Pajko Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia Siemanko , cześć i czołem ! Pamięta Mnie tu ktoś jeszcze ? Wracam z drobną robótką . A jako że dawno nie "bawiłem sie w detajlingi" to stwierdziłem że sklecę relację na szybko . Nie będzie to tak gruba relacja jak dawniej , nie będzie ogromu zdjęć . Teraz trochę o samym aucie - 16 rok , przebieg jak kupiłem 240 k , auto miało tylko malowany zderzak tył . Auto ganiane w 90% autostradami więc przód ma troche odprysków itp . Tak się to prezentowało przed korektą . Dekontaminacja - Iron ( szczerze mówiąc/pisząc nie wie jaki ) Kolor nie zbyt pozwalał na pokazanie krwawienia , ale musicie mi uwierzyć na słowo że było czerwono . Jak widać smoła też się panoszyła . Żeby dobrze wypłukać Iron'a wjechała piana , zostało mi sporo po DM wiec oczywiste że wjechała Detailer's Magic Foam Magic . Jak widać iron miał co zbierać . Czas na T&G - użyłem Detailer's Magic Tar and Glue Magic . Jak widać resztki BSD jeszcze się trzymają . T&G działa , a ja nie zrobiłem wiecej zdjęć . Kolejne pianowanie . I efekt tego co spłynęło z pianą z lakieru . Piana spłukana , wiec czas na detale i pędzle z APC Właśnie się zorientowałem że nie ściągnąłem blach W tkz międzyczasie ogarnąłem koła - Iron - DM CTRM i szczotki pędzle itp . Spłukuje resztki z pędzelkowania , wnęki itp . Teraz czas na moje odkrycie - Clay Pad od Sonaxa . Świetna sprawa ! "Glinkuje" na wodnistej pianie . Po "glinkowaniu" widać piękną tafle . Więc czas na mycie na jedno wiadro . DM Reset Shampoo dał radę z resztkami pozostałości na lakierze . Czas na korektę , jeżeli liczycie na cięcie do zera każdej rysy to was rozczaruje . Nie walczyłem o każdą rysę . Lakier po prostu miał odzyskać to coś . Kombinacji past i padów było wiele . Menzerna 500 , Koch Heavy cut , AIO od 3D a pady Sonaxa . LC i inne . Teraz trochę 50/50 . bez większych opisów . Finish to Koch AntiHolo i dał taki efekt Finalne mycie . Przed LSP . Cały lakier ogarnięty IPĄ a następnie HDC przed wisienką . Niebieskie auto to i niebieski wosk Nie mam zdjęć z ogarniania dresingów na opony itp . Ale finalnie wyszło to następująco Lakier mocno odżył o co mi najbardziej chodziło . Początkowo myślałem o jakiejś powłoce , ale ... ale otworzyłem swoja magiczną szafę i wybrałem wosk . Przynajmniej na okres wiosna/lato . Z racji że auto robi miesięcznie 4/5 k po autostradach to pewnie na zimę wrzucę jakąś powłokę . Mam nadzieje że się podoba i wybaczycie okrojoną wersje relacji ! 18 6 1
Marros Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia Z tym pytaniem czy ktoś Cię pamięta, to kpisz, czy o drogę pytasz? No jasne, że pamiętam Biała Mazda, Zielony Mondek Mk4, Chevy Astro oraz wiele wiele innych Dobra robota, Insignia odzyskała blask, ta 50/50 pokazuje, że lakier nie był masakrycznie zniszczony, ale sporo brakowało do ideału Swoją drogą nie podejrzewałem, że kiedyś zostaniesz posiadaczem Opla, patrząc na posiadanie już kilku AmCarów
Pajko Opublikowano 12 Kwietnia Autor Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia @Marros , lakier był naprawdę zadbany jak i całe auto . Co do amcarów , to jak widać na zdjęciu dalej jest i dalej będą . Opla musiałem kupić bo cotygodniowe latanie do DE po 1k km w jedna stronę było by uciązliwe , a tu jest wygodnie i tanio
zeea Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia Pierwszy plus za wybranie wosku zamiast powłoki reszta to już poprostu dobra robota fajnie wyszły te 50/50. Całe auto cięte rotacją czy miałeś pod ręką jeszcze DA?
Qlimaxss Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia G@Pajko a ja myślałem że kolega@zeea odświeżył jakaś starą twoja relacje bo pamiętam że robiłeś Isignie Widzę Fabiszon dalej jest. Wstaw coś o nim jak się ma. Opel, mega odżył, piękne szkiełko wyszło
Pajko Opublikowano 12 Kwietnia Autor Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia @Qlimaxss tak tak kiedyś robiłem dla kogoś przedlifta lata temu . I dobrze wspominałem tą robotę . W tym wypadku też jestem zadowolony z efektu Co do fabii - pewnie ze dalej jest i dalej będzie . Niedługo stuknie jej 8 lat i przebieg prawie 70 k Ale to furka typowo do jazdy miejskiej . Żona uwielbia to auto . I nie chce innego . 2 godziny temu, zeea napisał(a): Pierwszy plus za wybranie wosku zamiast powłoki reszta to już poprostu dobra robota fajnie wyszły te 50/50. Całe auto cięte rotacją czy miałeś pod ręką jeszcze DA? Od zawsze używam w 99% rotacji
Qlimaxss Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia @Pajko najważniejsze że zadowolony Jak żona zadowolona to nie ma co zmieniać. Tym bardziej że od nowości u Was @Pajko A czemu nie Titanium, pamiętam że bardzo lubiłeś ten wosk.
