Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Potwierdzam. Oczywiscie warunkiem kropelkowania jest w miare czysty lakier, co moze nie zawsze jest takie oczywiste ;)

wystarczy kurz, czy przejazd po deszczowej i brudnej drodze,aby to zniwelować ... pomimo wosku niedawno nałożonego ;) ale mycie odżywia efekt :)

Opublikowano

Tylko nie można powiedzieć, czy to dużo czy to mało. Ok, dwa miesiące w zmiennych warunkach pogodowych, dwa dni w śniegu, ale to i tak nie jest obiektywne. Jedyna rzecz obiektywna to bezpośrednie porównanie dwóch wosków (czyli pół maski jeden, pół drugi). Pomijam już takie kwestie jak zależność wytrzymałości wosku od tego, czy auto jest garażowane, czy nie. Żeby zobrazować lepiej to, co mam na myśli, podam przykład swojego auta (a co:-]): są dni, kiedy przejeżdżam 1000km, są też takie, że auto w ogóle stoi w miejscu. Dlatego nie liczy się tylko ilość dni/tygodni/miesięcy. Bez zbędnych aluzji, ale to samo dotyczy innych użytkowników: jeden dojeżdża codziennie do pracy po 5 km i z powrotem, inny w tydzień zrobi parę tysięcy km. Jak wspomniałem, tylko porównanie daje miarodajny obraz.

 

Dziękuję za uwagę ;)

Opublikowano
już takie kwestie jak zależność wytrzymałości wosku od tego, czy auto jest garażowane, czy nie

Moje nie jest garażowane. Stoi na parkingu strzezonym ale "pod churką".

Jeżdże codziennie do pracy i zpowrotem ok. 10 km w jedna stronę.

Opublikowano

fernando, zgodnie z rozmowami podczas spotkania - to bardzo sensowny pomysł, masz w zupełności rację. teraz pozostają nam kwestie organizayjne;)

Opublikowano
Co do białych nalotów-pozostałości, z mojego skromnego doświadczenia to wyłażą one tak po dwóch-trzech deszczach. Na części po SRP jaky ich więcej

Potwierdzam!!!

Napalony na zrobienie auta "fachowo" - umyłem+ linkowanie+AG SRP+AG HD Wax, ale

nie zabezpieczyłem plastików taśmą - bo szkoda czasu :) Efekt jest taki j.w. czyli na czarnych plastikach wychodzi "białe". Mimo traktowania plastików Black Wow, po 2-3 myciach ciągle wyłazi białe :/

Czas na szczoteczkę do zębów i jakiś dobry AP cleaner :(

Macie jakieś sugestie :roll:

Opublikowano
Co do białych nalotów-pozostałości, z mojego skromnego doświadczenia to wyłażą one tak po dwóch-trzech deszczach. Na części po SRP jaky ich więcej

Potwierdzam!!!

Napalony na zrobienie auta "fachowo" - umyłem+ linkowanie+AG SRP+AG HD Wax, ale

nie zabezpieczyłem plastików taśmą - bo szkoda czasu :) Efekt jest taki j.w. czyli na czarnych plastikach wychodzi "białe". Mimo traktowania plastików Black Wow, po 2-3 myciach ciągle wyłazi białe :/

Czas na szczoteczkę do zębów i jakiś dobry AP cleaner :(

Macie jakieś sugestie :roll:

 

Ja stosuję czasami "czernidło" K2 - chyba coś podobnego ma też sonax i carplan w ofercie (w marketach widziałem), niedrogie. Na gąbeczkę , posmarować uszczelki i plastiki, odczekać i wytrzeć nadmiar trzeba. Niestety po pierwsze to dość żmudne, po drugie brudzi ręce mocno - rękawiczki zalecane bo ręce też zaczernia skutecznie :)

Nie wiem jak na jasnych lakierach, bo nie ma siły zawsze trochę się "wyjedzie" poza uszczelki - na granatowym , nawoskowanym po przetarciu znika, nie wiem jak na jasnych.. Efekt matowy - ok, i po takim potraktowaniu już białe nie wyłaziło raczej. No ale wymaga to dodatkowego czasu, ewentualnie na 2-3ci dzień trzeba trochę czasu zorganizować sobie.

Opublikowano
Ja stosuję czasami "czernidło" K2

Dzięki za radę. Akurat mam to czernidło K2 które kupiłem kiedyś do opon, ale jeszcze

go nie używałem. Lakier mam czarny więc nie będzie problemu.

Uwaga o rękawiczkach też jest istotna :-]

Opublikowano
Andrzejsr napisał/a:

Ja stosuję czasami "czernidło" K2

 

Dzięki za radę. Akurat mam to czernidło K2 które kupiłem kiedyś do opon, ale jeszcze

go nie używałem. Lakier mam czarny więc nie będzie problemu.

