Skocz do zawartości

Zestaw Zewnątrz/Wewnątrz A3 Granat


ekiero92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o ocenę zestawu który chciałbym zakupić.

Dodam, że jestem początkujący, natomiast czytam cały czas forum z uwagi na to, że bardzo lubię dbać o estetykę auta.

Zależy mi na zestawie, który doczyści oraz uwydatni kolor lakieru (bez polerki) przy okazji zakonserwuje go.

 Wnętrze pojazdu (bez prania tapicerki) również chciałbym doprowadzić do jak najlepszego stanu.

Auto jest zadbane, nie ma wg mnie potrzeby "odgruzowywania" najmniej jednak chciałbym coś wyczarować 😉

Zewnątrz:

Szampon ADBL Snowball

Woski:
Prima Amigo/Prima Banana

LUB
Collinite 476s (nie wiem jaki cleaner przed?) - ten wosk pożyczył mi szwagier, nie wiem tylko czy jest sens inwestować w coś innego?

Glinka Maquire Clay
ADBL Vampire deironizer + tar glue

Plastiki zewnątrz:
- Koch Nano Magic Plast Care

Szyby:

- G1 gtechniq jako NW

- Soft99 Compound Z cleaner przed NW
- Meguiar's Glass Cleaner do mycia?

Wnętrze:

ADBL APC

Na szybko (do późniejszego utrzymania czystości):

- Tenzi Kokpit Mat
- ADBL Interior QD
- Koch Refresh Cockpit Care

(który z powyższych najlepiej aby uzyskać mat i antystatyczność?)

Dressingi:

- Funky Witch Mademoiselle LUB
- Detailer's Magic Interior Magic
 

Oczywiście do tego rękawica do mycia oraz mikrofibry + ręcznik do osuszania z tym, że proszę o polecenie  czegoś sprawdzonego jeżeli ktoś  byłby tak dobry 🙂20200421_122029.jpg.a2944ab95912801e4cdb971f1c097c72.jpg20200417_191146.jpg.71b3665f81efa3bb7b314f2e7292bcca.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie zestaw w miare ok,ale cleaner musi byc, nie wiesz co to cleaner? ciekawe czy na tym forum jest temat o cleanerach/zgadnij 😉 

tylko 135 stron 😉

 a tu przykladowa strona sklepu, nie , ze bym reklamowal .https://mrcleaner.pl/prewax-cleanery-przed-woskiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, yas napisał: