Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Opublikowano

Tym razem mamy dla Was długo wyczekiwaną premierę!

Clean Wheel2 to bardzo skuteczny, kwasowy preparat do usuwania trudnych zabrudzeń z felg.
Usuwa takie zabrudzenia jak nalot z klocków hamulcowych, rdzę, osady mineralne
oraz tłuste zabrudzenia. Idealnie sprawdzi się zarówno do bieżącej pielęgnacji oraz
w czyszczeniu ciężkich zabrudzeń.
Produkt nie zawiera w składzie bardzo szkodliwego dla zdrowia kwasu
fluorowodorowego. Produkt łatwo biodegradowalny.

Ceny:

500ml - 35,99 zł

1l - 55,99 zł

5l - 179,99 zł

Clean-Wheel-2_500ml_1000.jpg.260337d2a7e8e96765cdbeefc3b85713.jpg


Cechy produktu:
● usuwa trudne zanieczyszczenia w tym rdzę, opiłki metaliczne, osady
mineralne i inne
● użyteczny na różnych powierzchniach: lakier, szkło
● mocno skoncentrowany – robocze stężenie 1:20
● brak szkodliwego kwasu fluorowodorowego w składzie
● łatwo biodegradowalny


Rozcieńczanie:
1:0-1:9 – duże zabrudzenia
1:10-1:20 – bieżąca pielęgnacja


Sposób użycia:
1. Rozcieńcz produkt według zaleceń.
2. Zaaplikuj produkt na chłodną felgę.
3. W przypadku dużych zabrudzeń wypracuj produkt pędzlem.
4. Spłucz obficie wodą pod ciśnieniem.
5. W razie potrzeby powtórz kroki 1-4.
6. Nie stosować na felgi z polerowanego aluminium.

  • Lubię to 3
  • Moderator
Opublikowano
1 godzinę temu, Cleantle napisał(a):

Idealnie sprawdzi się zarówno do bieżącej pielęgnacji

jak to wlasnie jest do bierzącej pielegnacji, kwasy lepsze od zasady ?

  • Dystrybutor
Opublikowano

@Domel zależy jakie zabrudzenia chcesz usuwać, ale nasz kwas ma także składniki które stricte maja czyścić, myć i odseparowywać brud. Kwasy za to mają za zadanie usuwać rdze, zapieczony nalot z klocków, osady mineralne. 

  • Moderator
Opublikowano
32 minuty temu, Cleantle napisał(a):

@Domel zależy jakie zabrudzenia chcesz usuwać, ale nasz kwas ma także składniki które stricte maja czyścić, myć i odseparowywać brud. Kwasy za to mają za zadanie usuwać rdze, zapieczony nalot z klocków, osady mineralne. 

Do bieżącego mycia czyli "idealnie" czyste i wydetailingowane felgi uwalone okazjonalnie błotem deszczowym i kurzem z klocków.

Od lat używam zasad, jakoś kwasy zawsze wydawały mi sie agresywne - z jednej strony usuwam rdzę ale szybko wraca (jakby pudrowanie trupa 😉 ) i sie mikro rozszerza i jak narkoman zaś używam żeby usunąć, zas wraca i taka w koło macieju 😄 Ale to moje spostrzeżenia organoleptyczne i moze chemicznie błędne 😉

Chętnie zakupię i sprawdzę wasz produkt właśnie w bieżącym myciu. 🙂

  • Dystrybutor
Opublikowano

@Domel na pewno do prawie czystych felg uzywac lekkich  zasad takich jak nasz Tire and Wheel Cleaner. Jednak dużo ludzi korzysta z kwasu nie tylko do szczurów dlatego dodaliśmy takie rozcieńczenie na etykiecie. Rację masz także że kwasy mocniej ingerują w powierzchnie ponieważ one działają na zasadzie wytrawiania a nie stricte odseparowywania brudu. Po prostu trzeba było na etykiecie zaznaczyć niższe stężenie do bieżących zabrudzeń a wyższe do mocno zapieczonych felg brudem i synem  😉

