Skocz do zawartości

m.k. -> Volvo S80 1998 r. (niebieski)


m.k.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor

Volvo S80 1998r. 303'000km

18h pracy

 

Wszystkie zdjęcia wykonane już po umyciu.

# Mycie i glinkowanie - produkty Megsa, oraz W5 (do zmycia owadów i czyszczenia felg).

# Korekta - SSR 2.5, MG83. Pady 3M twardy (pomarańczowy), miękki (niebieski), pad noname biały (bardzo twardy), papier ścierny 2500, pad filcowy.

# Pucowanie:

## opony - dressing N Bold czy jakoś tak, w każdym razie PB, felgi myte W5, odtłuszczone, potem na to PB EX-P zostawiony na noc

## plastiki (listwy boczne, zderzak) - Trim do Megsa

## elementy gumowe i uszczelki - środek z serwisu Renault

## lakier - przejechany polerką z niebieskim padem razem z mieszanką PB BH i UC (2/3 BH zmieszane z 1/3 UC), polerowane aż do zniknięcia pasty. Następnie QD od Megsa oczyszczenie i nałożenie #476

 

Chyba to wszystko, jak coś mi się przypomni to dopiszę. Niestety po pracy nie było zbyt wiele czasu na zrobienie ciekawych zdjęć bo skończyłem 30 minut przed planowanym odbiorem.

 

Troszku detali. Tutaj klosze przed i po polerce (w rzeczywistości polerowane na samym końcu)

s80_swiatla.jpgs80_swiatla2.jpg

 

Stan lakieru, sporo rys, syfu, który zszedł po długim glinkowaniu.

s80_rysy.jpg

 

Małe 50/50

s80_5050.jpg

 

Końcowy efekt

s80_2.jpgs80_1.jpgs80_3.jpgs80_4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa :) Przywróciłeś blask tej pięknej limuzynie :good:

 

Czy to jest lakier perłowy? Bo jeśli tak to chciałbym zapytać jak mógłbyś scharakteryzować ten lakier i jak ci się na nim pracowało? Ojciec ma taki sam i trochę boję się do niego zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Dzięki aston, wszystko wskazuje na to, że to perła, bo tak mówi kod lakieru. Jak dla mnie to wyglądało to, na ładny metalik bo nie byłem w stanie rozróżnić, czy zawiera mikę czy nie.

 

Poniżej Ci załączam dane lakieru, bo zamawiałem zaprawkę na odpryski do niego.

 

* Producent : VOLVO

* Kod : 417

* Nazwa koloru : NAUTIC BLUE

* Nr.recept. : N9878

* Nr.recept. : 000000

* Alt. : 0

* Zmiana koloru :

* System : 600

* Warstwa : 2 WARSTWY

* Rodzaj wykończenia : Połysk

* PB :

* VS : vs7

* Data standardu : 30/11/1993

* Data receptury : 01/09/1995

* Poprawić :

* Nr rec : 576629

 

 

[ Dodano: 27 Maj 2010, 14:19 ]

A no i zapomniałem dopisać jak się pracowało. Twardawy i gruby. Średnia grubość lakieru wynosiła 200 mikrometrów. Po korekcie pozostały tylko najgłębsze rysy (czyli usunąłem ok 80% wszystkich rys). Warstwy lakieru ubyło mniej niż 10um.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Artur, UC ładniej podbija głębię koloru, a BH ma filtery. Wcześniej stosowałem UC jako wykończenia po grubszej polerce na średnio miękkim padzie, ale identyczny efekt uzyskuję na miększym przy długim polerowaniu z niewielkim naciskiem. No a BH mieszam by dwa razy nie jeździć po karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UC ładniej podbija głębię koloru
To prawda ,ale wypróbuj SwirlX,a jeśli lubisz mieszanki to daj go z BH-miód! :)Wtedy się robi głębia

Pytajnik mam: te środki Lidlowe W5 coś warte??

Aaaa .... Świetna robota :good::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło ładnie, volvina odżyła. Lakier był w na prawdę kiepskim stanie. Jednak zdecydowanie przydałby się jej pełny detailning przechodzonego wnętrza. Pozdrawiam ;)

 

P.S Klosze też poorboysem leciałeś? Czy najpierw było matowanie papierkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zdecydowanie przydałby się jej pełny detailning przechodzonego wnętrza
A skąd wiesz jak to wnętrze wygląda hmm??
Klosze też poorboysem leciałeś? Czy najpierw było matowanie papierkiem
Klosze papierem?? Niee,sama pasta wystarczy. I może to być seria SSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
A skąd wiesz jak to wnętrze wygląda hmm??

Hehe, Piotr nie wspomniał, ale przyjechał na chwilę użyczyć mi środka Amwaya gdy byłem w trakcie pracy pierwszego dnia nad Volvem.

 

Klosze w jednym miejscu były były głębiej zarysowane to tam użyty był papier. A tak to, czy to będzie seria SSR, czy coś Megsa to bez większego znaczenia. Plastiki generalnie bardzo łatwo poddają się polerowaniu bo są dużo miększe od powłoki lakierniczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

303kkm a po tym, jak się nim zająłeś nie wygląda nawet na jedną trzecią tego :good: kawał świetnej roboty i kawał porządnego samochodu

 

PS efekt, jaki osiągnąłeś na światłach robi największe wrażenie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wygląda doskonale... S80 jest jak wino, w rodzinie kiedyś jeden egzemplarz nakręcił 320 tys. km przez 4 lata. Tutaj przed sprzedażą:

 

1626210f.jpg

 

Jak widzę, Tobie udało się nawet zwalczyć zmatowiałe lampy przeciwmgłowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.