menov Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Cześć ! Mam szybkie pytanie, wczoraj przysiadłem do polerki felg aluminiowych, zrobiłem jedną autosolem i wychodziło białe mleko na rantach, co prawda nie finishowałem tego magiem ale według mnie już na tym etapie jest coś nie tak. Ranty polerowałem zwykłym gąbkowym padem polerskim. Zbyt wysokie obroty miałem, zmienić pad na filc czy po prostu zejdzie to po paście finishowej? Pozdrawiam
Birkhof Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Cześć ! Mam szybkie pytanie, wczoraj przysiadłem do polerki felg aluminiowych, zrobiłem jedną autosolem i wychodziło białe mleko na rantach, co prawda nie finishowałem tego magiem ale według mnie już na tym etapie jest coś nie tak. Ranty polerowałem zwykłym gąbkowym padem polerskim. Zbyt wysokie obroty miałem, zmienić pad na filc czy po prostu zejdzie to po paście finishowej? PozdrawiamNa pewno gole Alu bez klaru?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
menov Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Ciężko powiedzieć, felgi kupiłem w styczniu, wysłałem zapytanie do gościa, który mi je sprzedał.
barto125 Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 @menov Jak leżały od stycznia i nic się z nimi nie działo, to na bank lakierowane, najpierw musisz zedrzeć lakier - papier ścierny lub chemia i dopiero możesz polerować na lustro.
menov Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 1 minutę temu, barto125 napisał: @menov Jak leżały od stycznia i nic się z nimi nie działo, to na bank lakierowane, najpierw musisz zedrzeć lakier - papier ścierny lub chemia i dopiero możesz polerować na lustro. Leżały co prawda w domu w odpowiedniej temperaturze, gołe aluminium by zmatowiało? No to nic, papier do dłoni i ogień
Birkhof Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Leżały co prawda w domu w odpowiedniej temperaturze, gołe aluminium by zmatowiało? No to nic, papier do dłoni i ogień Jak pasta pocierasz to czernieje?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
barto125 Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 @menov Tak, gołe aluminium pokrywa się cienką utlenioną warstwą, dlatego po polerowaniu trzeba zabezpieczać.
menov Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Godzinę temu, Birkhof napisał: Jak pasta pocierasz to czernieje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak czernieje
Birkhof Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Tak czerniejeNo to raczej klaru nie masz.Spróbuj poler fibrą miękkąWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
menov Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 8 minut temu, Birkhof napisał: No to raczej klaru nie masz. Spróbuj poler fibrą miękką Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Właśnie próbowałem ręcznie fibra i magiem przelecieć kawałek i wydaje mi się, że wyciąga więc możliwe, że po prostu zła technika.
tombk02 Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Wrzuć może jakięś zdjęcia, rantu ktorego nie ruszałes i tego po polerowaniu.
PROPER Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2019 Wrzuć fotki bedzie wiadomo co i jak bo jak masz wżery albo utlenione aluminium to najpierw musisz papierami zjechać ile się da do czystego alu a później dopiero wykańczać magiem albo innym srodkiem do alu. Jeśli masz klar to lepiej go sciagnac chemicznie. Zaoszczedzisz sporo czasu.
menov Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 Po próbach i obserwacjach zauważyłem, że przy polerowaniu ręcznym mikrofibrą biała chmura schodzi a jak tylko spróbuję polerować maszyną to wychodzi chmura w polerowanym miejscu. Możliwe że to wina pada? Edit: dodam tylko, że omawiane chmury są widoczne tylko pod ostrym światłem latarki
YOBACK Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 To samo miałem autosolem. Przy polerce maszynowej pasta dostawała mocnej temperatury i się granulowała. Przez co się mocniej rysowało niż polerowało. Musiałem ręcznie lecieć.
menov Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 Ranty są niby kute więc nie wiem czy to ma jakiś wpływ, próbowałem innym padem gąbkowym ale to samo. Ewentualnie filc ale nie wiem czy byłaby aż taka zależność
Moderator BiałyGTi Opublikowano 22 Marca 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 Jako ze kiedys wypolerowalem z setki felg i innych dupereli. To sie wypowiem. Po pierwsze daj nazwe co to za kola bp np czesc borbetow nie idzie wypolerowac a np kola z mercedesa maja taki stop ze wychodzi jak by tluste byly wiec zacznijmy od tego co to za kola. Podaj nazwe 1
menov Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 Też o tym myślałem i spróbuję się przesiąść na wiertarkę bo moja polerka nie wiem z jakich przyczyn trzyma obroty gdzieś w okolicach 1300-1600. Poniżej zdjęcie polerki mikrofibrą, różnica jest kolosalna. Felgi to Auto couture BRS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się