demon220 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Cześć mam do was pytanie czy mogę zrobić takie połączenie? Glinka potem FINISH KARE 300 Hand Glaze a na to FK1000p? Czy po glinkowaniu zastosować jeszcze IPA? Jakieś 2 tygodnie temu po raz pierwszy zastosowałem fk1000p na tylko umyty samochód dwie warstwy do dzisiaj się trzyma Chodzi mi o to czy jak nałożę FINISH KARE 300 Hand Glaze do wydobędę głębie koloru a na to wosk dopiero by to ładniej wyglądało można takie coś zrobić ?
Sandro Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ad.1 Po glince nie potrzeba IPA Ad.2 Jeśli już kupiłeś ten glaze to OK, jeśli nie to polecam SRP od AG
Sabat Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Po glinkowaniu IMHO cleaner jest musowy. Sama IPA nie wystarczy Śmiało możesz pójść tą drogą. "Glinka potem FINISH KARE 300 Hand Glaze a na to FK1000p"
Geniusz Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Sabat, no nie koniecznie musowy, skoro wiele osób twierdzi, żę FK HiTemp lepiej leży na gołym lakierze. Osobiście tak robie i z trwałości jestem bardzo zadowolony
Sabat Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Tak ale IPĄ wymywają cleaner i w tym nie ma problemu. Po użyciu glinki nie masz całkowicie czystego i przygotowanego lakieru na całej powierzchni. Jak ktoś chce mieć sterylny lakier po glinkowniu powinien zastosować cleaner a później wymyć go IPĄ . "IPA to Lipa"
demon220 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jeszcze nie kupiłem FINISH KARE 300 Hand Glaze podobno on ma niby wydobyć głębie koloru a na to wosk.. chociaż jak piszecie ze lepiej trzyma się na czystym lakierze to wypróbuję Glinka i FK1000p bo tak jak pisałem wcześniej zastosowałem fk tylko po umyciu samochodu szamponem.. Kropelki są wosk się trzyma dalej Ponad pół testera poszło mi na dwie warstwy a z tego co już dowiedziałem się z tego forum chyba za grube warstwy kładę. Polerowałem fk jakieś 3-4 min od nałożenia może to zbyt szybko ? Bałem się że mi tak zaschnie ze go nie dam rady potem spolerować Sorry za tak rozbieżne myśli... dopiero zaczynam przygodę z woskowaniem itp.
Sabat Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Szkoły są dwie, i każdemu inaczej wychodzi. W testach mi trzyma fk jak zł na kilku Cleanerach i nie widzę potrzeby żeby sobie jeszcze auto IPA pryskać i robić dodatkową robotę. Stanowczo za dużo kładłeś ma być mgiełka na lakierze. I za szybko polerowałeś, poczytaj forum z szukajki "test palca"
Sandro Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Wydaje mi się, że jak ktoś nakłada FK 1000p w sezonie letnim to aż się prosi żeby coś dodającego looku wrzucić pod niego. To jest taki długodystansowiec, że nie ma sensu sobie zaprzątać głowy "obniżoną trwałością" - wytrzyma najwyżej 3 miesiące, a nie 6 Rozumiem jak ktoś woskuje auto przed zimą - smarujemy w pażdzierniku, a poźniej całkiem możliwe, że dopiero na wiosne. W takiej sytuacji zależy nam na trwałości, a i swirle są pod śniegiem troche mniej widoczne
Luki88 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2013 W tej chwili mam rzucony na auto DG652 + FK 1000P HI-Temp Paste Wax, trzyma sie jak zly juz 3 miesiac. Moje pytanie: Czy miedzy DG652, a FK 1000P mozna rzucic np. poorboy's White Diamond?
kedar Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Czy stosował ktoś Ultimate Polish pod tytułowy wosk? Wydaje mi się, że ta politura nada się pod sealanty, bo w połączeniu z nxt trzymała prawie 2 m-ce.