  • Lubię to 1
  • Okay 1
  • Moderator
Opublikowano
36 minut temu, Cleantle napisał(a):

zasad takich jak nasz Tire and Wheel Cleaner

Ahhhh no racja, zapomniałem o nim 😄 Zaraz go dobrze spożytkuję 😄

Opublikowano

@Domel nowy kwas w stężeniu 1:10 bardzo fajnie czyści, zabezpieczone powłoką, mocno ubrudzone felgi , wspomożenie  pędzelkiem to kilka ruchów, nie zabezpieczone to po wstępnym umyciu pianą/szamponem/Apc też pięknie pod pędzlem puszczają, męczę moje felgi od jakiś 2 miesięcy regularnie co kilkanaście dni i świetnie czyści, nie zauważyłem degradacji choć faktycznie tak często kwasu nie powinno się używać.

Zrobiłem też kilka kompletów gruzów nie czyszczonych od środka pewnie nigdy, nie powiem że za pierwszym podejściem ale 2-3 podejścia z pomocą szczotki i pędzla idealnie czyści.Nie zauważyłem różnicy w stosunku do CleanTech czy Aqua Apc Sour a nawet Atas który stosuje w rozcieńczeniu 1:5.

Tire&Wheel Cleaner za to radzi sobie rewelacyjnie do zabezpieczonych felg, fajnie się pieni, nie trzeba do opon brać innego środka.Gruza bym nie robił szkoda czasu.

  • Lubię to 1
  • Dystrybutor
Opublikowano

@Rafal9304 Inne kwasy w składzie więc nie da się tak odpowiedzieć 1:1 że jest to identyczna moc w każdych warunkach. Jest to bardzo silny produkt i nadal oczywiście należy z nim uważać ale przynajmniej nie gryzie tak w gardło (praktycznie w ogóle nie gryzie), nie przenika też przez skórę, parzyć może nadal w wysokich stężeniach ale nie tak szybko i mocno jak poprzedni.

  • Lubię to 1
Opublikowano

O może to być niezłym uzupełnieniem Tire and Wheel Cleaner, który stosuję do bieżącej pielęgnacji. 
Przy zajechanych felgach jednak no trzeba wjechać kwasem, a nie zasadami 🙂

  • Lubię to 1
  • Dystrybutor
Opublikowano

@krisbe pewnie czekamy na pierwsze Wasze opinie! Długo pracowaliśmy nad tym produktem ale wyzwanie było ogromne i jesteśmy dumni z tego produktu pod kątem stosunku mocy i bezpieczeństwa oraz tego że nie gryzie w nos 🙂

  • Lubię to 2
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

@michal123 do świeżych używałem , schodzą bez problemu, jak są stare i wzarte to nic nie pomoże, kiedyś miałem 2 auta, ale na lakierze, Cleantle, CleanTech , Aqua Sour, Carpro Spottless, pasta heavy Cut na Flexie, nic tego nie ruszało, dopiero HC na wełnie i HDQ ruszył.

Kiedyś niedawno wyczytałem że nowy Cleantle słabiej razi sobie z WS od starego CleanTech, ja nie zauważyłem różnicy, choć stare które niczym nie chcą zejść od razu traktuje Polish Glass od Shiny Garage na padzie filcowym, szybko i bezproblemowo schodzi z szyb.

Opublikowano

@michal123 jaki kolejek kwas użyjesz to z głową i dobrze wypłukać.

Felgi w moim aucie mam 2 szt w powłoce i 2 szt bez zabezpieczenia i w ciągu 2 miesięcy myślę że były myte nowym Cleantle dobre 8 razy.Nie zauważyłem złego wpływu na ich wygląd, oczywiście nie powinno się tak często tego środka używać.

Opublikowano

Ok. Dzieki za info. W sumie dbam na bieżąco, mam jeszcze stary  clenatecha, Fo sola, aque a ten kupilem tylko żeby potestowac i się pobawić czymś nowym i moze nie będzie tak żarł w nosie  🙂

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej,

 

Widać, że środek mocny. W stęzeniu 1:1 na felgi zabezpieczone czysci i nie narobił zadnej szkody.

