Dystrybutor Cleantle Opublikowano 17 Września Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Września Tym razem mamy dla Was długo wyczekiwaną premierę! Clean Wheel2 to bardzo skuteczny, kwasowy preparat do usuwania trudnych zabrudzeń z felg. Usuwa takie zabrudzenia jak nalot z klocków hamulcowych, rdzę, osady mineralne oraz tłuste zabrudzenia. Idealnie sprawdzi się zarówno do bieżącej pielęgnacji oraz w czyszczeniu ciężkich zabrudzeń. Produkt nie zawiera w składzie bardzo szkodliwego dla zdrowia kwasu fluorowodorowego. Produkt łatwo biodegradowalny. Ceny: 500ml - 35,99 zł 1l - 55,99 zł 5l - 179,99 zł Cechy produktu: ● usuwa trudne zanieczyszczenia w tym rdzę, opiłki metaliczne, osady mineralne i inne ● użyteczny na różnych powierzchniach: lakier, szkło ● mocno skoncentrowany – robocze stężenie 1:20 ● brak szkodliwego kwasu fluorowodorowego w składzie ● łatwo biodegradowalny Rozcieńczanie: 1:0-1:9 – duże zabrudzenia 1:10-1:20 – bieżąca pielęgnacja Sposób użycia: 1. Rozcieńcz produkt według zaleceń. 2. Zaaplikuj produkt na chłodną felgę. 3. W przypadku dużych zabrudzeń wypracuj produkt pędzlem. 4. Spłucz obficie wodą pod ciśnieniem. 5. W razie potrzeby powtórz kroki 1-4. 6. Nie stosować na felgi z polerowanego aluminium. 3
Moderator Domel Opublikowano 17 Września Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Września 1 godzinę temu, Cleantle napisał(a): Idealnie sprawdzi się zarówno do bieżącej pielęgnacji jak to wlasnie jest do bierzącej pielegnacji, kwasy lepsze od zasady ?
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 17 Września Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Września @Domel zależy jakie zabrudzenia chcesz usuwać, ale nasz kwas ma także składniki które stricte maja czyścić, myć i odseparowywać brud. Kwasy za to mają za zadanie usuwać rdze, zapieczony nalot z klocków, osady mineralne.
Moderator Domel Opublikowano 17 Września Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Września 32 minuty temu, Cleantle napisał(a): @Domel zależy jakie zabrudzenia chcesz usuwać, ale nasz kwas ma także składniki które stricte maja czyścić, myć i odseparowywać brud. Kwasy za to mają za zadanie usuwać rdze, zapieczony nalot z klocków, osady mineralne. Do bieżącego mycia czyli "idealnie" czyste i wydetailingowane felgi uwalone okazjonalnie błotem deszczowym i kurzem z klocków. Od lat używam zasad, jakoś kwasy zawsze wydawały mi sie agresywne - z jednej strony usuwam rdzę ale szybko wraca (jakby pudrowanie trupa ) i sie mikro rozszerza i jak narkoman zaś używam żeby usunąć, zas wraca i taka w koło macieju Ale to moje spostrzeżenia organoleptyczne i moze chemicznie błędne Chętnie zakupię i sprawdzę wasz produkt właśnie w bieżącym myciu.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 17 Września Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Września @Domel na pewno do prawie czystych felg uzywac lekkich zasad takich jak nasz Tire and Wheel Cleaner. Jednak dużo ludzi korzysta z kwasu nie tylko do szczurów dlatego dodaliśmy takie rozcieńczenie na etykiecie. Rację masz także że kwasy mocniej ingerują w powierzchnie ponieważ one działają na zasadzie wytrawiania a nie stricte odseparowywania brudu. Po prostu trzeba było na etykiecie zaznaczyć niższe stężenie do bieżących zabrudzeń a wyższe do mocno zapieczonych felg brudem i synem 1 1
Moderator Domel Opublikowano 17 Września Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Września 36 minut temu, Cleantle napisał(a): zasad takich jak nasz Tire and Wheel Cleaner Ahhhh no racja, zapomniałem o nim Zaraz go dobrze spożytkuję
