Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, dziś kladlem nowość od Artdeshine Repel i postanowiłem w tym dziale podzielić się wrażeniami z aplikacji.

Pacjent Ford Edge z USA, stan ....jeżdżący, aż się dziwię że ma 2 ślady i nic przez te 2 dni u nas nie odpadło typu drzwi czy klapa.

Ale nie o tym, auto dość czyste , oczywiście skóry brudne, piachu, lakier zmatowiały, felgi czarne matowe z brudu.

 

IMG_20240718_183736.jpg

IMG_20240718_183745.jpg

IMG_20240718_183755.jpg

IMG_20240718_183818.jpg

IMG_20240718_183829.jpg

IMG_20240718_183833.jpg

IMG_20240718_153256.jpg

IMG_20240718_170104.jpg

IMG_20240718_152245.jpg

IMG_20240718_152248.jpg

IMG_20240718_152253.jpg

IMG_20240718_152300.jpg

Więc mycie ,Tar&Glue Tarpen, piana Sonax Energy, Iron Kiurlab RH-, wnęki i listwy pędzelek i Apc Amber z AutoGraph.

Na to szampon Cleantle Tech Cleaner, oraz suszenie.Felgi czyszczone kwas CleanTech , Prickbrock, Iron od Manufaktury Wosku i na końcu Cleantle Industrial Degreaser, całość zabezpieczona Cleantle Glosiffy, ostatnio mi tak doradzi o i świetnie się spisał.

 

IMG_20240718_184114.jpg

IMG_20240718_184341.jpg

IMG_20240718_190159.jpg

IMG_20240718_192325.jpg

IMG_20240718_203544.jpg

IMG_20240718_200648.jpg

IMG_20240718_200807.jpg

IMG_20240718_200651.jpg

IMG_20240718_200810.jpg

Wnętrze między czasie wyprane Cleantle Fabriclean+, skóry wyczyszczone Cleantle Leather Cleaner, zabezpieczone też Cleantle Leather Protect.

Na plastiki poszedł najnowszy dressing od Cleantle ten co miał premierę w zeszłym tygodniu, jakoś nie byłem sympatykiem starego dressingu ani zapachowo ani konsystencja mi nie odpowiadają nie mówiąc już o przyciemnienie czy efekcie to ten nowy jak na dziś chyba mistrz, koncentrat mocne przyciemnienie, konsystencja idealna, zapach przyjemny, satyna taka mocna , można dolać wody i będzie mat.No mistrzostwo.Szyby od środka umyte Kiurlab Cleasy.Kierownica mocno zniszczona po czyszczeniu zabezpieczona woskiem Manufaktura Wosku, jest świetny.

IMG_20240718_173725.jpg

IMG_20240718_152304.jpg

IMG_20240718_153643.jpg

IMG_20240718_170223.jpg

IMG_20240718_170226.jpg

IMG_20240718_170336.jpg

IMG_20240718_170339.jpg

IMG_20240718_170344.jpg

IMG_20240718_170936.jpg

IMG_20240718_173731.jpg

IMG_20240718_174310.jpg

IMG_20240718_174357.jpg

IMG_20240718_174359.jpg

IMG_20240718_175832.jpg

IMG_20240718_175852.jpg

IMG_20240718_175924.jpg

IMG_20240719_151657.jpg

IMG_20240719_151715.jpg

IMG_20240719_160927.jpg

IMG_20240719_160929.jpg

IMG_20240719_160953.jpg

IMG_20240719_163524.jpg

Z zewnątrz po umyciu, wjechała maszyna na pomarańczowy padzie Lake country i finish od FX Protect, aby oczyścić lakier z oksydacji, to była praca po kosztach więc o korekcie nie było mowy.Po oczyszczeniu lakieru, odtłuszczone Swag Final Inspect i po 40 minutach aplikacja Repel.

No i tu najważniejsze, pudełko duże, w środku 200 ml powłoki , 2 triggery, 2 tandetne fibry i pipetka.Całość gustownie zapakowane.

