Artih Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2013 Odgrzeję - spotkał się ktoś z czymś takim - lub lepiej, używał ? 3M Super Duty Rubbing Compound 05954 http://allegro.pl/pasta-polerska-05954- ... 73795.html To mocniejsze od zielonego korka czy może to samo co biały korek (tak sugeruje wpis na jednej z wygooglowanych stron) ?
gusiak11 Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2013 Po z googlowaniu tematu znalazlem cos takiego http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/e ... R4WW77PJbl wiec chyba to jest stara butelka białego korka
Griffe Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 gusiak11 to by znaczylo, ze jest nieco slabsza od zielonego korka
Artih Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 Celem powstania zielonego korka było zwiększenie uzyskiwanego stopnia połysku (*w stosunku do białego). Jest to produkt o niższym poziomie ścieralności dlatego również stanie się produktem dopasowanym bardziej do różnorodnych typu powierzchni polerowanych. Raczej mocniejsza
zef Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autorowi wątku należy się plus za opis past. Pytanie: co radzicie po zastosowaniu UF na czarnym lakierze ? czy jest cokolwiek konieczne ?
kaju77 Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2015 a jak np. wszystko ładnie się wykończy żółtym korkiem to trzeba niebieski ?? Jeśli jesteś zadowolony z efektu to nie trzeba. Ale błędne jest uznanie, że UF jest tylko wypełniaczem.Ta pasta odpowiednio użyta usuwa hologramy, a nie tylko wypełnia. Czy ktoś mógłby napisać jak "odpowiednio" używać niebieskiego korka czy jest to może jakaś tajemnica?
Bl4ch4 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Tam gdzie pracuje uczą tak. Niewielka ilość na gąbkę. Na element mniej więcej dwie-trzy kropki wielkości ziarnka kukurydzy. Lekko rozmazujesz i rozcierasz na niedużych obrotach na całym elemencie. Powinna zostać powłoka jak byś bardzo cienko nałożył wosku. Zostawiasz i robisz drugi element. Jak skończysz drugi element, wracasz na pierwszy i na sporo większych obrotach polerujesz. Tak żeby gąbka się ciągle ślizgała (kwestia wyczucia). Pasta nie ma zniknąć ma być tylko mocniej rozprowadzona. No i robisz tak samo drugi element. Jak zrobisz cały samochód to z pierwszego elementu ściągasz wyschniętą pastę mikrofibrą. Powinien powstać biały pył. Nie wiem czy taki sposób przewiduje producent, ale tak mnie uczyli i w sumie działa więc chyba o to chodzi.
Despero003 Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2017 Mam pytanie techniczne . zamierzam kupic 3m zielony oraz niebieskj kolor . i teraz chodzi o to czy jest to wystarczajcy zestaw aby zrobic polerke? Do tej pory pracowalem na g3 i przyznam szczerze nie mam pojecia o tych pastach a wiem ze g3 to nie ma najlepszej opini. I druga sprawa odnosnie padów bo do tych z 3m sa dostepne plaskie i i takie pofałdowane czym to sie różni. Mam polerki rotacyjna i orbitalna wiec ktr użyć do tych past ? Dzieki z góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się