Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Camel-, to jest prawdziwe włókno węglowe? Robiłeś to sam czy zleciłeś formie widniejącej na zdjęciu? ;) Jakie koszty?

Opublikowano

:good::good:

 

Marco, firma :) Zapłaciłem 1000zł za komplet, ale już się zastrzegają, że jeśli mieliby drugi raz robić do C-klasy to biorą 2 tys. Widzicie te pięć dziurek na pięc klawiszy, a jednym z tych klawiszy jest awaryjny? Gość robił te otworki 4 godziny ;)

Opublikowano

Powiem szczerze ze efekt jest niesamowity ale nie wiem czy wart

1000zł
... Musisz bardzo kochać swojego Mariana :D
Opublikowano

114 000 – 26.04.2006 – zakup samochodu

115 000 – 14.05.2006 – olej Lotos 5W/40

118 000 – 01.08.2006 – opony letnie Fulda Carrat Progresso (205/60R15) – tył

121 000 – 01.11.2006 – opony letnie Fulda Carrat Progresso (205/60R15) – przód

124 500 – 04.04.2007 – nowa chłodnica klimatyzacji

125 000 – 13.05.2007 – olej Mobil 1 5W/50

130 500 – 29.07.2007 – instalacja gazowa AGC Zenit (Matrix)

139 400 – 19.11.2007 – opony zimowe Infinity (195/65R15) – komplet

141 200 – 21.12 2007 – nowe świece BERU UltraX (4-elektrodowe)

141 300 – 28.12.2007 – poduszki wózka tylnego – oryginał

143 030 – 14.02.2008 – komplet tulei tylnych w przednich dolnych wahaczach; Lemforder

145 000 – 01.05.2008 – felgi 7Jx16 przód, 8Jx16 tył (P6000 + Pilot Primacy)

146 900 – 28.05.2008 – moduł 018 545 11 32 uszkodzenie

146 900 – 28.06.2008 – nowy moduł BOSCH 018 545 11 32

147 000 – 07.07.2008 – olej Mobil 1 5W50

147 100 – 08.07.2008 – opony letnie Dunlop SP Sport MAXX Y (205/55ZR16) – przód

153 760 – 17.12.2008 – nowy termostat (Wahler)

155 720 – 06.02.2009 – wymiana oleju (Shell Donax IID 236.7) i filtru (FEBI) w ASB

160 500 – 26.04.2009 – serwis klimatyzacji (sprężarka, osuszacz, czynnik)

162 060 – 27.05.2009 – olej Mobil 1 5W/50

162 250 – 30.05.2009 – poduszka pod skrzynią; olej mostu (Mobil)

162 400 – 04.06.2009 – wiskoza (OTSA) – 134 PLN

162 450 – 06.06.2009 – nowe tuleje amortyzatora napinacza paska

162 900 – 11.06.2009 – czyszczenie układu chłodzenia + nowy płyn

166 150 – 16.07.2009 – komplet tulei tylnego zawieszenia (Lemforder)

167 800 – 12.08.2009 – komplet tulei przedniego stabilizatora (oryginał)

169 700 – 11.09.2009 – klocki przód (TRW-Lucas)

169 750 – 12.09.2009 – sworzeń wahacza przedni prawy FEBI

170 900 – 23.09.2009 – nowy regulator napięcia (Magneti Marelli AMP0211 – 45zł)

170 050 – 26.09.2009 – wymiana oleju (Orlen ATF IID) i filtru (FEBI) w ASB

174 050 – 01.11.2009 – klocki tył (TRW-Lucas)

175 200 – 21.11.2009 – świece zapłonowe (BOSCH)

175 600 – 04.12.2009 – uszczelka pod głowicą (Elring), wymiana oleju (Orlen Platinum 5W50 + filtr Knecht), uszczelnienie dyferencjału na wałku atakującym

176 420 – 18.12.2009 – urwanie wydechowego wałka rozrządu, nowy moduł (Siemens 018 545 44 32)

