.

 

Poza tym dziwię się PN, że Tobie działa, bo kolega taki dostał i spróbowałem coś zrobić to praktycznie jakbym używał samej wody ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
U mnie jest dokladnie jak kolega Łukasz napiasl taka smietana co nic nie dziala,lipa mam nadzieje ze bedzie tak ajk napiasales, bo ja chce dostac produkt wolny od wad a nie smietane:)

 

A kupowałeś u chłopaków z Konina ?

 

Jeżeli tak to spokojnie to wymienią, a jeżeli kupowałeś za granicą to niestety koszta przesyłki mogą być niewspółmierne do kosztu zakupu nowego produktu.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Lukasz kupowalem u przedstawiciela megsa na podkarpacie ktory bezposrednio podlega chlopakom z Konina:)

 

To spokojnie wymienią.

 

najwyraźniej lekko ścierny pad robił swoje :)

 

Hehe, zważona śmietanka i lekko ścierny pad to ciekawe rozwiązanie :roll:8-);)

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich.Dziś dostałem info w sprawie mojej reklamacji.Pelna profeska,będę miał nowy ultimate compound.Jutro wyślą:)mam nadzieje ze już będzie o dobrej konsystencji:).Juz nie mogę się doczekać:) Idę pogadać z sąsiadem i umówić się z nim na polerkę bo sam nie mogę bo jestem 2 tyg po operacji i mam tytan w prawym barku:/Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Pelna profeska,będę miał nowy ultimate compound.Jutro wyślą:)mam nadzieje ze już będzie o dobrej konsystencji:).

 

Chłopaki z Meguiarsa mają jak widać dobre podejście do klienta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak, tymi aplikatorami bedzie w sam raz, nie dawaj duzo produktu, pracuj na malych powierzchniach, wcieraj kolistymi ruchami prawie do znikniecia produktu i od razu resztki wytrzyj do sucha sciereczka z microfibry. W razie potrzeby powtorzyc proces.

 

PS. u mnie na twardym clearze jedna wielogodzinna aplikacja reka nie zlikwidowala wszystkich swirlsow.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.