Slovak Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 9 godzin temu, lol19pl napisał(a): Tylko po co? Widziałeś jego środek? Ten sam, który będąc zaprezentowany 10 lat temu już był mocno przestarzały, a co dopiero teraz. I to jest piękne w tym aucie. Wsiadam i czuję się doskonale w takim wnętrzu. Mam większość potrzebnych funkcji w formie fizycznych przycisków, a nie kilka wielkich wyświetlaczy, które jedynie męczą podczas jazdy. Uwielbiam tradycyjne wnętrza w autach. O wiele przyjemniej się w takim podróżuje i nie odbieram tylu zbędnych bodźców. Wsiadając do nowego auta natychmiast wyłączam większość asystentów. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas.p Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 I to jest piękne w tym aucie. Wsiadam i czuję się doskonale w takim wnętrzu. Mam większość potrzebnych funkcji w formie fizycznych przycisków, a nie kilka wielkich wyświetlaczy, które jedynie męczą podczas jazdy. Uwielbiam tradycyjne wnętrza w autach. O wiele przyjemniej się w takim podróżuje i nie odbieram tylu zbędnych bodźców. Wsiadając do nowego auta natychmiast wyłączam większość asystentów.Który ze starych Saabòw miał stealth mode ? Tylko prędkościomierz i droga heheNadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 A to jeszcze i w nowszych modelach Night Panel został. 9-5, 9-3... No nie wiem. Nie podoba mi się tak jak @Slovak ta rzeź na fizycznych przyciskach i klasycznych kształtach. W G20 LCI zepsuli kształt ekranu i wycięli to, co zdaniem właściciela przedlifta, było genialnie ergonomiczną rzeczą - panel z programowalnymi przyciskami. Merce z większą ilością przycisków na kierownicy, niż mam w całym F4 pominę...Apropo Lexusa - no właśnie było sobie fizyczne pokrętło i nikomu nie wadziło. A teraz zrobili w RX zmianę trybu jazdy przeklikiwaną przez ekrany i ludzie się wkurzają... lepsze wrogiem dobrego Wyryte w skale z S20 FE 5G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 1 godzinę temu, przemas.p napisał(a): Który ze starych Saabòw miał stealth mode ? Tylko prędkościomierz i droga hehe Świetne to było Kiepsko być fanem klasycznej motoryzacji w obecnych czasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas.p Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Co do wielkich ekranów na całą szerokość deski . Fajnie to wygląda jak się wsiada po raz pierwszy bo nowocześnie . Ale non stop wszystko upalcowane na maxa i nie wyobrażam sobie (pewnie kiedyś będę musiał ) zmiany trybów jazdy z menu patrząc w ekran co wybieram . W mojej F10 lci mam przyciski zaraz pod palcem kiedy ręką spoczywa na podłokietniku , intuicyjnie . To samo ze zmianą na sportowe przełożenia. Nadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 A ja tam sobie nie wyobrażam już małego ekraniku, teraz mam 12", przy czym na małej części ekranu są wskazania klimatyzacji. Jak wsiadam do a4 albo a3 to ekranik jest malutki, bo tam na 10" android auto/Apple carplay obcina z boku i z góry, co daje pionowo mniej miejsca niż u mnie w 5f na 8". W x1 było 10,7", ale android auto było praktycznie na pełny ekranie i też było w porządku. Jedyne co mnie boli, to że w cuprze nie ma podświetlenia przycisków pod ekranem, bo szczerze wolałbym jak w bmw czy octavii po prostu klikać w ekran (tyczy to się tylko jazdy po ciemku, za dnia nie ma problemu). Za to pstryczek do przerzucania biegów to jest coś cudownego. Jeździłem każdym typem, z klasyczną mechaniczną wajchą, z elektrycznie sterowaną, z dźwignią za kierownicą i ten patyczek to jest najlepsze rozwiązanie. Biegi przerzuca się z absurdalną prędkością co ułatwia manewrowanie. Na minus brak możliwości manualnej zmiany (której tak na prawdę używa się w górach, bo tryb S wystarczy), no ale nie wiem czy takie występują, bo zarówno w Curpze jak i a3 są łopatki. Teraz a3 zamieniliśmy na a4, zrobiłem już kilkaset kilometrów i ten wybierak w a4 jest kiepski, przycisk pod ręką nie jest naturalnie umieszczony i ciągle każdy zapomina go wcisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Jeżeli to taki sam wybierak, jak w A5 czy Q7 na przykład, to tak, jest trochę dziwny.Wyryte w skale z S20 FE 5G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuptuś Opublikowano 16 Września 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2023 I cyk, problem z paliwem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 23 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 Europa jest bombardowana przez ekodebili, a tym czasem w Chinach mają to wszystko głęboko w poważaniu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się