Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Prosiłbym o poradę jakich środków użyć. 

17 letni lakier, ciemny niebieski. 

Obecnie używałem następującego zestawu

Dodo prime lime 

Dodo purple hazel 

Zestaw dość fajny, dawał ładnego looka, lecz niestety trwałość dość dyskusyjna. 

Prace będę wykonywał ręcznie. 

Zaznaczę - jestem amatorem, niestety nigdy nie mam też tyle czasu ile chciałbym poświęcić na pielęgnację. 

Purple hazel bardzo mi pasował ze względu na łatwość docierania. 

Na lakierze posiadam w niektórych elementach trochę drobnych rys, obcierek. Chciałbym zakryć to chociaż minimalnie. 

Zależy mi też na tym żeby ten lakier odżył trochę i została wyciągniętą jego głębia. 

Jakiś wosk... Fajnie by było gdy polezal trochę dłużej niż miesiąc. 

Proszę o poradę koledzy. 

Pozdrawiam

Opublikowano

@lukasz78 nie wolisz zlecić choćby one step?

Jak chcesz wyższa trwałość i wizualne podkręcenie lakieru to idź w bilthambera. Cleanser Polish plus dsw. Poszukaj w wash and wax. Wrzucałem fotki z ręcznej pracy tym zestawem na starym granatowym golfie. Wyszło petarda i wytrzymało zimę. 

Opublikowano
2 godziny temu, analyzator napisał(a):

@lukasz78 nie wolisz zlecić choćby one step?

Jak chcesz wyższa trwałość i wizualne podkręcenie lakieru to idź w bilthambera. Cleanser Polish plus dsw. Poszukaj w wash and wax. Wrzucałem fotki z ręcznej pracy tym zestawem na starym granatowym golfie. Wyszło petarda i wytrzymało zimę. 

Dzięki za podpowiedź. 

Nie używałem jeszcze produktów tej marki. 

Cleaner wiadomo, a który wosk z bilt hamber a polecisz bardziej ? 

Bilt hamber dsw 

Bilt hamber autobalm 

Jeszcze parę pytań. Jak z docieraniem tego wosku ? Jak długo trzymał się na aucie ? 

Jakaś alternatywa oprócz w,w zestawu ? 😃

Opublikowano

@lukasz78 dsw tj double speed. Ta kombinacja na samochodzie który był nocowany w garażu natomiast pół dnia stał na dworze, był męczony tylko bez dotykami, przejeździł od listopada to marca czy kwietnia.