Dystrybutor m.k. Opublikowano 27 Maja 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Volvo S80 1998r. 303'000km 18h pracy Wszystkie zdjęcia wykonane już po umyciu. # Mycie i glinkowanie - produkty Megsa, oraz W5 (do zmycia owadów i czyszczenia felg). # Korekta - SSR 2.5, MG83. Pady 3M twardy (pomarańczowy), miękki (niebieski), pad noname biały (bardzo twardy), papier ścierny 2500, pad filcowy. # Pucowanie: ## opony - dressing N Bold czy jakoś tak, w każdym razie PB, felgi myte W5, odtłuszczone, potem na to PB EX-P zostawiony na noc ## plastiki (listwy boczne, zderzak) - Trim do Megsa ## elementy gumowe i uszczelki - środek z serwisu Renault ## lakier - przejechany polerką z niebieskim padem razem z mieszanką PB BH i UC (2/3 BH zmieszane z 1/3 UC), polerowane aż do zniknięcia pasty. Następnie QD od Megsa oczyszczenie i nałożenie #476 Chyba to wszystko, jak coś mi się przypomni to dopiszę. Niestety po pracy nie było zbyt wiele czasu na zrobienie ciekawych zdjęć bo skończyłem 30 minut przed planowanym odbiorem. Troszku detali. Tutaj klosze przed i po polerce (w rzeczywistości polerowane na samym końcu) Stan lakieru, sporo rys, syfu, który zszedł po długim glinkowaniu. Małe 50/50 Końcowy efekt
aston Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Klasa Przywróciłeś blask tej pięknej limuzynie Czy to jest lakier perłowy? Bo jeśli tak to chciałbym zapytać jak mógłbyś scharakteryzować ten lakier i jak ci się na nim pracowało? Ojciec ma taki sam i trochę boję się do niego zabrać.
Dystrybutor m.k. Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Dzięki aston, wszystko wskazuje na to, że to perła, bo tak mówi kod lakieru. Jak dla mnie to wyglądało to, na ładny metalik bo nie byłem w stanie rozróżnić, czy zawiera mikę czy nie. Poniżej Ci załączam dane lakieru, bo zamawiałem zaprawkę na odpryski do niego. * Producent : VOLVO * Kod : 417 * Nazwa koloru : NAUTIC BLUE * Nr.recept. : N9878 * Nr.recept. : 000000 * Alt. : 0 * Zmiana koloru : * System : 600 * Warstwa : 2 WARSTWY * Rodzaj wykończenia : Połysk * PB : * VS : vs7 * Data standardu : 30/11/1993 * Data receptury : 01/09/1995 * Poprawić : * Nr rec : 576629 [ Dodano: 27 Maj 2010, 14:19 ] A no i zapomniałem dopisać jak się pracowało. Twardawy i gruby. Średnia grubość lakieru wynosiła 200 mikrometrów. Po korekcie pozostały tylko najgłębsze rysy (czyli usunąłem ok 80% wszystkich rys). Warstwy lakieru ubyło mniej niż 10um.
aston Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Czyli jest to taki sam lakier jak na Volvo mojego ojca. Efekt jaki uzyskałeś z pewnością zachęca do pochylenia się nad tym autem. Dokładnie o takie informacje mi chodziło. Ogromne dzięki
Artur Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 lakier - przejechany polerką z niebieskim padem razem z mieszanką PB BH i UC (2/3 BH zmieszane z 1/3 UC) jaki cel ma taka mieszanka skoro korekta była już wcześniej?
Dystrybutor m.k. Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Artur, UC ładniej podbija głębię koloru, a BH ma filtery. Wcześniej stosowałem UC jako wykończenia po grubszej polerce na średnio miękkim padzie, ale identyczny efekt uzyskuję na miększym przy długim polerowaniu z niewielkim naciskiem. No a BH mieszam by dwa razy nie jeździć po karoserii.
Marco Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 UC ładniej podbija głębię koloruTo prawda ,ale wypróbuj SwirlX,a jeśli lubisz mieszanki to daj go z BH-miód! :)Wtedy się robi głębia Pytajnik mam: te środki Lidlowe W5 coś warte?? Aaaa .... Świetna robota
Dystrybutor m.k. Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Lidl sprzedaje dobrą chemię do czyszczenia. Środki z serii W5 do owadów i felg (oba w sprayach 500ml) jak i koncentrat do spryskiwaczy, spray do mycia silnika itp. Stosunek ceny do jakości ale i wydajności najlepszy.
PiotrWGM Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Wyszło ładnie, volvina odżyła. Lakier był w na prawdę kiepskim stanie. Jednak zdecydowanie przydałby się jej pełny detailning przechodzonego wnętrza. Pozdrawiam P.S Klosze też poorboysem leciałeś? Czy najpierw było matowanie papierkiem?
Marco Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Jednak zdecydowanie przydałby się jej pełny detailning przechodzonego wnętrzaA skąd wiesz jak to wnętrze wygląda hmm??Klosze też poorboysem leciałeś? Czy najpierw było matowanie papierkiemKlosze papierem?? Niee,sama pasta wystarczy. I może to być seria SSR
Dystrybutor m.k. Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 A skąd wiesz jak to wnętrze wygląda hmm?? Hehe, Piotr nie wspomniał, ale przyjechał na chwilę użyczyć mi środka Amwaya gdy byłem w trakcie pracy pierwszego dnia nad Volvem. Klosze w jednym miejscu były były głębiej zarysowane to tam użyty był papier. A tak to, czy to będzie seria SSR, czy coś Megsa to bez większego znaczenia. Plastiki generalnie bardzo łatwo poddają się polerowaniu bo są dużo miększe od powłoki lakierniczej.
Gość Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 303kkm a po tym, jak się nim zająłeś nie wygląda nawet na jedną trzecią tego kawał świetnej roboty i kawał porządnego samochodu PS efekt, jaki osiągnąłeś na światłach robi największe wrażenie
Globy Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 Wygląda doskonale... S80 jest jak wino, w rodzinie kiedyś jeden egzemplarz nakręcił 320 tys. km przez 4 lata. Tutaj przed sprzedażą: Jak widzę, Tobie udało się nawet zwalczyć zmatowiałe lampy przeciwmgłowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się