Skocz do zawartości

Folia 3m 2080-SP281 Jaką pastę/wosk?


VmaxEr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam autko oklejone folią, chciałbym poprawić walory wizualne i po prostu żeby kurz tak nieosiadał. Co panowie proponujecie wosk.. pastę ? (jestem początkujący i nie mam za dużej wiedzy) czy to musi być jakiś inny produkt niż do lakieru samochodowego? Chciałbym również  zniwelować wtarte smugi, zrobione samodzielnie jakiś rok temu przy użyciu specjalnego środka do folii samochodowych... (wcierałem ręcznie) dzisiaj mam maszynę, chciałbym dobrać odpowiedni produkt. Dziękuję wszystkim za porady i wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, Streat said:

@VmaxEr to do matu porządne wyczyszczenie folii i na to najlepiej dedykowana powłokę do foli matowych 🙂

Jak porządnie wyczyścic folię ? jakich preparatów użyć ? i jaką np powłokę użyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Z folią nie miałem przyjemności pracowac a juz tymbardziej matową wiec ciezko doriadzić. Pokaż jak wygladaja te smugi?
Ja bym zrobił porządne mycie są nawet specjalne szampony do folii matowych mam nawet takowy ale nie używałem bo nie miałem na co. Co do oczyszczenia ja bym chyba poszedł w Meguaiers Wash Plus odtłuszczenie i położenie jakiejś powłoki typu Carpro Skin czy innych dedykowanych powłok do foli matowych 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Streat said:

Z folią nie miałem przyjemności pracowac a juz tymbardziej matową wiec ciezko doriadzić. Pokaż jak wygladaja te smugi?
Ja bym zrobił porządne mycie są nawet specjalne szampony do folii matowych mam nawet takowy ale nie używałem bo nie miałem na co. Co do oczyszczenia ja bym chyba poszedł w Meguaiers Wash Plus odtłuszczenie i położenie jakiejś powłoki typu Carpro Skin czy innych dedykowanych powłok do foli matowych 🙂 

to Carpro Skin kosztuje 300 zł za buteleczkę więc podziękuję hehe.  Może jakiś tanszy produkt jest ?