Skocz do zawartości

Mycie na 2 wiadra - Rzeszów


jolley

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie myślałem tam się udać, chociażby ze względu na pianę aktywną, której w Rzeszowie chyba nie ma w innych miescach - ewentualnie szczota 😛
Ja w piątek po 18 odszczurzałem letnie felgi na myjni na Powstańców, między Castorama a BP. Spędziłem nad nimi chyba z godzinę. Nikt z pretensjami nie przyszedł, także myślę nawet tam zaatakować mycie ręczne 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ze względu na małą aktywność w rzeszowskiej części forum, pozwolę sobie odświeżyć temat.

Gdzie w Rzeszowie można umyć legalnie bądź mniej legalnie auto na dwa wiadra? Może być nawet odpłatnie za czas poświęcony na mycie auta/zajęcie miejsca.

Dodam że jestem początkujący, do tej pory myłem na bezdotykowych, ale chciałbym bardziej profesjonalnie podejść do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na Przemysłową i pier**** to czy kogoś worem trzepie czy nie. Tam auta z jednego rzędu z jednej kolejki wjeżdżają w kilka stanowisk, nawet nikt nie zauważy jak dłużej Ci zejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Ronin78 said:

Jedź na Przemysłową i pier**** to czy kogoś worem trzepie czy nie. Tam auta z jednego rzędu z jednej kolejki wjeżdżają w kilka stanowisk, nawet nikt nie zauważy jak dłużej Ci zejdzie.

Rozumiem że mówisz o tej myjni? https://goo.gl/maps/ryNkMiPicELXAF93A Jest tam jakiś 'cieć' który mógłby się przyczepić? Google mówi, że myjnia otwarta od 6:00 do 22:00, zamykają tam bramę czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja zawsze myję na Witosa koło sklepu detailingowego, tyle że nie myje na 2 wiadra a tylko pianuję marolexem i spłukuje ale nigdy nikt się do mnie nie przyczepił. No i nie widziałem żeby w ogóle ktoś tam pilnował. Kolejki na pewno mniejsze niż na przemysłowej albo wcale 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach