Marco Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 Camel-, to jest prawdziwe włókno węglowe? Robiłeś to sam czy zleciłeś formie widniejącej na zdjęciu? Jakie koszty?
Camel- Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 Marco, firma Zapłaciłem 1000zł za komplet, ale już się zastrzegają, że jeśli mieliby drugi raz robić do C-klasy to biorą 2 tys. Widzicie te pięć dziurek na pięc klawiszy, a jednym z tych klawiszy jest awaryjny? Gość robił te otworki 4 godziny
Marco Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 Powiem szczerze ze efekt jest niesamowity ale nie wiem czy wart 1000zł... Musisz bardzo kochać swojego Mariana
Camel- Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 Marco, bardzo kocham Ale pedałem nie jestem. W to auto wsadziłem ok 20 tys złotych, więc ten tysiąc nie robi wiekszej różnicy
Administrator AreK Opublikowano 4 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 W to auto wsadziłem ok 20 tys złotych co tyle Cię kosztowało
Camel- Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 114 000 – 26.04.2006 – zakup samochodu 115 000 – 14.05.2006 – olej Lotos 5W/40 118 000 – 01.08.2006 – opony letnie Fulda Carrat Progresso (205/60R15) – tył 121 000 – 01.11.2006 – opony letnie Fulda Carrat Progresso (205/60R15) – przód 124 500 – 04.04.2007 – nowa chłodnica klimatyzacji 125 000 – 13.05.2007 – olej Mobil 1 5W/50 130 500 – 29.07.2007 – instalacja gazowa AGC Zenit (Matrix) 139 400 – 19.11.2007 – opony zimowe Infinity (195/65R15) – komplet 141 200 – 21.12 2007 – nowe świece BERU UltraX (4-elektrodowe) 141 300 – 28.12.2007 – poduszki wózka tylnego – oryginał 143 030 – 14.02.2008 – komplet tulei tylnych w przednich dolnych wahaczach; Lemforder 145 000 – 01.05.2008 – felgi 7Jx16 przód, 8Jx16 tył (P6000 + Pilot Primacy) 146 900 – 28.05.2008 – moduł 018 545 11 32 uszkodzenie 146 900 – 28.06.2008 – nowy moduł BOSCH 018 545 11 32 147 000 – 07.07.2008 – olej Mobil 1 5W50 147 100 – 08.07.2008 – opony letnie Dunlop SP Sport MAXX Y (205/55ZR16) – przód 153 760 – 17.12.2008 – nowy termostat (Wahler) 155 720 – 06.02.2009 – wymiana oleju (Shell Donax IID 236.7) i filtru (FEBI) w ASB 160 500 – 26.04.2009 – serwis klimatyzacji (sprężarka, osuszacz, czynnik) 162 060 – 27.05.2009 – olej Mobil 1 5W/50 162 250 – 30.05.2009 – poduszka pod skrzynią; olej mostu (Mobil) 162 400 – 04.06.2009 – wiskoza (OTSA) – 134 PLN 162 450 – 06.06.2009 – nowe tuleje amortyzatora napinacza paska 162 900 – 11.06.2009 – czyszczenie układu chłodzenia + nowy płyn 166 150 – 16.07.2009 – komplet tulei tylnego zawieszenia (Lemforder) 167 800 – 12.08.2009 – komplet tulei przedniego stabilizatora (oryginał) 169 700 – 11.09.2009 – klocki przód (TRW-Lucas) 169 750 – 12.09.2009 – sworzeń wahacza przedni prawy FEBI 170 900 – 23.09.2009 – nowy regulator napięcia (Magneti Marelli AMP0211 – 45zł) 170 050 – 26.09.2009 – wymiana oleju (Orlen ATF IID) i filtru (FEBI) w ASB 174 050 – 01.11.2009 – klocki tył (TRW-Lucas) 175 200 – 21.11.2009 – świece zapłonowe (BOSCH) 175 600 – 04.12.2009 – uszczelka pod głowicą (Elring), wymiana oleju (Orlen Platinum 5W50 + filtr Knecht), uszczelnienie dyferencjału na wałku atakującym 176 420 – 18.12.2009 – urwanie wydechowego wałka rozrządu, nowy moduł (Siemens 018 545 44 32) 176 420 – 02.01.2010 – nowy wydechowy wałek rozrządu 176 680 – 04.01.2010 – nowa pompka spryskiwaczy (MB), nowy filtr przeciwpyłkowy (Filtron) 176 900 – 16.01.2010 – 4 wtryskiwacze gazowe Magic Jet, nowy filtr gazu FFL (300zł) 177 150 – 21.01.2010 – pasek Contitech, nowy napinacz Ruville (300zł) 181 600 – 24.05.2010 – akumulator BOSCH Silver 53Ah 182 500 – 14.06.2010 – opony letnie Pneumant Tritec Sport (205/55R16) – tył 182 900 – 21.06.2010 – amortyzator ukł. kier. (FEBI - 100zł) 184 000 – 09.06.2010 – tuleje przedniego wahacza z przodu (LMI – 200zł), sworzeń lewy (FEBI – 90zł) 186 500 – 02.08.2010 – nowy płyn wspomagania (Shell Donax IID), filtr (BOSCH – 26zł) 191 000 – 23.10.2010 – katalizator (Eberspacher - 200zł), lewa końcówka kierownicza (MOOG – 35zł) 191 900 – 12.11.2010 – olej (Mobil 1 5W50 - 130zł), płukanie silnika (LiquiMoly - 23zł), filtr oleju (Bosch - 23zł), kabinowy (JC - 44zł); robocizna (20zł) Jeszcze nie wpisałem, że malowanie auta, ale to ok 1,5 tys.
