slaw2006 Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Witam Chciałem zaprezentować Wam efekt mojej pracy. Korekta robiona ręcznie. Użyte materiały: - szampon meguaris GC - benzyna ekstrakcyjna - glinka Bilt Hamber - UC - PB SSR1 - AG SRP - Coli 476 - Dura Glos 755 (po czyszczeniu szyb nigdy nie miałem tak brudnej szmatki) - Dura Glos 751 (przy prędkości 50-60km nie jest potrzebna wycieraczka w aucie) - Durag Glos vinyl & ruber - aplikatory żółte megsa, kilka ściereczek JN Czas pracy, mycie+uc - po godzinach przez 4dni po 1-2 elementy, około 2-3 godz. reszta cała sobota około 9godz. Całe auto mniej więcej wyglądało tak W bardziej newralgicznych miejscach było tak Po UC te same miejsca wyglądały tak Po pełnej kuracji w/w środkami wydaje mi się że auto lepiej wyglada niż gdy je odbierałem z salonu. Nie mówię tu o śladach po kamyczkach ale o całym wyglądzie auta. Zdecydowanie największa różnica w lakierze pojawiła się po glince, potem po UC - ale tu należało przyłożyć się konkretnie do tarcia, polerka była by tu jak najbardziej wskazana, zaoszczędziłaby siły i czasu Efekt który najbardziej zaskoczył mnie to po zaaplikowaniu SSR1 - lakier dostał niesamowitej "gładkości", znacznej głębi koloru, zrobił się jakby bardziej czarny, zniknęło jeszcze szereg drobnych rys. Po zaaplikowaniu SRP jakby to wszystko lekko przytłumiło się . Dlatego też mam pytanie: 1. Należało zastosować w kolejności tak jak napisałem SSR1>SRP czy odwrotnie SRP>SSR1. Bardziej logiczna wydaje się wersja SSR1>SRP ale to dlaczego wówczas wizualnie wydawało mi się że SRP lekko psuje efekt głębi??? Aż jestem ciekaw jaki uzyskałbym efekt stosując całą linię PB SSR3-1+ jakiś glaze 2. Przy kolejnej małej korekcie co będe musiał zastosować żeby te wszystkie coli i inną chemie ściągnąć z lakieru??? Wystarczy np. potraktować auto samą glinką??? Poniżej zdjęcia, mam nadzieję że następnym razem będzie jeszcze lepiej i uda mi się usunąć reszte rys. , auto troche zakurzone bo musiałem jechać w nagrode za wytrwałość dla rodzinki na lody A to mój mały rozrabiaka:-) zuch chłopak, ostatno jak wszedł do dziadka do piwnicy to stwierdził że ma on tam bałagan, a dziadek na to że posprząta i że będzie tak czysto jak taty honda, a młody na to że to będzie bardzo długo trwało Dzieki wszystkim za rady i pomoc.
Kaliber93mm Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Efekt super! Myślę, że Black Hole z gamy Poorboy's dodatkowo podkręciłby kolor Hondy i wydaje mi się, że wtedy użycie SRP byłoby zbędne.
.::SCR::. Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Bardzo ładny efekt jak na hand-job Jedynie czego mi brakuje (może tylko kwestia zdjęć) to bardziej wyciągniętych opon i większej głębi, ale tutaj jestem użytkownikiem Endurance High Gloss z Meg'sa i to może dlatego Imho jedyne słuszne nadwozie dla VIII gena oprócz coupe
JJ. Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Na zdjęciu klamki w garażu auto wygląda na chromowane
Administrator CleanerFreak Posted May 4, 2010 Administrator Report Posted May 4, 2010 Jak na "Hand Made": Ale "zuch" coś chyba się jeszcze dopatrzył?
Łukasz Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Ale "zuch" coś chyba się jeszcze dopatrzył? Też mam takie wrażenie
kocmocc Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Jak dla mnie świetna robota - lakier niczym lusterko
JJ. Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Łukasz.. Teraz strach wstawiać twarz na forum, bo Ci dymek dorobią
toka Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Podziwiam za wkład pracy, efekt super Jestem pod wrażeniem tego czego dokonałeś.. już wkrótce również zdam relacji z renowacji lakieru Łukasz
dkk Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Widać, że się porządnie przygotowałeś do tematu, bardzo dobry dobór środków Z Duraglossa mam sampon 902 (to to samo co 901, tyle że opakowanie większe - 1 galon) U mnie już po samym szamponie mam niewidzialną wycieraczkę, na razie zobaczę na jak długo Ciekawi mnie ten środek do mycia szyb Duraglossa, może się kiedyś skuszę Pozdrawiam i życzę więcej takich sukcesów
fonnes Posted May 4, 2010 Report Posted May 4, 2010 Efekt super!!! Wielki szacun za wytrwałość w ręcznej robocie
kojak Posted May 8, 2010 Report Posted May 8, 2010 Bardzo fajnie Podziwiac za wytrwałośc przy polerowaniu ręcznym... A ze zdjęc to najbardziej się podoba to ostatnie zdjęcie...z tym dorobionym dymkiem
slaw2006 Posted September 17, 2010 Author Report Posted September 17, 2010 A tak wygląda stan wosku po 4 miesiącach. 1. fura przed myciem 2. po myciu a przed aplikacją detailera
mmichalowski Posted October 26, 2010 Report Posted October 26, 2010 Świetna robota A więc jednak da radę obyć się bez tego Dopiero zaczynam z detailingiem więc właśnie stałeś się jednym z moich wzorów do naśladowania
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now