kar01 Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Chodząc po sklepach internetowych (clean your car) i szukając polerki dla siebie (zakup raczej na wiosnę) natknąłem się na Kestrel DAS-6 Pro. To chyba nowy model, co o nim sądzicie? Z tego co zauważyłem różni się nieco wyglądem, ponadto ma mocniejszy silnik- 850W i dłuższy kabel- 6 metrów. Różnica w cenie między zwykłą DAS-6 a wersją PRO to 25 funtów, więc na dziś ok. 115 zł, czyli koszt całej polerki PRO to jakieś 450zł (plus przesyłka jeszcze). Jakie jest Wasze zdanie? Warto dopłacać pieniądze za tę wersję? Osobiście z polerką jeszcze nie pracowałem, więc nie mam zbyt wiele doświadczenia
Łukasz Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Pomyśl lepiej nad rotacją. Zresztą z biegiem czasu sam dojdziesz do takiego wniosku.
Administrator Evo Opublikowano 18 Października 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Ja mu mówiłem to samo
Xeper Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 akie jest Wasze zdanie? Warto dopłacać pieniądze za tę wersję? Osobiście z polerką jeszcze nie pracowałem, więc nie mam zbyt wiele doświadczenia Jesli chcesz wydac wiecej na DA to moze Festool? Ja mam zwykle DAS6 i moim zdaniem do spokojnego weekendowego popieszczenia swojega auta jest super
kar01 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Nie chcę robić kolejnego tematu typu 'DA czy rotacja?", ale: -Evo, Ty mnie namawiasz na DA cały czas:P Mówisz o wyższości rotacji nad DA ale namawiasz mnie na DA -Łukasz, ja nie mam za bardzo na czym się uczyć pracy rotacją, a nie ukrywajmy- jeszcze duuużo mi brakuje wiedzy Nie mam raczej zamiaru zajmować się polerowaniem zarobkowo, aczkolwiek jestem bardzo niecierpliwy, i po 3h zajmowania się autem już mam trochę dość, więc perspektywa znacznie krótszej pracy na lakierze jest niezwykle kusząca (pal licho mój lakier, bardzo miękki, ale np. u taty na E60 może być już dużo większa różnica w czasie...)
jorgus Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 tak sie podepnę pod temat, czy taka maszynka nada się ??? BOSCH Szlifierka mimośrodowa PEX 270 AE
spons Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 kar01, rotacji nie ma sie co bac, ja nawet trzymalem zielony pad z duuuuzym dociskiem w jednym miejscu na rysie przez ladnych kilka sekund i lakier nawet nie drgnal, rysa jak byla tak jest Nie wiem co musialbym robic z ta polerka na lakierze bmw zeby cos mu zrobic, czyba ze zamiast pada nalozylbym papier scierny Niedlugo potestuje na audi.
VinCe Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 P Nie wiem co musialbym robic z ta polerka na lakierze bmw zeby cos mu zrobic, czyba ze zamiast pada nalozylbym papier scierny Niedlugo potestuje na audi. tylko nie zaklądaj papieru sciernego ;D
kar01 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 No właśnie- i kolejne sprzeczne informacje... Tu jedni mówią, że rotacja dla początkującego jest samobójstwem, a DA to bajka, natomiast inni, że rotacja też nei gryzie... Że też nie ma jakichś kursów używania rotacji
Administrator Evo Opublikowano 18 Października 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 -Evo, Ty mnie namawiasz na DA cały czas:P Mówisz o wyższości rotacji nad DA ale namawiasz mnie na DA No bo sie boisz rotacji, to namiawiam na DA, lepsze to niż nic Ja rotacji uczyłem się na własnym aucie, wystarczy znać dużo teorii i nic się nie popsuje.
.::SCR::. Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Ja na pierwszy ogień kupiłem Sparky'ego rotacje i nie żałuję decyzji
Łukasz Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 No bo sie boisz rotacji, to namiawiam na DA, lepsze to niż nic Ja rotacji uczyłem się na własnym aucie, wystarczy znać dużo teorii i nic się nie popsuje. Dokładnie. Nie wiem czemu ludzie boją się tych maszyn rotacyjnych. Fakt, trzeba na początku zwrócić na pewne rzeczy szczególną uwagę, ale to nie gryzie więc można spokojnie kupić i się nauczyć.
kar01 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Boję się bo mnie Evo wystraszył Ale póki co to Wasze argumenty do mnie przemawiają... Najwyżej kupię jakieś drzwi ze złomowiska za 30zł i poćwiczę...
