Jump to content

Cleantle - TFR PreWash


Cleantle

Recommended Posts

  • Dystrybutor

TFR PreWash to silnie skoncentrowany produkt służący do usuwania wszelkich zanieczyszczeń
drogowych z auta. Jest to idealny produkt do mycia wstępnego. Dzięki bardzo dobrym
właściwościom odtłuszczającym świetnie się sprawdzi jako oprysk przed myciem właściwym.
Niskopienna formuła pozwala na szybsze i skuteczniejsze usuwanie nawet najtrudniejszych
zabrudzęń z każdego rodzaju pojazdu. Usuwa także pozostałości po owadach. Bezpieczny dla
wszelkich elementów karoserii i felg. Nie zawiera wodorotlenku sodu/potasu! Produkt łatwo
biodegradowalny.

W sklepach już w przyszłym tyg!

Cena:

500ml - 29,99 zł

1l -  39,99 zł

5l - 119,99 zł

25l - 549,99 zł

 

1156189665_TFR500ml(1).jpg.a56f49b7f03e0d73560d3dc15e6feb4e.jpg

 

ROZCIEŃCZANIE
100 ml na 1l wody –  bardzo silne zabrudzenia
50 ml na 1l wody – silne zabrudzenia, auta zabezpieczone powłoką Cleantle Admire/Inspire   ------ zalecane robocze stężenie

SPOSÓB UŻYCIA
1. Rozcieńcz produkt według zaleceń.
2. Nanieś roztwór na czyszczoną powierzchnię i poczekaj aż zareaguje z brudem(2-5min). Nie
dopuść do zaschnięcia.
3. Spłucz obficie wodą.
Nie dopuść do wyschnięcia środka na czyszczonej powierzchni.

  • Lubię to 6
  • Super 1
  • Okay 1
Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
14 minut temu, luk45z napisał(a):

Inspire? Nowość? 😉 

Tak 🙂 premiera w marcu, powloka dla entuzjastów. Wszystkie cechy Admire ale krótsza trwalosc/mniejszy przebieg i przy tym fajna cena 😉

@menior tylko oprysk, jest na bazie niskopiennych surfaktantow. Wysoko pienne surfaktanty spowodowały by że cena produtku była by dużo wyższa.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
Godzinę temu, alexander.p napisał(a):

Tfr vs Citrus Foam2 ?



Wysłane z mojego SM-A105FN przy użyciu Tapatalka
 

Dwa różne produkty.

Tfr jest do najcięższych zabrudzeń, bardzo mocno zasadowy. Tutaj nie przejmujemy się tym że zjada lsp typu woski, quicki itp. Ma bdb domyc już w 1 kroku. Idealne na jesienno zimowe warunki lub do pojazdów i maszyn przemysłowych. Szybciej też zaczyna podgryzać brud niż Citrus Foam2.

Citrus foam2 w rozcienczeniu ma około 8 pH, jest zaprojektowany jako idealny kompromis między neutralna niemyjaca piana, a mocnym tfrem. Przy ciężkich zabrudzeniach będzie potrzebny drugi krok w postaci szamponu.

Mamy jeszcze jeden produkt na marzec zaplanowany który będzie takim degreaserem do wielu powierzchni ale sfocusowany na takie miejsca jak komora silnika (dużo smarowów i olejow), tiry, przemysłowe maszyny - do mocnego odszczurzenia ale nadal z wysokim bezpieczeństwem dla użytkownika i powierzchni.

  • Lubię to 6
  • Okay 1
Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, Cleantle napisał(a):

Tak 🙂 premiera w marcu, powloka dla entuzjastów. Wszystkie cechy Admire ale krótsza trwalosc/mniejszy przebieg i przy tym fajna cena 😉

@menior

Super, na takie coś czekałem. Ciekawi mnie Wasza powłoka ale kilkuletnie to zdecydowanie za dużo, lubie się bawić więc tak +/- rok/dwa było by akurat 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
8 minut temu, JakubBe napisał(a):

Super, na takie coś czekałem. Ciekawi mnie Wasza powłoka ale kilkuletnie to zdecydowanie za dużo, lubie się bawić więc tak +/- rok/dwa było by akurat 🙂

To będzie taka 1,5-2 latka do 20tys km.

  • Lubię to 2
  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, Cleantle napisał(a):

Mamy jeszcze jeden produkt na marzec zaplanowany który będzie takim degreaserem do wielu powierzchni ale sfocusowany na takie miejsca jak komora silnika (dużo smarowów i olejow), tiry, przemysłowe maszyny - do mocnego odszczurzenia ale nadal z wysokim bezpieczeństwem dla użytkownika i powierzchni.

To będzie ten zapowiadany wcześniej Tar and Glue? Czy to zupełnie inny produkt, a T&G póki co nie pojawi się? 

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
1 godzinę temu, luk45z napisał(a):

To będzie ten zapowiadany wcześniej Tar and Glue? Czy to zupełnie inny produkt, a T&G póki co nie pojawi się? 

