Thomas Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Potwierdzam. Oczywiscie warunkiem kropelkowania jest w miare czysty lakier, co moze nie zawsze jest takie oczywiste wystarczy kurz, czy przejazd po deszczowej i brudnej drodze,aby to zniwelować ... pomimo wosku niedawno nałożonego ale mycie odżywia efekt
fernando Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Tylko nie można powiedzieć, czy to dużo czy to mało. Ok, dwa miesiące w zmiennych warunkach pogodowych, dwa dni w śniegu, ale to i tak nie jest obiektywne. Jedyna rzecz obiektywna to bezpośrednie porównanie dwóch wosków (czyli pół maski jeden, pół drugi). Pomijam już takie kwestie jak zależność wytrzymałości wosku od tego, czy auto jest garażowane, czy nie. Żeby zobrazować lepiej to, co mam na myśli, podam przykład swojego auta (a co:-]): są dni, kiedy przejeżdżam 1000km, są też takie, że auto w ogóle stoi w miejscu. Dlatego nie liczy się tylko ilość dni/tygodni/miesięcy. Bez zbędnych aluzji, ale to samo dotyczy innych użytkowników: jeden dojeżdża codziennie do pracy po 5 km i z powrotem, inny w tydzień zrobi parę tysięcy km. Jak wspomniałem, tylko porównanie daje miarodajny obraz. Dziękuję za uwagę
Big Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 już takie kwestie jak zależność wytrzymałości wosku od tego, czy auto jest garażowane, czy nie Moje nie jest garażowane. Stoi na parkingu strzezonym ale "pod churką". Jeżdże codziennie do pracy i zpowrotem ok. 10 km w jedna stronę.
julian Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 fernando, zgodnie z rozmowami podczas spotkania - to bardzo sensowny pomysł, masz w zupełności rację. teraz pozostają nam kwestie organizayjne;)
fonnes Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Co do białych nalotów-pozostałości, z mojego skromnego doświadczenia to wyłażą one tak po dwóch-trzech deszczach. Na części po SRP jaky ich więcej Potwierdzam!!! Napalony na zrobienie auta "fachowo" - umyłem+ linkowanie+AG SRP+AG HD Wax, ale nie zabezpieczyłem plastików taśmą - bo szkoda czasu Efekt jest taki j.w. czyli na czarnych plastikach wychodzi "białe". Mimo traktowania plastików Black Wow, po 2-3 myciach ciągle wyłazi białe Czas na szczoteczkę do zębów i jakiś dobry AP cleaner Macie jakieś sugestie
fernando Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Czas na szczoteczkę do zębów i jakiś dobry AP cleaner Macie jakieś sugestie Możesz spróbować właśnie APC lub zwykły cleaner - taki jak przed woskiem.
Andrzejsr Opublikowano 21 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Co do białych nalotów-pozostałości, z mojego skromnego doświadczenia to wyłażą one tak po dwóch-trzech deszczach. Na części po SRP jaky ich więcej Potwierdzam!!! Napalony na zrobienie auta "fachowo" - umyłem+ linkowanie+AG SRP+AG HD Wax, ale nie zabezpieczyłem plastików taśmą - bo szkoda czasu Efekt jest taki j.w. czyli na czarnych plastikach wychodzi "białe". Mimo traktowania plastików Black Wow, po 2-3 myciach ciągle wyłazi białe Czas na szczoteczkę do zębów i jakiś dobry AP cleaner Macie jakieś sugestie Ja stosuję czasami "czernidło" K2 - chyba coś podobnego ma też sonax i carplan w ofercie (w marketach widziałem), niedrogie. Na gąbeczkę , posmarować uszczelki i plastiki, odczekać i wytrzeć nadmiar trzeba. Niestety po pierwsze to dość żmudne, po drugie brudzi ręce mocno - rękawiczki zalecane bo ręce też zaczernia skutecznie Nie wiem jak na jasnych lakierach, bo nie ma siły zawsze trochę się "wyjedzie" poza uszczelki - na granatowym , nawoskowanym po przetarciu znika, nie wiem jak na jasnych.. Efekt matowy - ok, i po takim potraktowaniu już białe nie wyłaziło raczej. No ale wymaga to dodatkowego czasu, ewentualnie na 2-3ci dzień trzeba trochę czasu zorganizować sobie.