Administrator Evo Opublikowano 18 Października 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Nie wystraszył, tylko podał fakty
Łukasz Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 Boję się bo mnie Evo wystraszył Ale póki co to Wasze argumenty do mnie przemawiają... Najwyżej kupię jakieś drzwi ze złomowiska za 30zł i poćwiczę... Jedź do jakiegoś lakiernika - oni mają zawsze na zapleczu jakieś elementy typu maska i odstąpią albo za darmo (bo muszą to kiedyś zezłomować) albo sprzedadzą za śmieszną kwotę. Wtedy poćwiczysz sobie jak tylko chcesz
kar01 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 Ok, dzięki za pomysł
jukojuko Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2012 Przymierzam się do kupna takiej maszynki http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=KES-DAS6PROEU Variable 6 Speed Dial: 2,500 to 6,500rpm Nie za duże te obroty minimalne? Czy to błąd na stronie>?
mihnova Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2012 Nie za duże te obroty minimalne? Nie to DA wszystko OK
micrus Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2012 Odkopię temat, bo autor właściwie nie dostał odpowiedzi. Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy kestrel das-6 a das-6 pro. Różnica w cenie jest dość znacząca bo zwykłe das-6 kosztuje 89 funtów a pro (aktualnie nazywa się Kestrel das-6 power plus) aż 149 funtów. Za kupnem pro przemawia większa moc (850W), która z tego co pisze sprzedawca miałaby pomóc w szybszej korekcie lakieru: "NEW !! Powerful 850w Motor For Extra Shining Power! Dual action polishers are very popular with car enthusiasts and professionals alike as they are low risk but give much better results than polishing by hand. However a common complaint is the lack of cutting action. With an 850W motor, the Power Plus is the most powerful Dual Action polisher on the market giving a cutting power that rivals a rotary but with all the safety of a dual action. Unlike other machines at low speeds the extra torque is a real benefit for application of polish" Czy to ściema czy rzeczywiście zwiększona moc przyspieszy korektę lakieru w stosunku do tradycjunej das-6? I uprzedzając rady - to pierwsza maszynka polerska, którą będę miał w swoich rękach, testował będę na swoim aucie i rotacja na razie odpada. Prawdopodobnie będę używał jej nie częściej niż raz w miesiacu, w tym często do nakładania cleanerów więc DA jest wg mnie lepsza. Ale okazjonalnie zrobię jakąś korektę i chciałbym sobie ułatwić życie tam, gdzie to możliwe.
patnet Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 To i ja zapytam Dzisiaj kupiłem maszynę DAS-6 PRO i nie wiem na jakich obrotach pracować z menzerna PF2500 i SF4000 ?
Moderator Eryczek Opublikowano 30 Lipca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 patnet, zacznij od 4 biegu, później 5 na niższych tylko sobie "pomiziasz" lakier ale nic nie zdziałasz
patnet Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2012 patnet, zacznij od 4 biegu, później 5na niższych tylko sobie "pomiziasz" lakier ale nic nie zdziałasz Dziękuję za odpowiedz przepraszam że dopiero teraz ale nie zadziałało mi powiadomienie o odpowiedzi w temacie Rozumie że na 1 rozprowadzam pastę i później zwiększam stopniowo na 4-5 ? Czy to się ma do wszystkich twardości padów ? Co do maszyny super się nią pracuje:good: Prowadzenie po karoserii jest dziecinnie proste...
senz Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Rozumie że na 1 rozprowadzam pastę i później zwiększam stopniowo na 4-5 ? Pastę rozprowadź na 3 (na wyższych też możesz) i od razu 5/6 i pracujesz. Czy to się ma do wszystkich twardości padów ? Nie ma znaczenia, aczkolwiek przy nakładaniu glaze, cleanera, wosku, sealanta lepiej nakłada się na niższych biegach 3-4 i na miększych padach.
Moderator Eryczek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 patnet, na poczatku bawilem sie w rozprowadzanie pasty na nizszych obrotach ale teraz startuje od razu na 5-tce i nic zlego sie nie dzieje. Cleanery (zwykle HDC) rozprowadzam na 4-ce - to wg. mnie oczywiscie, najbardziej optymalna konfiguracja. Rodzaj (w sensie twardosc) padow, nie ma znaczenia przy wyborze predkosci DASa.
Tadzior Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2014 Odkopie temat. Czy ktokolwiek miał do czynienia z tą maszynką?? http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing ... _1452.html kiepska kopia Rupes czy też warte uwagi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się