marcineke Opublikowano 17 Września Zgłoś Opublikowano 17 Września @Domel nowy kwas w stężeniu 1:10 bardzo fajnie czyści, zabezpieczone powłoką, mocno ubrudzone felgi , wspomożenie pędzelkiem to kilka ruchów, nie zabezpieczone to po wstępnym umyciu pianą/szamponem/Apc też pięknie pod pędzlem puszczają, męczę moje felgi od jakiś 2 miesięcy regularnie co kilkanaście dni i świetnie czyści, nie zauważyłem degradacji choć faktycznie tak często kwasu nie powinno się używać. Zrobiłem też kilka kompletów gruzów nie czyszczonych od środka pewnie nigdy, nie powiem że za pierwszym podejściem ale 2-3 podejścia z pomocą szczotki i pędzla idealnie czyści.Nie zauważyłem różnicy w stosunku do CleanTech czy Aqua Apc Sour a nawet Atas który stosuje w rozcieńczeniu 1:5. Tire&Wheel Cleaner za to radzi sobie rewelacyjnie do zabezpieczonych felg, fajnie się pieni, nie trzeba do opon brać innego środka.Gruza bym nie robił szkoda czasu. 1
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 18 Września Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 18 Września @Rafal9304 Inne kwasy w składzie więc nie da się tak odpowiedzieć 1:1 że jest to identyczna moc w każdych warunkach. Jest to bardzo silny produkt i nadal oczywiście należy z nim uważać ale przynajmniej nie gryzie tak w gardło (praktycznie w ogóle nie gryzie), nie przenika też przez skórę, parzyć może nadal w wysokich stężeniach ale nie tak szybko i mocno jak poprzedni. 1
Renzo Opublikowano 18 Września Zgłoś Opublikowano 18 Września Skoro równie mocny, co tradycyjne kwasy, ale bezpieczniejszy, to może jest to nowy hit to usuwania waterspotów
krisbe Opublikowano 19 Września Zgłoś Opublikowano 19 Września O może to być niezłym uzupełnieniem Tire and Wheel Cleaner, który stosuję do bieżącej pielęgnacji. Przy zajechanych felgach jednak no trzeba wjechać kwasem, a nie zasadami 1
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 19 Września Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 19 Września @krisbe pewnie czekamy na pierwsze Wasze opinie! Długo pracowaliśmy nad tym produktem ale wyzwanie było ogromne i jesteśmy dumni z tego produktu pod kątem stosunku mocy i bezpieczeństwa oraz tego że nie gryzie w nos 2
michal123 Opublikowano 12 Października Zgłoś Opublikowano 12 Października Stosował go ktoś do water spotow i usuwał kamień na szybie? Czekam na paczkę z tym produktem , ciekawe jak zda egzamin
marcineke Opublikowano 13 Października Zgłoś Opublikowano 13 Października @michal123 do świeżych używałem , schodzą bez problemu, jak są stare i wzarte to nic nie pomoże, kiedyś miałem 2 auta, ale na lakierze, Cleantle, CleanTech , Aqua Sour, Carpro Spottless, pasta heavy Cut na Flexie, nic tego nie ruszało, dopiero HC na wełnie i HDQ ruszył. Kiedyś niedawno wyczytałem że nowy Cleantle słabiej razi sobie z WS od starego CleanTech, ja nie zauważyłem różnicy, choć stare które niczym nie chcą zejść od razu traktuje Polish Glass od Shiny Garage na padzie filcowym, szybko i bezproblemowo schodzi z szyb.
michal123 Opublikowano 13 Października Zgłoś Opublikowano 13 Października No tak tak na szybie do ciężkich akcji używam tlenku ceru lub glass polisha. Też mi chodziło o to czy trzeba na szybach uważać tak jak przy aqua
marcineke Opublikowano 13 Października Zgłoś Opublikowano 13 Października @michal123 jaki kolejek kwas użyjesz to z głową i dobrze wypłukać. Felgi w moim aucie mam 2 szt w powłoce i 2 szt bez zabezpieczenia i w ciągu 2 miesięcy myślę że były myte nowym Cleantle dobre 8 razy.Nie zauważyłem złego wpływu na ich wygląd, oczywiście nie powinno się tak często tego środka używać.
