łukash Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autko: Ford Focus kolor czarny metalic z bardzo grubym i gęstym ziarnem, rocznik 2007, przebieg w okolicach 90 tys. Autko pokryte raczej regularnymi i drobnymi rysami po myjni automatycznej (oczywiście niemieckiej, gdyby to było w Polsce to byłyby regularne i grube). Generalnie autko w bardzo dobrym stanie wizualnym ale... lakier aż się prosił żeby zrobić go na igiełkę więc tak też postanowiłem, że postaram się uzyskać jak najwyższy stopień korekty lakieru. Produkty i akcesoria użyte: Silnik,wnęki,nadkola: Dolphin CarosDuo, + woda 60C Kapsle: WheelBrigtener Lakier: Scholl Concepts S03+ , SprayWax SW20 na pomarańczowej gąbce Scholla, wykończenie Ultrafina na niebieskiej gąbce 3M, zabezpieczenie lakieru Nieslen Gold Plus Plastki zewnetrzne: AutoGlym Rubber & Vinyl Sorki za jakość zdjęć ale miałem do dyspozycji tylko telefon Panel testowy: Po użyciu S03+ 50/50 Kilka fotek ukazujących lakier przed i po: 50/50 lakier po schollu i ultrafinie: w prezdniej cześci maski było duzo śladów po zapieczonych owadach dlatego przejechałem ją częsciowo Festool ETS 125 na materiale P4000 po polerowaniu Maska była ostatnim elementem który polerowałem, postanowiłem przetestowac na niej świezo zakupiony produkt Nielsen Gold Plus, nawoskowałem prezdnią część maski z ostawiłem do wyschnięcia na około 30 minut, chciałem zobaczyć jaki daje efekt wizulany, tzn czy poprawia głębie lakieru. W miejscu w którym zastosowany był Gold Plus lakier był zdecydowanie żywszy ale... najwieksze zaskoczenie było gdy myłem autko z resztek pasty (troszkę pyliło podczas polerowania ) Po polerowaniu myję auto najczęściej pianą APC, lub nawet bardzo słabo rozcieńczonym Degreaserem żeby usunąć pozostałości pasty. Zobaczcie jak Gold Plus wypierał wodę nawet po umyciu APC i Degraserem: a tu video: po nałożeniu Gold Plus na całości: Efekt końcowy po wytarciu GoldPlusa: Czas wykonania około 20 godzin. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 super. efekt pro. jak oceniasz prace z lakierem forda? ja miałem różne doświadczenia, ale średnio mi przypadł do gustu. pytam, bo moze to kwestia egzemplarza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba75 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Szkoda tylko ze zdjecia jedynie telefonem ale prac jak zawsze profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Jak zawsze mega pro choć brakuje lepszych fotek . Gratulacje efektu i czekam na kolejne prace bo jak zawsze jest na co popatrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukash Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 dzieki za opinie, niestety tez ubolewam nad jakością fotek, ale... postaram się kolejne prace lepiej sfotografować jak oceniasz prace z lakierem forda? ja miałem różne doświadczenia, ale średnio mi przypadł do gustu. pytam, bo może to kwestia egzemplarza.. Musze przyznać że na lakierze Forda naprawdę pracuje mi się rewelacyjnie, jest bardzo miękki dzięki czemu łatwo się poleruje. Pracuje głównie na Focusach i Mondeo w kolorach czerwony, granatowy, czarny i srebrny i każdy reagował tak samo na polerkę. Najlepsze kombo według mnie to Megs Polishing Pad + Megs #105 można tym spokojnie usunąć głębsze ryski i ślady po matowaniu jak i osiągnąć wysoki efekt wykończenia bez hologramów. Kiedyś zrobiłem granatowego Focusa właśnie tą kombinacją a do wykończenia eksperymentalnie użyłem też #105 tyle że na gąbce 3M niebieskiej...efekt zero rysek i hologramów nawet w bezpośrednim słońcu. Scholl i 3M tez jest spoko na lakier Forda tyle że bardzo mi pylą ale to już chyba kwestia braku odpowiednich umiejętności z mojej strony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 ale to już chyba kwestia braku odpowiednich umiejętności z mojej strony. co za kokieteria;p chyba raczej ze względu na taką charakterystykę produktów. dzięki za uwagi dot. lakierów forda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się