Skocz do zawartości

Mleko po polerce rantów


menov

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć !

 

Mam szybkie pytanie, wczoraj przysiadłem do polerki felg aluminiowych, zrobiłem jedną autosolem i wychodziło białe mleko na rantach, co prawda nie finishowałem tego magiem ale według mnie już na tym etapie jest coś nie tak. Ranty polerowałem zwykłym gąbkowym padem polerskim. Zbyt wysokie obroty miałem, zmienić pad na filc czy po prostu zejdzie to po paście finishowej?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć !
 
Mam szybkie pytanie, wczoraj przysiadłem do polerki felg aluminiowych, zrobiłem jedną autosolem i wychodziło białe mleko na rantach, co prawda nie finishowałem tego magiem ale według mnie już na tym etapie jest coś nie tak. Ranty polerowałem zwykłym gąbkowym padem polerskim. Zbyt wysokie obroty miałem, zmienić pad na filc czy po prostu zejdzie to po paście finishowej?
 
Pozdrawiam

Na pewno gole Alu bez klaru?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, barto125 napisał:

@menov Jak leżały od stycznia i nic się z nimi nie działo, to na bank lakierowane, najpierw musisz zedrzeć lakier - papier ścierny lub chemia i dopiero możesz polerować na lustro.

Leżały co prawda w domu w odpowiedniej temperaturze, gołe aluminium by zmatowiało? No to nic, papier do dłoni i ogień 😕 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Birkhof napisał:


No to raczej klaru nie masz.
Spróbuj poler fibrą miękką


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Właśnie próbowałem ręcznie fibra i magiem przelecieć kawałek i wydaje mi się, że wyciąga więc możliwe, że po prostu zła technika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć fotki bedzie wiadomo co i jak bo jak masz wżery albo utlenione aluminium to najpierw musisz papierami zjechać ile się da do czystego alu a później dopiero wykańczać magiem albo innym srodkiem do alu.

Jeśli masz klar to lepiej go sciagnac chemicznie. Zaoszczedzisz sporo czasu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KMqbau.jpg

Po próbach i obserwacjach zauważyłem, że przy polerowaniu ręcznym mikrofibrą biała chmura schodzi a jak tylko spróbuję polerować maszyną to wychodzi chmura w polerowanym miejscu. Możliwe że to wina pada?

 

 

Edit: dodam tylko, że omawiane chmury są widoczne tylko pod ostrym światłem latarki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Jako ze kiedys wypolerowalem z setki felg i innych dupereli. To sie wypowiem. Po pierwsze daj nazwe co to za kola bp np czesc borbetow nie idzie wypolerowac a np kola z mercedesa maja taki stop ze wychodzi jak by tluste byly wiec zacznijmy od tego co to za kola. Podaj nazwe 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym myślałem i spróbuję się przesiąść na wiertarkę bo moja polerka nie wiem z jakich przyczyn trzyma obroty gdzieś w okolicach 1300-1600. Poniżej zdjęcie polerki mikrofibrą, różnica jest kolosalna. 

 

Felgi to Auto couture BRS

8hHOGv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.