Damianldz Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zacznę od tego iż problemem każdego człowieka który dba o swoje auto i parkuje pod chmurką są SRAJĄCE PTAKI !! U mnie auto jest obsrane (za przeproszeniem) co 2 dni , można powiedzieć ze tylko maska i błotnik ((ale błotnik sporadycznie) , na masce od tej kupy ptasiej robią się już takie wżery że oststanio 2 godz tyrałem 4 wżery UC+tricolor i zeszło , postanowiłem sprawdzić jeden sposób , umyłem dobrze całe auto , położyłem cleanr na maskę i 2 błotniki i nałożyłem na nie grubo Hi-Tempa i następnie starłem resztki , dzisiaj schodzę rano do autka i co ? Kleks na masce , biorę zaraz QD z bagażnika i MF ścieram i co zonk ! żadnego śladu (czyt.wżeru) , a zawsze po gównie były . Nie wiem co o tym myśleć , czy było to słabe g**no czy po prostu HT daje taki efekt że nie robią się wżery, oczywiście chciałbym wierzyć w to drugie i mam nadzieje że tak będzie
tukolarz Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Damianldz, woski, sealant-y, powłoki itp. jedynie wydłużają czas jaki masz na zauważenie i usunięcie ptasiej kupy. Nie ma takiego zabezpieczenia, które by wytrzymało przez dłuższy czas obcowanie z ptasimi "kleksami"- po prostu są mocniejsze i słabsze kupy, mocniejsze i słabsze zabezpieczenia, oraz mocniejsze i słabsze lakiery. Jeśli zauważysz kupę, to ją jak najszybciej usuń (optymalnie ciśnieniowo, na odludziu itd. można to robić szmatką i QD)- nie myśl w ten sposób: mam super wosk- nie muszę nic robić, umyję auto za kilka dni i będzie lalka .
Damianldz Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 tukolarz, ja to dobrze wiem , nie musisz mi mówić o tym nie jestem jakimś laikiem , coś juz tam wiem , chodzi mi tylko o to że , do tej pory nakładałem same woski naturalne , i jak był kleks to ślad pozostawał , po FK tak nie jest jest kleks , rano go ścieram i śladu nie ma . Wiem ze jak najszybciej ścierać , nawet nieraz jak nie mam co robić w nocy ide z tel i świecę czy nigdzie nie nasrał jak coś jest to biere QD i ścieram Jednego nie wiedziałem z tego co napisałeś że sealanty wydłużają czas na zauważenie kupy i starcie jej , tego nie wiedziałem , a jest to bardzo istotna informacja dla mnie dzięki
kedar Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zacznę od tego iż problemem każdego człowieka który dba o swoje auto i parkuje pod chmurką są SRAJĄCE PTAKI !! oj tak, wiosną z dnia na dzień się rozchorowałem i auto miało już marne zabezpieczenie (czekało na nową warstwę wosku) i śladu po ptakach do dziś nie mogę ręcznie usunąć (SSR-ami), albo UC albo polerka. Teraz mam garaż i wosk na aucie, jedyne dobre zabezpieczenie. Ale żeby było w temacie to na wosk FK mogę kłaść dowolny wosk naturalny czy są może jakieś przeciwskazania co do tych wosków? Planuję na początku października położyć FK i na to naturalny wosk, żeby jesienią wyglądało auto, a na zimę miało ochronę.
czarekcw Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Lakier lakierowi nie równy- na moim VW może i tydzień czasu kupa leżeć i śladu nie będzie. Za to na Volvo V40 (rocznika nie podam bo nie wiem) to już na drugi dzień są wżery.
W1Michal Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 u mnie miałem położony DG 111, na drugi dzień po woskowaniu było wiadomo co na masce, starłem po 4 godzinach około i niestety ale DG rady nie dał, slad pozostał. Aczkolwiek mam bardzo delikatny lakier (peugeot)
Damianldz Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Też właśnie bardzo delikatny lakier w alfie,ma to swoje plusy i minusy
guja Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 panowie czy pod FK jest sens zapodać cieniutko AG SRP ? czy strace coś na trwałości wosku
Sandro Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 SRP to jeden z polecanych podkładów pod tytułowy wosk. Nie powinienieś się aż tak przejmować trwałością - to pojecie względne, a auto z taką kanapką na pewno będzie wyglądało o wiele lepiej.
guja Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 ma srebrny kolor także nie zdziałam duzo , muszę jeszcze doczytać czy lepszy FK czy AG EGP
Tomek WRO Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 guja, AG EGP da Ci napewno większe lustro niż FK. Za to FK o wiele bardziej trwałe będzie
Shmatan Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 Czy ktoś jest w stanie zmierzyć mi (najlepiej suwmiarką, ale i linijka będzie) średnicę samplera fk?
manio49 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 65 mm w najszerszym miejscu (zawinięta blacha pokrywki), 63 bez pokrywki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się