176 420 – 02.01.2010 – nowy wydechowy wałek rozrządu

176 680 – 04.01.2010 – nowa pompka spryskiwaczy (MB), nowy filtr przeciwpyłkowy (Filtron)

176 900 – 16.01.2010 – 4 wtryskiwacze gazowe Magic Jet, nowy filtr gazu FFL (300zł)

177 150 – 21.01.2010 – pasek Contitech, nowy napinacz Ruville (300zł)

181 600 – 24.05.2010 – akumulator BOSCH Silver 53Ah

182 500 – 14.06.2010 – opony letnie Pneumant Tritec Sport (205/55R16) – tył

182 900 – 21.06.2010 – amortyzator ukł. kier. (FEBI - 100zł)

184 000 – 09.06.2010 – tuleje przedniego wahacza z przodu (LMI – 200zł), sworzeń lewy (FEBI – 90zł)

186 500 – 02.08.2010 – nowy płyn wspomagania (Shell Donax IID), filtr (BOSCH – 26zł)

191 000 – 23.10.2010 – katalizator (Eberspacher - 200zł), lewa końcówka kierownicza (MOOG – 35zł)

191 900 – 12.11.2010 – olej (Mobil 1 5W50 - 130zł), płukanie silnika (LiquiMoly - 23zł), filtr oleju (Bosch - 23zł), kabinowy (JC - 44zł); robocizna (20zł)

 

Jeszcze nie wpisałem, że malowanie auta, ale to ok 1,5 tys.

Opublikowano
ale nie wiem czy wart

Marco, może się nie zrozumieliśmy, ale za 1000zł nie były tylko te dwa panele plus popielniczka. Jeszcze panel schowka przy podłokietniku, długa listwa z podszybia i komplet listew drzwiowych, także wszystkie dekory :)

Opublikowano
ale nie wiem czy wart

Marco, może się nie zrozumieliśmy, ale za 1000zł nie były tylko te dwa panele plus popielniczka. Jeszcze panel schowka przy podłokietniku, długa listwa z podszybia i komplet listew drzwiowych, także wszystkie dekory :)

Nie no jasne,rozumiem. Wygląda to naprawdę świetnie ale przyznasz sam ze to sporo kaski. Ale tez bym się zastanowił czy sobie nie zrobić ;) W końcu to prawdziwy carbon ;)
Opublikowano

Marco, sporo - nie sporo, zależy za co. Myśle, że było warto. :)

 

yy a jak to zrobiłeś?

Zakamieniona chłodnica i brak wisko :)

 

Dobry, ale są lepsze

Nie chce wywoływać wojny olejowej, ale wystarczy mi to, że mój olej jako jedyny ma aprobatę dla C 36 AMG ;)

 

silnik1v.jpg

 

silnikcz1.jpg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

1. Mycie:

- piana aktywna/APC MC6800 NK200

- szampon CarPlan Ultra Wash

 

Akcesoria:

- myjka Karcher K2

- dwa wiadra

- fibry do suszenia SCS zółte

- pędzelki

- rękawica MF by Lidl

- kompresor do osuszania

 

2. Przygotowanie powierzchni:

- Tar Remover by Temachem

- Glinka fioletowa by Temachem

 

3. Polerowanie:

- PowerUP

- Pady czarny Novol 150 i Farecla G-Mop 150

- Menzerna FG 500

- Meg's SwirlX

- wisząco-stojący halogenik

 

4. Woskowanie:

- Turtle Wax Extra Gloss

- aplikator Temachem

 

5. Opony i felgi:

- APC MC6800 NK200

- Nielsen Brillance

 

6. Pielęgnacja tworzyw zewnętrznych:

- brak, trzeba nadrobić :)

 

7. Szyby:

- Glinka fioletowa by Temachem

- Bondo Amona

- Autoland LOOK i RainX

 

Ukończyłem przygotowania do zlotu :D Poza tym polerka i tak mi się mocno cisnęła.