Pierwszy zgrzyt już na początku po odkręceniu butelki korek plastikowy, ciężko go wyjąć , podwadzam śrubokrętem , nie idzie , ręce mam już w powłoce a korek siedzi, mocniej i korekt wpadł do butelki, zaczęło się kiepsko.

 

IMG_20240719_112908.jpg

IMG_20240719_124843.jpg

IMG_20240719_112904.jpg

IMG_20240719_124914.jpg

IMG_20240719_124915.jpg

IMG_20240719_124921.jpg

IMG_20240719_124929.jpg

IMG_20240719_130830.jpg

No to jedziemy, pipetka, aplikator , mocne nasączenie, i jedziemy błotnik, ale olej, tłusto, ślisko taka naprawdę tłusta powłoka, ciągnie się pięknie , robi się świetnie, no to jedziemy maskę, ,zderzak i drugi błotnik, na czarnych plastikach mocne przyciemnienie, na lakierze miało się robić mleko a po 2-3 minutach robią się krople, dziwnie, temperatura aplikacji 30 stopni, więc czas od aplikacji ok 6-8 minut , czekam co będzie przy docieraniu a tu bajka, 1 fibra od CarGlowGoods 400 g i idzie szybko i bezproblemowo,zero oporu ale niech was nie zmyli to na drzwiach kierowcy 2x robiłem poprawki bo jednak słabo dotarłem , reszta bezproblemowa.

Trzeba robić po kilka elementów bo tu trzeba czasu pilnować, dziwnie tak się robi ale idzie się przyzwyczaić , aplikacja na całego Edge to grubo ponad godzina w 1 osobę,ale idzie lekko choć trzeba się pilnować.

IMG_20240719_131100.jpg

IMG_20240719_131104.jpg

IMG_20240719_131622.jpg

IMG_20240719_131624.jpg

IMG_20240719_131627.jpg

IMG_20240719_131631.jpg

IMG_20240719_131639.jpg

IMG_20240719_131649.jpg

IMG_20240719_131652.jpg

IMG_20240719_132555.jpg

IMG_20240719_132600.jpg

IMG_20240719_133909.jpg

IMG_20240719_134749.jpg

IMG_20240719_134753.jpg

IMG_20240719_134755.jpg

IMG_20240719_134759.jpg

IMG_20240719_134809.jpg

Na plastikach widać mocne przyciemnienie, aż przyjemnie.

Produkt zważyłem jako nowy i po użyciu, przypominam że auto ogromne a i nie żałowałem towaru.

Aplikacja aplikatorem bo dokładniej, i podobno oszczędniej , zeszło 23 gramy czyli obstawiam ok 30ml, czyli więcej niż prawdziwa powłoka ceramiczna, e-Coating na takie auto wchodzi mi 16-17ml ale aż tak bogato nie kładę jak tą, tu pod koniec aż kapało mi z aplikatora, wydaje mi się że było to właściwe bo miało być mokro ale nie lać się.

IMG_20240717_135345.jpg

IMG_20240717_135540.jpg

IMG_20240719_135518.jpg

Auto od razu po aplikacji wystawione na słońce, dodatkowa inspekcja w słońcu, jest dobrze, bardzo dobrze, już jestem zachwycony, w następnym tygodniu Toyota wjeżdża na Repelka,aplikacja to ogromna przyjemność.

Oczywiście wisienką na torcie był dressing do opon z Cleantle Tire Dressing,przyznam że dawno powinien być u mnie a trafił dopiero teraz.

Mam porównanie bo kladlem już CanCoat, Moonlight, Chemical Guys Hydro Charge, i tu aplikacja najprzyjemniejsza choć Hydro Charge łatwiejsza i szybsza ale ta powłoka roczna nie wytrzymuje nawet 3 miesięcy.

No i do sedna, ile Repel posiedzi?

