SzaKal Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 To czym wy myjecie te felgi że FK leży 6 miesięcy ? samym szamponem ?
bili20@o2.pl Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 To czym wy myjecie te felgi że FK leży 6 miesięcy ? samym szamponem ? Jeśli myje się na raz albo dwa tygodnie i nie ma się automatycznej skrzyni, to spokojnie szampon wystarcza, jeśli jest wosk.
kamilgt Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 SzaKal, Zapytaj Ciastka jakie on robi przebiegi, bo nawet na spoty przyjeżdża autobusem
SzaKal Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 SzaKal, Zapytaj Ciastka jakie on robi przebiegi, bo nawet na spoty przyjeżdża autobusem A i tu jest odpowiedź
LZ Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 SzaKal, Zapytaj Ciastka jakie on robi przebiegi, bo nawet na spoty przyjeżdża autobusem Swoim?
Marcin_ko7 Opublikowano 27 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2012 Używał ktos Finish Kare 215 One Step Cleaner Sealant pod Hi-Tempa ?
mirek85 Opublikowano 27 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2012 Problem w tym, że FK 1000p wg założeń producenta jest przeznaczony dla łodzi. Pod niego produktem dedykowanym jest FK #86 lub #164, których raczej nie znajdziesz w sklepach. Produktem zbliżonym właściwościami do #164, tyle że z przeznaczeniem dla lakierów samochodowych byłby FK #215, #218. Trwałość powłoki ochronnej tj #215 + #1000p, będzie na pewno wyższa niż samego Hi-Temp`a. Raz, że samo 1000p utrzyma się dłużej na lakierze ze względu na dobrze przygotowaną powierzchnię przez #215, dwa - same #215 daje coś od siebie w kwestii ochrony lakieru. (...) To trochę niegrzeczne cytować samego siebie ale skoro pytasz ... używałem i polecam spróbować. Wizualnie dużo lepiej, a wytrzymałość zachowana Rzecz jasna nie pilnowałem ze stoperem w ręku czy sam wosk na lakierze siedzi tydzień dłużej/krócej niż z #215. Ten kto był rozczarowany wytrzymałościom 1000p na jakimś tłuściutkim cleanerze, bez stresu może spróbować z #215.
Marcin_ko7 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Własnie Twoja wypowiedz kiedys czytałem i nie mogłem jej wczoraj znaleść dlatego zapytałem. Rozumiem ze po #215 nie dawałes IPA ? Ile czasu Ci wytrzymał na tym cleanerze?
bobek1976 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Czy temperatura otoczenia ma wpływ na nakładanie i właściwości FK 1000
Jaczinto Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Z własnego doświadczenia wiem, że jak najbardziej. FK nakładany w minusowej temperaturze jest o wiele trudniejszy do spolerowania, poza tym utrzymuje się krócej. Polecam przynajmniej 8-10 stopni, choćby na parkingu jakiejś galerii jeżeli nie masz warunków u siebie
bobek1976 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 tyle to akurat może bedzie najwyżej farelkiem podgrzeję atmosferę. Mam garaż tyle, że nie ogrzewany. Pod tempa planuję dać PB PP potem FK 2180 i FK 1000 czy takie zestawienie jest ok?
mirek85 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Rozumiem ze po #215 nie dawałes IPA ? Ile czasu Ci wytrzymał na tym cleanerze? Wosk trzymał się równie dobrze na cleanerze jak i na samym, czystym lakierze - nie wiem jak długo wytrzyma taka kombinacja bo zmyłem po 8-10 tygodniach. Do tego czasu nie było żadnej różnicy na niekorzyść któregoś z rozwiązań, poza wyglądem - tu bezsprzecznie wygrywa 1000p na #215. IPA nie dawałem po cleanerze. Swoją drogą ostatnio znów sporo na temat IPA się dowiaduję - niektórzy nią sobie najwidoczniej obiady doprawiają i potem, w przypływie euforii banialuki rozpowszechniają w sieci. To, że producenci niektórych kosmetyków nie wspominają w instrukcji wosku o konieczności użycia cleanera, nie oznacza że należy lać IPA przed owym woskiem. Wiele osób lubi iść na skróty - fajnie, jeśli owoce takich praktyk ich zadowalają, jednak nie narzucajmy tego innym. Większość wosków na rynku ma dedykowane cleanery i z nielicznymi wyjątkami, te dedykowane cleanery sprawdzają się najlepiej pod konkretnymi woskami. Ktoś, kiedyś rzucił fk 1000p na popularny cleaner DJ LP i wosk zniknął po dwóch tygodniach. Z braku czasu przemył lakier IPA, położył 1000p, które wytrzymało kilka miesięcy. Poszła fama, że to najlepsze rozwiązanie, które zaczęło powielać wiele osób i tak się tworzą mity. Nikomu do głowy nie przyszło spróbować czegoś dedykowanego z FK. Co gorsza, dochodzi do tego, że jak komuś jakiś wosk krótko utrzymuje się na lakierze, to co "sprytniejsi" puentują: "połóż wosk na IPA, będziesz zadowolony". Wybaczcie, że się tak uniosłem, nieco odchodząc od tematyki tego wątku. Jednak polecam przelecieć cały ten temat od początku, potem wątek o cleanerach, o ipa... można dojść do wniosku, że IPA to lekarstwo na wszystko, a zasadniczo służy jedynie do usuwania past polerskich
Kubz Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Dziś pierwszy raz smarowałem auto 1000p i muszę powiedzieć, że pracowało mi się z nim świetnie. Zero problemów z aplikacją i polerowaniem. Temperatura ok 15st (parking podziemny). Przed woskiem, na lakier wleciało DJ LP i IPA. Zobaczymy ile wytrzyma taki zestaw.