Chciałem nim też usunąc nalot z zacisków po deironizerach... niestety nic nie dało pędzelkowanie. Zaciski zrobily się "białe" Dodatkowo zaczęło odchodzić to srebrne zabezpieczenie z tarcz.

Co zrobiłem nie tak?

3F14C87D-5344-4F1F-AD2E-7EDC92F11F0D_1_105_c.jpeg

28DD6983-DBB7-4B78-BA69-C69A5B23C948_1_105_c.jpeg

0CA97D75-6D20-4A68-A5DA-FF3640FFD87B_1_105_c.jpeg

FB5C797A-F0C2-4D8B-AAEE-780F31C401D9_1_105_c.jpeg

Opublikowano

Myślę, że nie masz się wielce co przejmować, bo malowanie było zrobione pędzlem albo innym foliatec-iem. Żadna forma takiego doraźnego malowania nie przetrwałaby w starciu z kwasem, dodatkowo pędzlowanym (mechanika wzmaga działanie chemii). Poza tym skąd pomysł, aby kwasem usuwać ślady po deironie, który też z reguły jest kwasowy?

Zaciski odmaluj farbą, a część tarczy stycznej z piastą srebrzanką i tyle.

Opublikowano

Myslalem ze taki kwas pomoże...zgodnie z opisem, że usuwa rdze 🙂

Uzywalem zawsze do mycia felg Gyeon Iron WheelCleanera i potem szukalem sposobu zeby usunac ten rdzawy nalot.... Auto prawie nowe 40tys przebiegu...a wyglada tam pod felgą jak stary gruz...

  • Moderator
Opublikowano
33 minuty temu, NorbertN napisał(a):

Myslalem ze taki kwas pomoże...zgodnie z opisem, że usuwa rdze 🙂

Tak, usuwa na sekundę i potem nagle jest takie "je$nięcie" pyk i robi się to:

image.png.3814a1de72e49f9a606ae48753826225.pngNie wiem dokladnie jaki tu proces chemiczny nastepuję ale u mnie też to miałem 😉

Opublikowano

Czyli to walka z wiatrakami.... 

No nic, zaciski nie są za dobrze zabezpieczone wiec tylko malowanie zacisków naprawi sytuacje.... to samo tarcze...to co napisał Mumins "a część tarczy stycznej z piastą srebrzanką." Macie jakis dobry specyfik, który przetrzwa troche wiecej niż to co mialem fabrycznie na tarczy? 🙂

  • Dystrybutor
Opublikowano

@NorbertN tak kwas usuwa rdze ale jesli powierzchnia po czyszczeniu nie będzie zabezpieczona to pojawi się ponownie.

1:1 stężenie to bardzo hardcorowe stężenie do zwykłego czyszczenia, pamiętaj że kwasy takie jak w produktach do felg ingerują w powierzchnie w przeciwieństwie do produktów neutralnych lub zasadowych tutaj zachodzi trwały proces chemiczny wytrawiania powierzchni. 1 do 10 w zupełności powinno wystarczyć do bieżącego czyszczenia a ogólnie polecam jednak na codzień uzywac neutralnych lub zasadowych środków do felg np. Tire and Wheel Cleaner. Clean Wheel z zasady jest produktem specjalistycznym.

Opublikowano

Ok myslalem ze to nie bedzie hardcore. Zasugerowalem sie tym, co na ulotce że 1:0-1:9 – duże zabrudzenia, a nie hardcore 😞 wiec uznalem ze do zacisków sobie prysne mocniejszym stęzeniem i pusci.

Narobilem sobie tylko nistety wiekszych szkód... nigdy wczesniej nie uzywalem kwasów do felg. Głownie neutral lub zasada.

Dobrze ze na swoim, a nie na klienta 🙂 cenna lekcja.

@Cleantle Czy powloka ceramiczna na tym ucierpiala na felgach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.