Ma rok,Edge będę widział często bo to auto po sąsiedzku, jeśli przy minimum dbałości posiedzi rok to będzie to u mnie nr 1 choć po głowie chodzi mi już Nxtzen 365 Pro....ale cena Repel jest sporo niższa choć wydajność mniejsza.

Zauważyłem że zdjęcia robiłem 30 minut po aplikacji , pamiętajmy że lakier tylko finishem zrobiony a auto wymagało pełnej korekty , ale dopiero po 4h jak właścicielka auto odbierała to zrobiło się szkło, niestety fot już nie zrobiłem ale było zauważalnie większy połysk.

Sorry za foty ale nie miałem zamiaru robić relacji , fotki robiłem na TikToka i na swoją stronę.

IMG_20240719_143301.jpg

IMG_20240719_143306.jpg

IMG_20240719_143316.jpg

IMG_20240719_143319.jpg

IMG_20240719_143432.jpg

IMG_20240719_143500.jpg

IMG_20240719_143505.jpg

IMG_20240719_143509.jpg

IMG_20240719_151325.jpg

IMG_20240719_151328.jpg

No to dotarliśmy do końca, macie uwagi , propozycje, w następnym tygodniu następne auto to się weźmie pod uwagę.

  • Lubię to 14
Opublikowano

Dziś udało mi się zabezpieczyć Repelem stół marmurowy, żona męczyła mnie rok,ile można powtarzać.... przecież sam bym to zrobił za 2-3 lata...

Nie do końca misiem sprzęt do marmuru, ale poszła pasta Farecla na padzie 2 Face , odtłuszczone i zaaplikowany Repel.

Też było tłusto, też z oleju zrobiły się krople, dotarcie na marmurze bajka.

Producent w opisie produktu wymieni materiały budowlane, ubrania, fotele samochodowe więc chyba marmur się mieści w tym.

IMG_20240720_110857.jpg

IMG_20240720_111556.jpg

IMG_20240720_111939.jpg

IMG_20240720_111942.jpg

IMG_20240720_113618.jpg

  • Lubię to 6
  • Partner forum
Opublikowano
W dniu 19.07.2024 o 17:46, marcineke napisał(a):

aż tak bogato nie kładę jak tą, tu pod koniec aż kapało mi z aplikatora, wydaje mi się że było to właściwe bo miało być mokro ale nie lać się

Patrząc na zdjęcia , kroplingu to zdecydowanie za dużo.  Ma być na bogato, ale z zachowaniem efektu tłustej powierzchni po całości, jak już nam ścieka po lakierze to zbyt dużo 😉

 

Opublikowano

@CAR CRAZY ściekało na pierwszym elemencie bo tam poszło 4 pipety na nasączenie aplikatora, potem dolewałem ok 2 pipet na element, dach chciałem zrobić na 2 nasączenia i zrobiło się sucho.

Oczywiście następne auto w tym tygodniu, będę mądrzejszy, dodatkowo na białym lakierze trzeba było bokiem patrzeć żeby zobaczyć tłustość czy właśnie zacieki.

  • Lubię to 1
Opublikowano

@CAR CRAZY popełnione drugie auto.

Wyszło bajecznie, tym razem korekta lakieru, Repel położony na lakier, plastiki oraz szyby bez czołowej.

Zużycie na Toyotę Corolla 21g czyli ok 25-27 ml wg moich obliczeń.

Teraz było oszczędniej ale nie oszczędnie.Widać że to mocny zawodnik , nie dotarłem powłoki koło tylniej wycieraczki szyby i po godzinie już było po ptakach,IPA nie pomogła, druga warstwa nie pomogła, tlenek cedru załatwił sprawę, i kolejna warstwa.Coraz bardziej mi się podoba ten produkt , w następnym tygodniu kolejne auto tym razem biała perła.

 

IMG_20240725_080957.jpg

IMG_20240725_080952.jpg

IMG_20240725_083507.jpg

IMG_20240725_113348.jpg

IMG_20240725_113640.jpg

IMG_20240725_113022.jpg

  • Lubię to 4
  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.