Camel- Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 ale nie wiem czy wart Marco, może się nie zrozumieliśmy, ale za 1000zł nie były tylko te dwa panele plus popielniczka. Jeszcze panel schowka przy podłokietniku, długa listwa z podszybia i komplet listew drzwiowych, także wszystkie dekory
lakikwap Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2011 kurcze bardzo często wymianiasz olej, (co ok.7tyś) a itak kurcze siadło UPG i wałek
Marco Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2011 ale nie wiem czy wart Marco, może się nie zrozumieliśmy, ale za 1000zł nie były tylko te dwa panele plus popielniczka. Jeszcze panel schowka przy podłokietniku, długa listwa z podszybia i komplet listew drzwiowych, także wszystkie dekory Nie no jasne,rozumiem. Wygląda to naprawdę świetnie ale przyznasz sam ze to sporo kaski. Ale tez bym się zastanowił czy sobie nie zrobić W końcu to prawdziwy carbon
Camel- Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2011 Marco, sporo - nie sporo, zależy za co. Myśle, że było warto. yy a jak to zrobiłeś? Zakamieniona chłodnica i brak wisko Dobry, ale są lepsze Nie chce wywoływać wojny olejowej, ale wystarczy mi to, że mój olej jako jedyny ma aprobatę dla C 36 AMG
Camel- Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 1. Mycie: - piana aktywna/APC MC6800 NK200 - szampon CarPlan Ultra Wash Akcesoria: - myjka Karcher K2 - dwa wiadra - fibry do suszenia SCS zółte - pędzelki - rękawica MF by Lidl - kompresor do osuszania 2. Przygotowanie powierzchni: - Tar Remover by Temachem - Glinka fioletowa by Temachem 3. Polerowanie: - PowerUP - Pady czarny Novol 150 i Farecla G-Mop 150 - Menzerna FG 500 - Meg's SwirlX - wisząco-stojący halogenik 4. Woskowanie: - Turtle Wax Extra Gloss - aplikator Temachem 5. Opony i felgi: - APC MC6800 NK200 - Nielsen Brillance 6. Pielęgnacja tworzyw zewnętrznych: - brak, trzeba nadrobić 7. Szyby: - Glinka fioletowa by Temachem - Bondo Amona - Autoland LOOK i RainX Ukończyłem przygotowania do zlotu Poza tym polerka i tak mi się mocno cisnęła. Przedwczoraj od 18 do 22: mycie, glinkowanie, ogarnianie kół i nadkol. Zebrałem sporo ciekawego syfu jak np. czerwona farba z prawie całego tyłu samochodu Pierwsze szlify maski: również interwencja papierem ściernym. Wczoraj od 10 rano do 22: kolejne szlify. Po 8 godzinach maltretowania lakieru Menzerną FG500, wetsandingu i prób technik polerskich udało mi się usunąc ok. 80% rys. Niestety ta cholera jest tak twarda, że ciężko było usunąc rysy przez 2 podejścia (dla porównania stary lakier czyli tylny zderzak załatwiał rysy jednym przejazdem, nie pojdeściem ). Trzeba było się posiłkować w gorszych sytuacjach papierem 2500 (cała tylna klapa, klapka wlewu, 1/2 drzwi pasażera przednich, prawie całe przednie błotniki, cały przedni zderzak i 1/3 maski), a pasta o dziwo zmatowienia wciągała jak kaszka z mleczkiem - czego nie można było powiedzieć o rysach. Druga sprawa to to, że te rysy wyglądały jakby były pod klarem - a nie na. Zwłaszcza tylna klapa. Lewy przedni błonik był bardzo niewyraźny i zamtowiony i Rutinoscorbin tu nie pomagał. 3 razy go szlifowałem i uzyskałem całkiem przyzwoite wyniki. Ok godziny 18:30 wszedłem w drugi stopień SwirlXem skończywszy na dwóch warstwach Extra Glossa i czernieniu opon Nielsenem Brillance o 22. Nie mam za bardzo zdjęć z czasu trawnia zabawy bo nie było za bardzo czasu. I tak zapierdzielałem jak głupi, tylko sąsiedzi łazili i się dziwnie patrzyli. Dobrze, że z mamą dobrze współpracowałem i wołała mnie tylko na jedzenie i po nic więcej Czerwona farbka Maska: u góry po papierze i przejeździe FG500 a na dole (czyli w sumie na środku maski) mattttt... Wetsand błotnika przed i po Tak wyszło.
Franek Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Jak go będziesz sprzedawał to odezwij się do mnie Fsjnie wygląda.
Camel- Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 Tak moja matka załatwia auto w 1,5 miesiąca jeżdząc. Dobra mamo no, nie denerwuj się, już posprzątane Użyłem super odkurzacza Zelmera i APC Bioline, plus pędzel i fibry. Troche pędzlowania brakuje na fotach, bo leciałem zdjęcia z lampą a wskaźnik baterii wskazywał minimum Miało pędzla nie być i nie było, a tam wcale nie widać końcówki odkurzacza
JM63 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Kolega ma takową C w wersji sport 99' 2,5 TD i jeszcze w skórach. Męczę go, żeby o nią zadbał wspomagając się Camelową, ale bez skutku...
sebcio Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 kurde żebym znalazł c klasę bez większej rdzy i dobrym stanie kupił bym z miejsca - fajne autko p.s mama aż tak nie nabrudziła
JM63 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Tylko kierownica OUT Ale tak to bardzo przyjemne
Camel- Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2011 sebcio, Classic będzie na sprzedaż. Praktycznie bez kropki rdzy jest. Włoch jeden
sebcio Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2011 Camel-, ale cena pewnie zaporowa
Camel- Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2011 To temat Sporta, nie Classica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się