proximo Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Kubz będzie trzymać jak zły jak auto nie miało większych swirli
wega67 Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2012 Ma ktoś doświadczenie jak po soli się trzyma ? czy spłynie ? czy będzie dalej się trzymał ? samochód wrócił z trasy i cały biały jest to mnie dosyć mocno martwi.
proximo Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 umyj i bedziesz wiedział podpowiem - będzie trzmał choć osłabiony
Moderator krd Opublikowano 30 Października 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Ma ktoś doświadczenie jak po soli się trzyma ? czy spłynie ? czy będzie dalej się trzymał ? samochód wrócił z trasy i cały biały jest to mnie dosyć mocno martwi. Zeszlej zimy mialem nalozone 2 warstwy w pazdzierniku i do marca przezyly spokojnie. Wiadomo, ze miejsca narazone, tj maska i klapa tyl byly w duzo gorszym stanie ale ogolnie spisal sie na medal
ultratouch Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Nic mu nie powinno być. Auta się zabezpiecza właśnie dla ochrony przed takimi czynnikami a nie żeby sobie kropelki pooglądać
wega67 Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam kolejny raz, jestem po dokładnym myciu samochodu. Wosk nałożony równo miesiąc temu, oczywiście FK i co ? zero kropelkowania, lakier jakby nigdy nie był woskowany. Strasznie "tępy" pod ręką i teraz pytanie, przygotowany był DODO JUICE LIME PRIME czy to dobry cleaner ? wyczytałem, że ludzie dają też tylko IPA i wosk na to czy to dobry układ ? Wcześniej używałem Colinite 476 i jakoś lepiej trzymał, coś mogę źle robić ? nie ukrywam ale trochę jestem zły na siebie/wosk.
Administrator Evo Opublikowano 3 Listopada 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2012 tylko IPA i wosk na to czy to dobry układ ? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=9479 Co do postawionego pytania - nikt nie widział jak go aplikowałeś, jakie były warunki etc, więc ciężko cokolwiek wywróżyć. LP to może nie wymarzony cleaner pod FK, ale i tak powinno to siedzieć dłużej.
wega67 Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2012 Wosk nakładany w 25 stopniach, więc chyba nie powinno to sprawić problemu ? stał całą noc w garażu wygrzewając się. Jutro chyba podejmę ostateczną walkę z tym woskiem, jak nie pomoże wrócę do 476
Barman Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2012 wega67, z tego co wiem to FK nie trzeba wygrzewać
bobek1976 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2012 Mógłby ktoś powiedzieć jakie przerwy powinienem zachować między kolejnymi warstwami FK 2180 i FK1000 żeby posiedziało jakiś czas, dwa dni wolnego zaklepane lampy pożyczone szkoda jakby zaraz znikło. Na felgach kładłem po 24h drugą warstwę wosku.
MM.MM Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2012 24h drugą warstwę wosku. I tak samo zrób na lakierze.
Rabarbar Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam, Idzie zima. Na auto zaś idzie FK 1000. Taki jest przynajmniej plan na dzień dzisiejszy. Jak myślicie, który z poniższych środków pod FK zapewni mu najdłuższy żywot w zimowych warunkach? R222 Paitwork Cleanser FK 218 Duragloss 652 Pre Cleaner Dodam, że aplikacja całości raczej pod chmurką, gdyż nie mam dostępu do garażu. Czyli co za tym idzie w temperaturach późnojesiennych. Kopnijcie mnie proszę, jeśli na powyższe pytanie udzielono już stu odpowiedzi. Dołożyłem starań i niestety nie znalazłem. A może we wszystkich trzech powyższych przypadkach całkowicie się mylę i pod FK ma pójść coś z zupełnie innej beczki? Auto mam srebrne, lakier dobrze utrzymany i w pierwszym rzędzie zależy mi na trwałości powłoki w zimowych warunkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się