Skocz do zawartości

NXT Wax 2.0 vs.Turtle Wax PTFE wax vs.Dodo juice blue velvet


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Koledzy.Mam pytanko a dokładnie prosze o porade,zależy mi aby dobrze zabezpieczyć autko(czarny metalik)i nie wiem który z tych trzech wosków byłby najlepszy(Turtle Wax PTFE Premium Car Wax , Meguiar's NXT Generation Tech Wax 2.0, DoDo Juice Blue Velvet ).Bardzo prosze o pomoc bo jestem troche zielony w tych sprawach,ale nie zupełnie:).Dziekuje i pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zapoznac sie z : http://www.cwwc2009.com/18.html

 

Turtle Wax-a proponuje zostaic na sklepowej półce :)

 

Jezeli wosk ma długo utrzymywać się na lakierze i chronic to z podanego przez Ciebie zestawienia meguiars bym zastąpił Collinite 476 lub 915 i wybierał między Collinite a Dodo Juice.

 

Nie chce być posądzany o stronniczosc ale Coli no. 915 naprawde "dłuuuugo" się trzyma:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te trzy, które wymieniłeś to zupełnie różne środki (i różne półki cenowe).

 

Jeżeli już myślisz o takim wyborze to lepiej Turtle sobie odpuść - wyraźnie gorszy (blask, wytrzymałość, kultura pracy)

 

NXT 2.0 to sealant - ja tam w sumie lubię wygląd jego poprzednika NXT v 1.0 - ładnie przyciemna ("wyciąga") kolory, choć zgodzę się, że blask ma taki "plastikowy" (charakterystyczne dla sealantow) i trwałość słaba (maks 4-5 tygodni - miesiąc- może półtora).

 

TUTAJ oraz TUTAJ masz fajny test NXT 2.0 z fotkami i wideo.

 

Dodo (jedyny prawdziwy wosk canarubowy z tych co wymieniłeś) będzie z tego co napisałeś najlepszy pod wzgledem kultury pracy, blasku i połysku i wytrzymałości.