Pajko Opublikowano 12 Kwietnia Autor Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia @Qlimaxss Tak skodzina od nowości u Nas , sprawdza się , jest nie zawodna . Więc po co kombinować Co do Titanium , zostało mi nie wiele i obawiałem się że braknie na dwie warstwy na Opla . Jak czas pozwoli , a z nim ciężko obecnie bo w PL jestem tylko tydzień w miesiącu to resztka Titanium wjedzie właśnie na Skodę .
imola33 Opublikowano Poniedziałek o 22:07 Zgłoś Opublikowano Poniedziałek o 22:07 W dniu 12.04.2025 o 14:12, Pajko napisał(a): a tu jest wygodnie i tanio Nie chcę ci źle życzyć, ale w rodzinie była Insignia, i tanio nie było. Pozbyliśmy się jej po niecałym roku i 3 powrotach na lawecie. Znajomi, którzy się nacięli na ten wyrób samochodopodobny mieli podobne doświadczenia. Przynajmniej komfortu jej odmówić nie można, bo jak na Opla jeździ naprawdę świetnie. Jaki masz silnik w swojej?
Pajko Opublikowano Wtorek o 17:06 Autor Zgłoś Opublikowano Wtorek o 17:06 @imola33 , ja mam rok 2016 i już jest B20DTH . To udana jednostka . Co do awaryjności - pamiętaj że to zależy od tego jak auto było dbane . Mój egzemplarz mam pełną historie i faktur z wymian i przeglądów itp mam jak rydza papieru do drukarki , poprzedni właściciel miał nawet fv na wycieraczki do szyb i żarówki do wnętrza . Auto serwisowane naprawdę pieczałowicie i z dbałością o szczegóły . Auto mam chyba od października i ja już nim zrobiłem 20 k km . Ale podstawa olej co 10k a nie co 30k , nie czekać aż coś padnie tylko pilnować stanu . W moim wypadku miałem już wiele samochodów które miał być awaryjne i wiele osób wmawiało mi że bede nie zadowolony . Jak widać , jak dbasz tak masz
damiano87 Opublikowano Wtorek o 18:34 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 18:34 Moi rodzice mają Insignie rocznik 2013. Kupili jak miała 2 lata i do tej pory żadnych problemów. Olej na bieżąco wymieniany, klocki, filtry itp. Silnik 2.0 Diesel z Fiata, klekot ale tyle lat bezproblemowo. Widocznie poprzednicy nie dbali i się zaczęły sypać
Pajko Opublikowano Wtorek o 18:52 Autor Zgłoś Opublikowano Wtorek o 18:52 w 2013 był całkiem inny silnik niż ten w mojej . W mojej jest konstrukcja Opla , udana jednostka
imola33 Opublikowano Wtorek o 19:07 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 19:07 2 godziny temu, Pajko napisał(a): Mój egzemplarz mam pełną historie i faktur z wymian i przeglądów itp mam jak rydza papieru do drukarki , poprzedni właściciel miał nawet fv na wycieraczki do szyb i żarówki do wnętrza . U nas było tak samo. Egzemplarz z 2014 roku, diesel 2.0 biturbo z przebiegiem ~300k kilometrów, jazda tylko po autostradach - było to widać, zero parkingówek, wnętrze niezmęczone, ale za to cały przód w odpryskach. Jeden właściciel, faktury na wszystko. I szczerze przyznam, że naprawdę dużo władował w ten samochód jak na tak stosunkowo niski przebieg, bo czym jest 300k dla np. 30 letniego auta? Sam miałem Hondę z 1992 z przebiegiem 330k, mojej 406 1996 rok na dniach stuknęło 240k (sam w 3 lata wyjeździłem 60k km kręcąc się wkoło komina), i naprawdę nic się w tych autach nie psuje, a ma prawo z racji wieku. Natomiast Insignia jak ją kupiliśmy miała 9 lat i pół auta było już wymienione, a pół czekało na wymianę. Tata dokręcił przebieg do 330k i poszła w świat, bo nie szło wyrobić na lawety i mechanika. Życzę ci, żebyś trafił na lepszy mechanicznie egzemplarz, bo wizualnie jest naprawdę śliczny.
Moderator Streat Opublikowano 17 godzin temu Moderator Zgłoś Opublikowano 17 godzin temu Nowa relacja w PSB i sobota staje się piękniejsza, szkoda że tak mało relacji się pojawia teraz bo aż milo się ogląda czyjąś pracę Tutaj jak zawsze bardzo dobra robota i auto pięknie odżyło nie ma to jak zadbane auto które cieszy oko na ulicy oby więcej relacji!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się