Uwaga o rękawiczkach też jest istotna :-]

kiedyś przy konserwacji podwozia zrobiłem błąd i nie użyłem rękawiczek przy Brunox Epoxy no i .... ponad tydzień rąk nie mogłem domyć,czarno-brązowe miałem :D

Opublikowano
Odświeżę temat aby pokazać jak zachowuje się wosk NXT 2.0, który niby wytrzymuje na lakierze tylko 2-3 tygodnie

 

A propos NXT 2.0 i #16: po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0 Woski nakladane w tym samym momencie, jakis miesiac temu. Auto stoi 24h pod chmurka, myte 2 razy NXT Wash bez uzycia detailera po myciu. Nie potrafilbym wskazac istotnej roznicy pomiedzy wygladem kropelkowania na #16 a NXT2.0

f2913976fbce7bda.jpg

 

A tu NXT 2.0 nakladany gdzies 3 - 4 tygodnie temu, umyty wczoraj + UQD:

880b47d42b4d25ed.jpg

  • Administrator
Opublikowano
A propos NXT 2.0 i #16: po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0 Woski nakladane w tym samym momencie, jakis miesiac temu. Auto stoi 24h pod chmurka, myte 2 razy NXT Wash bez uzycia detailera po myciu. Nie potrafilbym wskazac istotnej roznicy pomiedzy wygladem kropelkowania na #16 a NXT2.0
Poczekaj jeszcze troszkę - cierpliwości ;)
Opublikowano
po jednej stronie uszczelki szyberdachu jest #16 a po drugiej NXT2.0

Po lewej na zdjęciu #16 a po prawej NXT?

 

umyty wczoraj + UQD

Zwróć uwagę, że takie piękne kropelki powoduje właśnie UQD (i właśnie między innymi dla tego jest dosyć kuszący.. :oops:)

 

Spróbuj zrobić mały test - zaaplikuj UQD na powierzchnie w ogóle bez wosku - zobacz jakie tam będzie potem kropelkowanie... I drugi test - dobrze umyj auto szamponem i zobacz jak wygląda kropelkownie przed użyciem jakichkolwiek detailerów.

Opublikowano
Poczekaj jeszcze troszkę - cierpliwości ;)
Domyslam sie, ze kiedys to sia stanie. Na razie jednak nie widze roznicy. Tak naprawde wrzucilem te fotke w celu pokazania, ze NXT2.0 wcale nie znika max po miesiacu - a takie opinie sie pojawialy.

 

Po lewej na zdjęciu #16 a po prawej NXT?
Odwrotnie :)

 

Zwróć uwagę, że takie piękne kropelki powoduje właśnie UQD (i właśnie między innymi dla tego jest dosyć kuszący.. :oops: )

Spróbuj zrobić mały test - zaaplikuj UQD na powierzchnie w ogóle bez wosku - zobacz jakie tam będzie potem kropelkowanie... I drugi test - dobrze umyj auto szamponem i zobacz jak wygląda kropelkownie przed użyciem jakichkolwiek detailerów.

Co do testow to pierwsze zdjecie z Audi jest bez stosowania detailerow. Tylko NXT Wash. Nie mam nigdzie kawalka auta bez wosku, takze na razie nie wyprobuje UQD na "goly" lakier. Drugie zdjecie jest z Hondy gdzie po myciu nakladam (choc nie zawsze, zwlaszcza jesienia - wiadomo jak z czasem i z pogoda) UQD. Efekt NXT2.0 Paste + UQD jest IMO naprawde swietny. Jak skonczy mi sie UQD sprobuje UQWax.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Uwaga - odkop. Czy za kwote 70pln 400g tej #16 warto brac ? Czy nie polecacie tego wosku ? Bo kiedys pamiętam duzo pochwał zbierał, ale jak to teraz oceniacie (podobno był wycofany, teraz znow jest to moze cos zmienili ?)?

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo, wczoraj był news o nowej formule, wzmocnionej - niczym się nie różni od starego, z tym że #16 wraca na rynek. Wosk na tyle dobry że nie łapie tyle kurzu co Colli imo i również nadaję się na zimę.

Opublikowano

No własnie też go wypatrzyłem... tylko nie pamiętam jaką wagę miał ten stary... nowy ma 312g :)

Nie zmienia to faktu, że na jeden samochód to pewnie na 10 zim starczy :)

Opublikowano

Z tego co pamiętam to wycofali ze sprzedaży gdyż zawierał jakieś szkodliwe substancje, podejrzewam że owe substancje wyeliminowano/zamieniono na jakieś inne i wosk wraca z nową formułą ale o bardzo zbliżonych właściwościach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.