lukasz78 Posted May 25, 2025 Report Posted May 25, 2025 Cześć, Prosiłbym o poradę jakich środków użyć. 17 letni lakier, ciemny niebieski. Obecnie używałem następującego zestawu : Dodo prime lime Dodo purple hazel Zestaw dość fajny, dawał ładnego looka, lecz niestety trwałość dość dyskusyjna. Prace będę wykonywał ręcznie. Zaznaczę - jestem amatorem, niestety nigdy nie mam też tyle czasu ile chciałbym poświęcić na pielęgnację. Purple hazel bardzo mi pasował ze względu na łatwość docierania. Na lakierze posiadam w niektórych elementach trochę drobnych rys, obcierek. Chciałbym zakryć to chociaż minimalnie. Zależy mi też na tym żeby ten lakier odżył trochę i została wyciągniętą jego głębia. Jakiś wosk... Fajnie by było gdy polezal trochę dłużej niż miesiąc. Proszę o poradę koledzy. Pozdrawiam
analyzator Posted May 25, 2025 Report Posted May 25, 2025 @lukasz78 nie wolisz zlecić choćby one step? Jak chcesz wyższa trwałość i wizualne podkręcenie lakieru to idź w bilthambera. Cleanser Polish plus dsw. Poszukaj w wash and wax. Wrzucałem fotki z ręcznej pracy tym zestawem na starym granatowym golfie. Wyszło petarda i wytrzymało zimę.
lukasz78 Posted May 25, 2025 Author Report Posted May 25, 2025 2 godziny temu, analyzator napisał(a): @lukasz78 nie wolisz zlecić choćby one step? Jak chcesz wyższa trwałość i wizualne podkręcenie lakieru to idź w bilthambera. Cleanser Polish plus dsw. Poszukaj w wash and wax. Wrzucałem fotki z ręcznej pracy tym zestawem na starym granatowym golfie. Wyszło petarda i wytrzymało zimę. Dzięki za podpowiedź. Nie używałem jeszcze produktów tej marki. Cleaner wiadomo, a który wosk z bilt hamber a polecisz bardziej ? Bilt hamber dsw Bilt hamber autobalm Jeszcze parę pytań. Jak z docieraniem tego wosku ? Jak długo trzymał się na aucie ? Jakaś alternatywa oprócz w,w zestawu ?