Skocz do zawartości

Odcienie po lakierowaniu


vincent73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Auto wróciło od lakiernika - przyjąłem jakiegoś zwierzaka na zderzak. Szkoda niewielka wystarczyło pospawać i podmalować. Już w trakcie pracy miałem telefon że z odcieniem będzie problem itp. no ale ostatecznie auto zrobione i tłumaczenie że astra to gdzie indziej lakierowane ma części plastikowe a gdzie indziej metalowe, plastik zawsze inaczej wygląda ... Nie wiem nie znam się zarobiony jestem. Jeden obraz warty tysiąca słów - oceńcie sami.

Generalnie kolor auta (oryginał) mi się podobał - w zależności od oświetlenia wygląda "brązowawo" albo "złotawo" - jednak czy to aż taki problem z lakierowaniem? Teraz też jak się spojrzę pod jednym kątem to jest ok a krok w bok i różnica jest ...

pozdrawiam, Jacek

 

astra.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vincent73 prawdopodobnie tzw Xyralic - bardzo ciężki typ lakieru 😕

Patrząc na zdjęcie jest słabo dobrany odbien lakieru - są dedykowane podkłady i przede wszystkim próby lakiernicze - generalnie taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vincent73 przecież masz jakieś zlecenie, które dostałeś jak oddawałeś auto do warsztatu? Jeśli to co dostałeś jest niezgodne ze zleceniem to możesz reklamować.

Chyba że oddawałeś jakiemuś Januszowi do stodoły, gdzie było tanio i wszystko było na gębę, to chyba byłeś świadom, że później nie będziesz miał żadnych podstaw do reklamacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach