DevMike Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2020 Witam, nałożyłem kilka dni temu niewidzialną wycieraczkę i mam teraz problem. Deszcz fajnie z niej schodzi powyżej 50h, ale mam problem z wycieraczkami. Nałożyłem fusso ultra soft glacko, jedną warstwę. Deszcz z niej spływa przy wiekszych prędkościach ale mam dwa problemy. 1) krople robią mi takie małe "klepsy" czy jak to nazwać które są bardzo cienkie ale same nie schodzą 2) wycieczka przy pierwszym ruchu zbiera wszystko, jednak przy ruchu powrotnym do stanu postojowego posiada duże tarcie i wycieraczka skacze po szybie - doslownie. Nie zbiera całości, tylko to co zbierze pomiędzy skokami. Czy to moze byc dlatego, że nałożyłem zbyt cienką warstwę ? Albo moze nie przez to ze nie podniosłem wycieraczek podczas nakładania i część mi ściekła na wycieraczki ? Choć uważałem żeby tak nie było. Miał ktoś tak ?
KiziorDZN Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2020 W jaki sposób przygotowałeś szybę przed położeniem NW ? Piórka wycieraczek w jakim stanie ? Pierwszy problem który opisałeś wygląda mi na nierówno nałożoną powłokę lub położoną na nieprzygotowaną szybę. Glaco nie kładłem ale testowałem RainX i NW z K2, za pierwszym razem również miałem problemy - przeciągnięty czas od położenia do dotarcia, słabo dotarte, za dużo produktu i wychodziły kwiatki. 2 - pierwsze co zrób to wyczyść porządnie te pióra. Nie wiem co posiadasz na składzie - ja od czasu do czasu używam T&R Cleaner na wycieraczkach, jak masz spróbuj. Ewentualnie jakieś mocniejsze stężenie apc. Możliwe również, że masz źle ustawiony docisk/kąt natarcia wycieraczek.
FilipO Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2020 53 minuty temu, DevMike napisał: Witam, nałożyłem kilka dni temu niewidzialną wycieraczkę i mam teraz problem. Deszcz fajnie z niej schodzi powyżej 50h, ale mam problem z wycieraczkami. Nałożyłem fusso ultra soft glacko, jedną warstwę. Deszcz z niej spływa przy wiekszych prędkościach ale mam dwa problemy. 1) krople robią mi takie małe "klepsy" czy jak to nazwać które są bardzo cienkie ale same nie schodzą 2) wycieczka przy pierwszym ruchu zbiera wszystko, jednak przy ruchu powrotnym do stanu postojowego posiada duże tarcie i wycieraczka skacze po szybie - doslownie. Nie zbiera całości, tylko to co zbierze pomiędzy skokami. Czy to moze byc dlatego, że nałożyłem zbyt cienką warstwę ? Albo moze nie przez to ze nie podniosłem wycieraczek podczas nakładania i część mi ściekła na wycieraczki ? Choć uważałem żeby tak nie było. Miał ktoś tak ? 1. Źle (nie)przygotowana szyba. 2. Nie dałeś odrobiny NW na samo pióro wycieraczki - stąd te skoki. Koniec końców ja bym tą szybę wyczyścił Compoundem Z od Softa, po użyciu cleanera użył IPY i położył od nowa NW.
DevMike Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2020 Po użyciu Nielsen blue window nie używałem żadnej ipy. Od razu glaco. Co dziwne przez pierwsze dwa dni było ok, dopiero dziś to się zaczęło robić. Postaram się zaopatrzyć w jakiś cleaner i na początek przeczyszczę pióra, a jak nic nie pomoże to użyje cleaner na NW i nałożę raz jeszcze z ipą. Czy potem równiez przejechać glaco po piórach wycieraczki czy nie ?
analyzator Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2020 @DevMike zobacz kąt pod jakim pióro pracuje. Może na nw po prostu wyszedł ten problem.
maciek-drummer Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2020 Możesz jeszcze wymienić pióra. U mnie zwykle Bosch strasznie skakały, zmieniłem na Valeo i jak ręką odjął. Teraz mam ponownie Bosch aerotwin i jest idealnie.
Strus Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2020 W dniu 6.05.2020 o 23:08, DevMike napisał: Po użyciu Nielsen blue window nie używałem żadnej ipy. Od razu glaco. Czyli szyby nie przygotowałeś w ogóle. To co się dziwić że jest nie halo 1
KiziorDZN Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2020 W dniu 6.05.2020 o 23:08, DevMike napisał: Po użyciu Nielsen blue window nie używałem żadnej ipy. Od razu glaco. Co dziwne przez pierwsze dwa dni było ok, dopiero dziś to się zaczęło robić. Postaram się zaopatrzyć w jakiś cleaner i na początek przeczyszczę pióra, a jak nic nie pomoże to użyje cleaner na NW i nałożę raz jeszcze z ipą. Czy potem równiez przejechać glaco po piórach wycieraczki czy nie ? Umyj szybę, użyj jakiegoś cleanera np. - Soft99 Glass Compound Z / CarPro Ceriglass / Autoglym Car Glass Polish, wymyj po tym szybę za pomocą ipy i dopiero na tak przygotowane szkło aplikuj glaco, zgodnie z zaleceniami producenta (a o tym wspominam bo w pierwszym poście wspominałeś, że ściekało Ci na wycieraczki - za dużo produktu). I podnieś te wycieraczki Pióra na razie bym zostawił, wyczyść je tylko porządnie a jeśli są stare to najlepiej wymień.
analyzator Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2020 Bawil się ktoś gtechniq C6 mat dash ab? Jakiś oporny jest w nakładaniu szybko przysycha. Aplikatorem mikrofibrowym bez sensu max 20x20 cm niezależnie od ilości produktu. Słoneczkiem trochę lepiej ale dalej raczej nie specjalnie. Ten typ tak ma czy jest na to sposób? Po produkcie superpremium spodziewałem się po prostu przyjemnej aplikacji.
Strus Opublikowano 9 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2020 10 godzin temu, analyzator napisał: Bawil się ktoś gtechniq C6 mat dash ab? Jakiś oporny jest w nakładaniu szybko przysycha. Aplikatorem mikrofibrowym bez sensu max 20x20 cm niezależnie od ilości produktu. Słoneczkiem trochę lepiej ale dalej raczej nie specjalnie. Ten typ tak ma czy jest na to sposób? Po produkcie superpremium spodziewałem się po prostu przyjemnej aplikacji. A co to ma wspólnego z tematem ? 1
analyzator Opublikowano 9 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2020 @Strus miało być do szybkiego pytanka a co się stało to nie wiem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się