michal123 Opublikowano 13 Października Zgłoś Opublikowano 13 Października Ok. Dzieki za info. W sumie dbam na bieżąco, mam jeszcze stary clenatecha, Fo sola, aque a ten kupilem tylko żeby potestowac i się pobawić czymś nowym i moze nie będzie tak żarł w nosie
NorbertN Opublikowano Środa o 07:41 Zgłoś Opublikowano Środa o 07:41 Hej, Widać, że środek mocny. W stęzeniu 1:1 na felgi zabezpieczone czysci i nie narobił zadnej szkody. Chciałem nim też usunąc nalot z zacisków po deironizerach... niestety nic nie dało pędzelkowanie. Zaciski zrobily się "białe" Dodatkowo zaczęło odchodzić to srebrne zabezpieczenie z tarcz. Co zrobiłem nie tak?
Mumins Opublikowano Środa o 07:57 Zgłoś Opublikowano Środa o 07:57 Myślę, że nie masz się wielce co przejmować, bo malowanie było zrobione pędzlem albo innym foliatec-iem. Żadna forma takiego doraźnego malowania nie przetrwałaby w starciu z kwasem, dodatkowo pędzlowanym (mechanika wzmaga działanie chemii). Poza tym skąd pomysł, aby kwasem usuwać ślady po deironie, który też z reguły jest kwasowy? Zaciski odmaluj farbą, a część tarczy stycznej z piastą srebrzanką i tyle.
NorbertN Opublikowano Środa o 08:22 Zgłoś Opublikowano Środa o 08:22 Myslalem ze taki kwas pomoże...zgodnie z opisem, że usuwa rdze Uzywalem zawsze do mycia felg Gyeon Iron WheelCleanera i potem szukalem sposobu zeby usunac ten rdzawy nalot.... Auto prawie nowe 40tys przebiegu...a wyglada tam pod felgą jak stary gruz...
Moderator Domel Opublikowano Środa o 08:57 Moderator Zgłoś Opublikowano Środa o 08:57 33 minuty temu, NorbertN napisał(a): Myslalem ze taki kwas pomoże...zgodnie z opisem, że usuwa rdze Tak, usuwa na sekundę i potem nagle jest takie "je$nięcie" pyk i robi się to: Nie wiem dokladnie jaki tu proces chemiczny nastepuję ale u mnie też to miałem
NorbertN Opublikowano Środa o 09:12 Zgłoś Opublikowano Środa o 09:12 Czyli to walka z wiatrakami.... No nic, zaciski nie są za dobrze zabezpieczone wiec tylko malowanie zacisków naprawi sytuacje.... to samo tarcze...to co napisał Mumins "a część tarczy stycznej z piastą srebrzanką." Macie jakis dobry specyfik, który przetrzwa troche wiecej niż to co mialem fabrycznie na tarczy?
Dystrybutor Cleantle Opublikowano Środa o 10:56 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano Środa o 10:56 @NorbertN tak kwas usuwa rdze ale jesli powierzchnia po czyszczeniu nie będzie zabezpieczona to pojawi się ponownie. 1:1 stężenie to bardzo hardcorowe stężenie do zwykłego czyszczenia, pamiętaj że kwasy takie jak w produktach do felg ingerują w powierzchnie w przeciwieństwie do produktów neutralnych lub zasadowych tutaj zachodzi trwały proces chemiczny wytrawiania powierzchni. 1 do 10 w zupełności powinno wystarczyć do bieżącego czyszczenia a ogólnie polecam jednak na codzień uzywac neutralnych lub zasadowych środków do felg np. Tire and Wheel Cleaner. Clean Wheel z zasady jest produktem specjalistycznym.
NorbertN Opublikowano Środa o 11:01 Zgłoś Opublikowano Środa o 11:01 Ok myslalem ze to nie bedzie hardcore. Zasugerowalem sie tym, co na ulotce że 1:0-1:9 – duże zabrudzenia, a nie hardcore wiec uznalem ze do zacisków sobie prysne mocniejszym stęzeniem i pusci. Narobilem sobie tylko nistety wiekszych szkód... nigdy wczesniej nie uzywalem kwasów do felg. Głownie neutral lub zasada. Dobrze ze na swoim, a nie na klienta cenna lekcja. @Cleantle Czy powloka ceramiczna na tym ucierpiala na felgach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się