Skocz do zawartości

Kestrel DAS-6 PRO


kar01

Rekomendowane odpowiedzi

Chodząc po sklepach internetowych (clean your car) i szukając polerki dla siebie (zakup raczej na wiosnę) natknąłem się na Kestrel DAS-6 Pro. To chyba nowy model, co o nim sądzicie? Z tego co zauważyłem różni się nieco wyglądem, ponadto ma mocniejszy silnik- 850W i dłuższy kabel- 6 metrów. Różnica w cenie między zwykłą DAS-6 a wersją PRO to 25 funtów, więc na dziś ok. 115 zł, czyli koszt całej polerki PRO to jakieś 450zł (plus przesyłka jeszcze).

Jakie jest Wasze zdanie? Warto dopłacać pieniądze za tę wersję? Osobiście z polerką jeszcze nie pracowałem, więc nie mam zbyt wiele doświadczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akie jest Wasze zdanie? Warto dopłacać pieniądze za tę wersję? Osobiście z polerką jeszcze nie pracowałem, więc nie mam zbyt wiele doświadczenia ;)
Jesli chcesz wydac wiecej na DA to moze Festool? Ja mam zwykle DAS6 i moim zdaniem do spokojnego weekendowego popieszczenia swojega auta jest super
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę robić kolejnego tematu typu 'DA czy rotacja?", ale:

-Evo, Ty mnie namawiasz na DA cały czas:P Mówisz o wyższości rotacji nad DA ale namawiasz mnie na DA

-Łukasz, ja nie mam za bardzo na czym się uczyć pracy rotacją, a nie ukrywajmy- jeszcze duuużo mi brakuje wiedzy :P Nie mam raczej zamiaru zajmować się polerowaniem zarobkowo, aczkolwiek jestem bardzo niecierpliwy, i po 3h zajmowania się autem już mam trochę dość, więc perspektywa znacznie krótszej pracy na lakierze jest niezwykle kusząca (pal licho mój lakier, bardzo miękki, ale np. u taty na E60 może być już dużo większa różnica w czasie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach