Jump to content

Rysy nie schodzą


kocos
 Share

Recommended Posts

witam i proszę o pomoc

samochód był myty przez jakiś czas szczotkami o twardym włosiu

wczoraj go robiłem umyłem i był lekko matowy

stosowałem megsa UC na gąbce twardej farecli próbowałem teb twarda z boola

nie miałem innych

 

zerknijcie

i powiedzcie mi dlaczego to nie schodzi

p1070287.th.jpg

 

może UC z megsa jest za słaby na to ?

p1070288.th.jpg

 

POMOCY

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

Gąbka farecli i bolla to na maszynę, więc powinno zejść. Na jakich obrotach pracujesz i czy "wypracowujesz" UC?

 

Ewentualnie jak nie masz dobrego aplikatora weź watę (taką higieniczną), ubij w poręczną kulkę i mozolnie poleruj z UC.

Link to comment
Share on other sites

Gąbka farecli i bolla to na maszynę, więc powinno zejść. Na jakich obrotach pracujesz i czy "wypracowujesz" UC?

 

Ewentualnie jak nie masz dobrego aplikatora weź watę (taką higieniczną), ubij w poręczną kulkę i mozolnie poleruj z UC.

 

 

ja robiłem mechanicznie

 

robiłem 1500 obrotów i raz średni raz mocny docisk

 

[ Dodano: 10 Sierpień 2010, 21:43 ]

Próbowałeś użyć papieru ściernego ? Myślę, że tutaj jest to jedyne rozwiązanie.

nie próbowałem boje się ze UC nie wyprowadzi mi tego

 

jest jakiś mocniejszy środek od UC megsa ??

np 105 ??

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

Jeśli zmatowisz papierem 2500, 3000 i na koniec 5000 to nawet ręcznie powinieneś to wyprowadzić z pomocą UC. Tę pastę należy dobrze wypracować, czyli rozbijać przy niższych obrotach, a potem na średnim docisku (choć to zależy od twardości padu, którego się używa) zwiększamy obroty.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
nie próbowałem boje się ze UC nie wyprowadzi mi tego

 

jest jakiś mocniejszy środek od UC megsa ??

np 105 ??

 

Wyprowadzi.

 

Tę pastę należy dobrze wypracować, czyli rozbijać przy niższych obrotach, a potem na średnim docisku (choć to zależy od twardości padu, którego się używa) zwiększamy obroty.

 

Wypracowanie to jedno, ale tutaj nie ma co się rozbijać, bo jest to pasta, której cząsteczki nie rozpadają się podczas pracy także wszystko reguluje się obrotami i siłą docisku ;)

Link to comment
Share on other sites

posiedziałem przy drzwiach prawie godzinę zeszło mi duzo pasty na ten samochód ale efekt dobry

rysy zostaną bo papiery odpadają

kolega chciał tylko usunąć zmatowienia delikatne i większość rysek po myjniach

 

PROSZE POWIEDZCIE MI czy warto inwestować w Meguiars Ultra Cut Compound 105 i Meguiars Ultra Finishing Polish 205 ?????

do pierwszego produktu zastosować Wool Cutting Pad

 

czy lepiej inwestowac w zestaw 3M

 

http://klakiernik.pl/_var/edytor/3m%20s ... lerski.jpg

 

może się ktoś wypowiedzieć ??

Link to comment
Share on other sites

SZUKANIE NIE BOLI!

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1031

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1250

 

Od siebie dodam jeszcze trzecią opcję, którą wyczaiłem w trakcie lektury forum: pasta Surf-Ace Rapide. Ponoć killer.

Owszem, bardzo mocna i bardzo fajna pasta:)

Link to comment
Share on other sites

to na zdjeciu jest kawałek dachu mojego czerwonego

i kiedys kolega testował kompresor i zrobił czarny pasek

 

mam to w piwnicy i sobie testuje na tym

jeszcze wczoraj odebralem spojler z bmw i na nim tez prze testuje :D

 

a na zdjeciach jest efekt po 105 + wełniak i 205 + gąbka pomarańczowa z 3m

co i jak odtłuścić i jaki kwiatek ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.