To będzie coś innego.

Tar and glue zapowiadany nie wyjdzie w takiej formie jak miał wyjść że względu na to że rynek rozpuszczalnikow ropopochodnych miał bardzo mocne wahania cenowe po wybuchu wojny,  formulacja gotowa ale nie miała by atrakcyjnej ceny dla odbiorcy. Na pocieszenie powiem ze wymyśliliśmy coś jeszcze lepszego 🙂 testy w trakcie ale będzie bazować na rozpuszczalnikach naturalnych które są bezpieczne dla użytkownika jak i środowiska (bez piktogramow), jeszcze lepsze niż terpeny pomaranczowe  😉 jednak premiera dopiero w drugiej połowie roku.

  • Lubię to 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Miałem w tym tygodniu okazję wyczyścić TFRem trzy auta.

Rozcieńczenie między 60 a 70 ml na litr.

Na pierwszym aucie produkt siedział kilka dobrych minut. Umierający spray coating od Sonaxa zdjęło książkowo, ale taki miałem właśnie plan. Jednocześnie lekka powłoka, którą testuję od dwóch miesięcy na kołach, została pięknie doczyszczona.

Na pozostałych autach TFRa zarzucałem tylko na doły aut i cmentarzyska owadów, jakie powstały po kilkuset kilometrach tras. Produkt bardzo ładnie gryzie takie zabrudzenia, ciekaw jestem jaki byłby wynik porównania z dedykowanym bug removerem.

 

P_20230523_180847.jpg

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Mam kupione 5,5 litra tego TFRa. Kilka razy się nim już bawiłem. Na mocno brudne auto w okresie zimowym szło 1:10. Można nim spokojnie pracować na zewnątrz, bo nie wysycha przesadnie szybko. Dobrze domył boki i tył auta z zimowego gruzu. Leciałem nim również felgi od wewnątrz na koniec po odszczurzaniu tj. kwas, deiron oraz T&G. Fajnie zdjęło tłustego T&G oraz zneutralizowało kwasiora. Rozcieńczenie 1:20. 

Czy są mocniejsi zawodnicy na rynku? Tak, natomiast nie sztuką jest dowalić wodorotlenku sodu i chwalić się mocą czyszczącą. Wyzwaniem jest zrobić coś co spełnia swoje przeznaczenie i jednocześnie jest maksymalnie bezpieczne. Produkt robi to co ma robić, dodatkowo komfort pracy stoi na wysokim poziomie. 

@Cleantle kończy mi się antyrobal (Wasz Bug Off jeszcze z czasów Cleantecha). Zastanawiam się czy ładować się ponownie w coś dedykowanego czy też może pokombinować z rozcieńczeniem Waszego TFRa? W obu przypadkach mamy do czynienia z zasadą, więc teoretycznie nie powinno być dramatu mając na uwadze jakieś rozsądne stężenie. 

  • Lubię to 2
Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

@Mr.Wolf możesz TFRem ale przewaga Buga to - lepiej się pieni wiec dłużej zasycha, bardzo szybko zaczyna te robale rozpuszczać, jest zdecydowanie delikatniejszy dla wosków, jest dużo łagodniejszy dla powlok na szybach.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ja  niestety mam średnie doświadczenia z TFRem .

Kupiłem 5l użyłem 2 razy i wiem że to nie jest produkt dla mnie, a  co mam zrobić z resztą, nie wiem .

Przy stężeniu 50ml-1l  w opryskiwaczu przed  myciem bezdotykowym, auta nie domył , film brudu bardzo wyraźnie widoczny .

Opony , nie puściły brudu w sposób typowy dla pewnej dwuskładnikowej chemii , tylko zrobiły się szare.

Jako, że myłem akurat swojego wiekowego gruzika to niestety po tym myciu zauważyłem ,,nagły postęp" w utlenianiu przednich kloszy.

Auto było czarne, myślę może dużo wymagałem, dałem drugą szansę ,pojechałem umyć auto dostawcze z dużą ilością tworzyw nielakierowanych i niestety to samo auto niedomyte, kolor tworzyw widać tendencje do blednięcia . 

Dla mnie rozczarowanie.

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

@kubik robocze stezenie dla auta bez powloki to 1 do 10  🙂 może dlatego nie domylo. 

1 do 20 do powloki Admire.

Porównywanie z dimerem mija się z celem. Dimer jest zdecydowanie agresywniejszy. Mocowo z dimerem zestawić można Industrial Degreaser.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Cleantle napisał(a):

Mocowo z dimerem zestawić można Industrial Degreaser.

Ale rozumiem że Industrial jest dużo bardziej bezpieczny? Bo Dimer to potrafi narobić uszkodzeń których już się nie da naprawić. 
 

Industriala używałem tylko do silnika ale jako oprysk karoserii w zimie myślę że może być ok? 
 

Mało informacji jest ogólnie o Industrial degreaser. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.