fonnes Opublikowano 22 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2009 Ja stosuję czasami "czernidło" K2 Dzięki za radę. Akurat mam to czernidło K2 które kupiłem kiedyś do opon, ale jeszcze go nie używałem. Lakier mam czarny więc nie będzie problemu. Uwaga o rękawiczkach też jest istotna
Thomas Opublikowano 22 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2009 Andrzejsr napisał/a: Ja stosuję czasami "czernidło" K2 Dzięki za radę. Akurat mam to czernidło K2 które kupiłem kiedyś do opon, ale jeszcze go nie używałem. Lakier mam czarny więc nie będzie problemu. Uwaga o rękawiczkach też jest istotna kiedyś przy konserwacji podwozia zrobiłem błąd i nie użyłem rękawiczek przy Brunox Epoxy no i .... ponad tydzień rąk nie mogłem domyć,czarno-brązowe miałem
Xeper Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Odświeżę temat aby pokazać jak zachowuje się wosk NXT 2.0, który niby wytrzymuje na lakierze tylko 2-3 tygodnie A propos NXT 2.0 i #16: po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0 Woski nakladane w tym samym momencie, jakis miesiac temu. Auto stoi 24h pod chmurka, myte 2 razy NXT Wash bez uzycia detailera po myciu. Nie potrafilbym wskazac istotnej roznicy pomiedzy wygladem kropelkowania na #16 a NXT2.0 A tu NXT 2.0 nakladany gdzies 3 - 4 tygodnie temu, umyty wczoraj + UQD:
Administrator CleanerFreak Opublikowano 24 Października 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 A propos NXT 2.0 i #16: po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0 Woski nakladane w tym samym momencie, jakis miesiac temu. Auto stoi 24h pod chmurka, myte 2 razy NXT Wash bez uzycia detailera po myciu. Nie potrafilbym wskazac istotnej roznicy pomiedzy wygladem kropelkowania na #16 a NXT2.0 Poczekaj jeszcze troszkę - cierpliwości
PN Opublikowano 24 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0 Po lewej na zdjęciu #16 a po prawej NXT? umyty wczoraj + UQD Zwróć uwagę, że takie piękne kropelki powoduje właśnie UQD (i właśnie między innymi dla tego jest dosyć kuszący.. ) Spróbuj zrobić mały test - zaaplikuj UQD na powierzchnie w ogóle bez wosku - zobacz jakie tam będzie potem kropelkowanie... I drugi test - dobrze umyj auto szamponem i zobacz jak wygląda kropelkownie przed użyciem jakichkolwiek detailerów.
Xeper Opublikowano 24 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 Poczekaj jeszcze troszkę - cierpliwości Domyslam sie, ze kiedys to sia stanie. Na razie jednak nie widze roznicy. Tak naprawde wrzucilem te fotke w celu pokazania, ze NXT2.0 wcale nie znika max po miesiacu - a takie opinie sie pojawialy. Po lewej na zdjęciu #16 a po prawej NXT? Odwrotnie Zwróć uwagę, że takie piękne kropelki powoduje właśnie UQD (i właśnie między innymi dla tego jest dosyć kuszący.. )Spróbuj zrobić mały test - zaaplikuj UQD na powierzchnie w ogóle bez wosku - zobacz jakie tam będzie potem kropelkowanie... I drugi test - dobrze umyj auto szamponem i zobacz jak wygląda kropelkownie przed użyciem jakichkolwiek detailerów. Co do testow to pierwsze zdjecie z Audi jest bez stosowania detailerow. Tylko NXT Wash. Nie mam nigdzie kawalka auta bez wosku, takze na razie nie wyprobuje UQD na "goly" lakier. Drugie zdjecie jest z Hondy gdzie po myciu nakladam (choc nie zawsze, zwlaszcza jesienia - wiadomo jak z czasem i z pogoda) UQD. Efekt NXT2.0 Paste + UQD jest IMO naprawde swietny. Jak skonczy mi sie UQD sprobuje UQWax.
Geniusz Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Uwaga - odkop. Czy za kwote 70pln 400g tej #16 warto brac ? Czy nie polecacie tego wosku ? Bo kiedys pamiętam duzo pochwał zbierał, ale jak to teraz oceniacie (podobno był wycofany, teraz znow jest to moze cos zmienili ?)?
malkolm Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 sam go używałem, ale starej wersji, poczekamy na nową i zobaczymy.
cptolgierd Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Z tego co mi wiadomo, wczoraj był news o nowej formule, wzmocnionej - niczym się nie różni od starego, z tym że #16 wraca na rynek. Wosk na tyle dobry że nie łapie tyle kurzu co Colli imo i również nadaję się na zimę.
snap Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 w sklepie magsa jest nawet dostepny puszka z wyglada taka sama albo mi sie wydaje
patol Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 No własnie też go wypatrzyłem... tylko nie pamiętam jaką wagę miał ten stary... nowy ma 312g Nie zmienia to faktu, że na jeden samochód to pewnie na 10 zim starczy
snap Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 w pratyce wagi mialy rozne
malkolm Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 nowy ma 312g stary miał 311
Griffe Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Swetny wosk, a biorac pod uwage cena/jakosc/ilosc Ani NXT ani Ultimate nie maja do niego podejscia robilem testy 16 daje ingi jak nejlepsze woreczki
snap Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 no i powinien przetrwac zime
Griffe Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 U mnie na S3 spokojnie dal rade. Byly 3 warstwy na djlp. Na drugim aucie byl 2x colli 476 i na to colli 915 i nie byl takim pancerem.
snap Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 poprzednia zime u mnie tez 16 wytrzymala, co prawda sniegu i "soli" nie bylo tyle co 2-3 lata temu ale spokojnie dal rade
Checio Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Z tego co pamiętam to wycofali ze sprzedaży gdyż zawierał jakieś szkodliwe substancje, podejrzewam że owe substancje wyeliminowano/zamieniono na jakieś inne i wosk wraca z nową formułą ale o bardzo zbliżonych właściwościach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się