Skocz do zawartości

Pomożecie w wyborze najlepszego połączenia środków z "samochodowej kosmetyczki"?


Artur wroclaw

Rekomendowane odpowiedzi

Idą dni wolne i chciał bym w końcu po zimie ogarnąć lakier na samochodzie. Lakier to 475 Black Sapphire Metalic (BMW). Auto jest użytkowane raczej weekendowo ponieważ jest to cabrio, a sam lakier nie jest zniszczony raczej nie wymaga głębokiej korekty choć jakieś rysy są. Przez lata nazbierała mi się taka ilość różnych środków że już sam nie wiem jakie połączenie zastosować. Nie jestem profesjonalistą wiele lat temu zajmowałem się detailingiem zawodowo ale to były czasy kiedy ten temat w Polsce raczej raczkował. Zależy mi na jak najlepszym połączeniu środków które aktualnie posiadam tzn wosk+QD ew Selant bądź  Cleaner + Wosk + QD lub jakieś inne ciekawe połączenie. 

Jeśli chodzi o woski twarde to aktualnie na stanie posiadam Fusso Coat, Fusso (starą i nową wersję) / Dark & Black  Wax / Funky Witch Mistic Shine / Zymol Carbon / Zymol Concours / Poorboy's Natty's Red / Enzo Si04 Wax .

Quick Wax: Soft 99 Luxury Gloss, Adbl SSW, Fusso Coat Speed & Barier 

QD: CC Water Gold (wersja pierwasza) , good stuff sio2, CarPro Elixir ,Carpro Reload (to nie do końca qd ale jak go tak używałem), Adbl QD1

Jakieś pasty i środki podobne : Menzerna 3in1, Mezerna 1100, Mezerna 2500, Mezerna 3500, Carpro Essence

Cleanery : Soft 99 (do ciemnych lakierów - żółte opakowanie), Poor Boys Professional Polish 

Politury : Poor boys Black hole 

Mam też maszyny polerskie akumulatorowa i sieciowe które mógł bym wykorzystać przy nakładaniu np cleanera może jakieś pasty : Kraus P7, Einhell ce-cp 18/180, Ryobi R18P-0  i jakieś stare Sico 

Znajdzie się też jakaś IPA, woda destylowana czy K2 Klinet Pro do odtłuszczenia mam gdzieś jeszcze biała gilnkę od Meguiars jakieś środki typu ADBL Vampire czy Tar & Glue.