Przedwczoraj od 18 do 22: mycie, glinkowanie, ogarnianie kół i nadkol. Zebrałem sporo ciekawego syfu jak np. czerwona farba z prawie całego tyłu samochodu :D Pierwsze szlify maski: również interwencja papierem ściernym.

Wczoraj od 10 rano do 22: kolejne szlify. Po 8 godzinach maltretowania lakieru Menzerną FG500, wetsandingu i prób technik polerskich udało mi się usunąc ok. 80% rys. Niestety ta cholera jest tak twarda, że ciężko było usunąc rysy przez 2 podejścia (dla porównania stary lakier czyli tylny zderzak załatwiał rysy jednym przejazdem, nie pojdeściem ;) ). Trzeba było się posiłkować w gorszych sytuacjach papierem 2500 (cała tylna klapa, klapka wlewu, 1/2 drzwi pasażera przednich, prawie całe przednie błotniki, cały przedni zderzak i 1/3 maski), a pasta o dziwo zmatowienia wciągała jak kaszka z mleczkiem - czego nie można było powiedzieć o rysach. Druga sprawa to to, że te rysy wyglądały jakby były pod klarem - a nie na. Zwłaszcza tylna klapa. Lewy przedni błonik był bardzo niewyraźny i zamtowiony i Rutinoscorbin tu nie pomagał. 3 razy go szlifowałem i uzyskałem całkiem przyzwoite wyniki. Ok godziny 18:30 wszedłem w drugi stopień SwirlXem skończywszy na dwóch warstwach Extra Glossa i czernieniu opon Nielsenem Brillance o 22.

Nie mam za bardzo zdjęć z czasu trawnia zabawy bo nie było za bardzo czasu. I tak zapierdzielałem jak głupi, tylko sąsiedzi łazili i się dziwnie patrzyli. Dobrze, że z mamą dobrze współpracowałem i wołała mnie tylko na jedzenie i po nic więcej :D

 

Czerwona farbka ;)

glink1.jpg

 

Maska: u góry po papierze i przejeździe FG500 a na dole (czyli w sumie na środku maski) mattttt...

zmat1.jpg

 

Wetsand błotnika przed i po :)

zmat2.jpg

zmat3.jpg

 

Tak wyszło.

72919851.jpg

18594317.jpg

24572216.jpg

19571935.jpg

61721100.jpg

54984503.jpg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Tak moja matka załatwia auto w 1,5 miesiąca jeżdząc. Dobra mamo no, nie denerwuj się, już posprzątane :D Użyłem super odkurzacza Zelmera i APC Bioline, plus pędzel i fibry. Troche pędzlowania brakuje na fotach, bo leciałem zdjęcia z lampą a wskaźnik baterii wskazywał minimum :/

 

69527028.jpg

77753837.jpg

13975429.jpg

51548102.jpg

73723345.jpg

79551408.jpg

69134131.jpg

44159703.jpg

60076920.jpg

23019766.jpg

88898607.jpg

54223349.jpg

41577473.jpg

85188900.jpg

52780825.jpg

81685735.jpg

65136167.jpg

31547364.jpg

69392630.jpg

51685342.jpg

79725833.jpg

46116750.jpg

76932424.jpg

26185266.jpg

43915696.jpg

76062355.jpg

49471039.jpg

26635014.jpg

43049798.jpg

39071617.jpg

86070260.jpg

52219932.jpg

 

Miało pędzla nie być i nie było, a tam wcale nie widać końcówki odkurzacza :mrgreen:

Opublikowano

Kolega ma takową C w wersji sport 99' 2,5 TD i jeszcze w skórach. Męczę go, żeby o nią zadbał wspomagając się Camelową, ale bez skutku... :P

Opublikowano

kurde żebym znalazł c klasę bez większej rdzy i dobrym stanie kupił bym z miejsca - fajne autko

p.s mama aż tak nie nabrudziła :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.